- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Clean up the Trash Challenge
Clean up the Trash Challenge
ikkegoemikke
-
- 3459 berichten
- 4971 stemmen
FTV - 57 Minuten : 1 punt
Bonuspunten Semi-Nudity : 1 Punt
Totaal punten : 25+2 : 27 Punten
Persoonlijke waardering: 2*
De eerste uit de waslijst films van de documentaire "That's Sexploitation!". Redelijk saai echter met een moralistische boodschap over de gevolgen van het roken van wiet. Buiten enkele blote billen was er echter niet veel naakt in te zien.
moviemike
-
- 1317 berichten
- 5827 stemmen
Vanaf morgen ga ik hier ook mijn films beginnen te registreren 
ikkegoemikke
-
- 3459 berichten
- 4971 stemmen
7. Fast Times at Ridgemont High (1982)
FTV - 90 Minuten : 2+1 punt
Bonuspunten Semi-Nudity, Seksscène(s) : 1+1 Punten
Totaal punten : 27+5 : 32 Punten
Persoonlijke waardering: 3*
Ach, zo'n college-komedie kan er altijd wel bij. Niets nieuws onder de zon in deze kolder-film waar af en toe wel eens iets grappigs voorbijkomt. Vooral de rol van de piepjonge Sean Penn is hilarisch. Een wazig typetje dat gedurende de hele film met zijn vrienden ultra-stoned rondloopt. Ook veel andere piepjonge acteurs die achteraf wel wat groter werden in Hollywood-land zoals Nicholas Cage en Forest Whitaker.
Woland
-
- 4828 berichten
- 3855 stemmen
Bedankt voor de uitnodiging, en leuk idee om weer een challenge te doen. Momenteel geen ideale timing maar wellicht dat ik wat later alsnog aansluit!
moviemike
-
- 1317 berichten
- 5827 stemmen
FTV - 93 minuten = 3 punten
Bonus gore = 1 punt
Totaal: 4 punten
Beoordeling : 3*
https://walkdenentertainment.com/wp-content/uploads/2024/06/STOPMOTION-Still-3-scaled.jpg
Eenzame, labiele vrouw zondert zich af, creëert een abnormale obsessie en begint totaal krankzinnig te worden. Origineel is dit gegeven al lang niet meer en deze film stijgt ook niet boven de middelmaat uit, hoewel het poppenwerk en het vreemde gebruik van geluid nog wel voor een pluspunt zorgt. Naar het einde toe komt er nog wel wat lichte gore aan te pas, waardoor ik me nog wel dat extra bonuspuntje mag permitteren