• 16.281 nieuwsartikelen
  • 179.825 films
  • 12.374 series
  • 34.298 seizoenen
  • 650.986 acteurs
  • 199.595 gebruikers
  • 9.413.216 stemmen

Horrorfilm Challenge #2

zoeken in:

ikkegoemikke

• 3451 berichten
  • 4961 stemmen

John Milton schreef:

Miss Milton en ik hebben deze week onze tweede zoon mogen verwelkomen.

Dus voor nu bestaat mijn horror nog even uit slapeloze nachten, naast alle moois.

Van harte gefeliciteerd Zelf twee kinderen hebbende, weet ik maar al te goed wat er op je afkomt Geniet ervan want ze zijn groot voor je het beseft.

alexspyforever

• 21525 berichten
  • 2328 stemmen

ikkegoemikke schreef:

't Is nog een beetje te vroeg om al aan de horrorchallenge te denken (hopelijk weer op gang gestampt door John Milton op't einde van het jaar) maar ik kon het niet laten om dit al te delen.

Eindelijk was de ultieme horrorchallenge-lijst gisteren klaar. Ik ben er een hele tijd mee bezig geweest maar de volgende lijst bevat alle gekeken films tijdens de challenges van 2016 t/m 2025. Inclusief enkele afleveringen van series en shorts. Het eindresultaat is een onuitputtelijke bron van inspiratie met zo maar eventjes 6485 films. Hiervan heb ik er zelf al 1810 gezien (een kleine 27%)

Dus als jullie op het einde van het jaar niet weten wat kijken, dan begint je zoektocht alhier.

Veel plezier ermee

Ik check het forum nog eens na maanden. Ik heb ondertussen nog een 2-tal horrorfilms bekeken (Blood Gnome, Within) en een kleine recensie geschreven erbij. Ik dacht ik ga toch eens kijken of er hier nog wat gebeurt, niet veel zo te zien. Misschien toch eens tijd om wat te organiseren ik heb nu nog een goeie 2 weken voordat ik weer een een nieuw project kan aanvatten voor mijn job, dus ik dacht in de tussentijd misschien toch nog eens wat organiseren want de horrorchallenge is nog ver af. Ik wilde nog eens een trashchallenge doen. En proficiat John Milton met de 2de spruit! Ik beloof dan ook plechtig dat ik de horrorchallenge van dit jaar ter harte neem, Miss Milton zal mij dankbaar zijn denk ik

John Milton

• 24269 berichten
  • 13444 stemmen

Dat is een uitstekend idee

Thanks!

joolstein

• 10962 berichten
  • 9077 stemmen

Gefeliciteerd Miss Milton en John Milton met de tweede mini Milton... vooral veel genieten Oh en euh...mijn kids zijn al wat ouder maar had afgelopen dagen ook slapeloze nachten want dan kan het zomaar zijn dat je samen met je zonen tot in de late uurtjes staat te swingen of rocken op Paaspop...maar dat is wel minder horror

En alexspyforever deed tot 19-03 mee aan Ice sucks… you can slip into a trash fire Winter 2026: A Seasonal Trash Production challenge dus laat maar komen, een nieuwe cahllenge! Moet wel bekennen dat werk is veranderd dus...soms minder tijd om wat te schrijven maar komt wel goed!

Hier al wat voorpret.....kwam deze Pater Noster and the Mission of Light (2024) tegen en dat was een heerijk stukje DIY-filmmaken! Die past perfect in een trash challenge, als ook in de horrorchallenge!

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5e0033e316d77c4b25bb7770/1700496656624-9MGEJ2H0X28Z4V9BC4NW/Untitled_2.67.2.jpg

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.