• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.409 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.117 gebruikers
  • 9.378.471 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

Maniac (2012) - vs Climax (2018)

een film in POV-stijl of een artistieke 'dirty' dancing De keus is dan niet zo heel moeilijk!

2-2

Kondoro

• 11524 berichten
  • 2866 stemmen

Geziene het feit 'horror',

3 - 2

Zandadder

• 2595 berichten
  • 3094 stemmen

Maniac (2012) - vs Climax (2018)

Climax is er nou eenmaal door gekomen, en maakt dan korte metten.

3-3

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Het blijft voor mij nog even onduidelijk of je mag blijven stemmen op een battle, ook na de 5 stemmen.

Stel dat ik bijvoorbeeld Horsehead net gezien heb en de stand nog op 5-5 zet. Is dat toegestaan?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

Het blijft voor mij nog even onduidelijk of je mag blijven stemmen op een battle, ook na de 5 stemmen.

Stel dat ik bijvoorbeeld Horsehead net gezien heb en de stand nog op 5-5 zet. Is dat toegestaan?

Natuurlijk mag dat

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Helemaal duidelijk. Ik neem aan dat jij, alexspyforever, zelf bepaald wanneer een battle dan definitief klaar is.

Kondoro

• 11524 berichten
  • 2866 stemmen

Shadowed schreef:

Helemaal duidelijk. Ik neem aan dat jij, alexspyforever, zelf bepaald wanneer een battle dan definitief klaar is.

Ik denk tot de acht is behaald, zoals de regels voorschrijven?

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Kondoro schreef:

(quote)

Ik denk tot de acht is behaald, zoals de regels voorschrijven?

Oh. Overheen gelezen.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

Omdat je zo een brave jongen bent, herhaal ik het voor jou nog eens

* Eens een film 5 stemmen heeft gehaald of wanneer de battle er 24u heeft gestaan mag de volgende battle worden geplaatst.

* Zolang de reeks loopt kan er op battles blijven gestemd. Een reeks loopt af wanneer de laatste battle van de reeks 5 stemmen heeft gehaald of 24 uur heeft gestaan. Pas dan wordt de eindafrekening gemaakt.

Kondoro

• 11524 berichten
  • 2866 stemmen

alexspyforever schreef:

* Eens een film 5 stemmen heeft gehaald of wanneer de battle er 24u heeft gestaan mag de volgende battle worden geplaatst.

Wat zijn de maximale punten wat een film kan halen, is dat dan die acht?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Kondoro schreef:

(quote)

Wat zijn de maximale punten wat een film kan halen, is dat dan die acht?

Oh Wes ook gij moet weer begrijpend lezen gaan trainen...

Er zijn 8 battles in reeks 1, er zijn geen maximale punten.

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

Ach...mijn eerste stem....de vorige battles wel allemaal gezien...maar onderling weinig verschil om te stemmen...dus passpel

4-3

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Climax is geen horror. Maar als ik toch moet kiezen tussen de twee komt Climax er toch wel als winnaar uit. Maniac vond ik tegenvallen.

Maniac (2012) vs Climax (2018)

(2,5*) - (3,5*)

4-4

Collins

• 7301 berichten
  • 4318 stemmen

4-5

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

Christine vs Burial Ground

1-0

Moet nog nadenken over de stem van Burial Ground maar ik vind Christine hoe dan ook beter. Trashy horror is niet mijn favoriet.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Tja ik voel mij toch meestal eenzaam als trash lover maar toch

1-1

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

Een horror over een bezeten auto, waarschijnlijk ook de enige die je echt geslaagd kan noemen tegen een 'zo slecht dat het bijna weer goed wordt' zombie-film, waar ik niet heel veel mee kon.

2-1

nathaniel177

• 574 berichten
  • 2733 stemmen

Maniac vx Climax.

Duidelijke winnaar voor mij!

4-6

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

joolstein schreef:

Een horror over een bezeten auto, waarschijnlijk ook de enige die je echt geslaagd kan noemen tegen een 'zo slecht dat het bijna weer goed wordt' zombie-film, waar ik niet heel veel mee kon.

2-1

Heb je deze dan al gezien?

The Car (1977) - MovieMeter.nl

Ja jong nu ga ik een trash horrorgroep oprichten nu dat het nog kan

Glacius

• 4297 berichten
  • 3032 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Heb je deze dan al gezien?

The Car (1977) - MovieMeter.nl

Ja jong nu ga ik een trash horrorgroep oprichten nu dat het nog kan

Heel vroeger wel gezien, maar in mijn herinnering niet heel geweldig. Christine toch de betere van de twee denk ik.

Burial Ground niet gezien, en alhoewel ik weet dat ik er niks aan zal vinden, zal ik niet stemmen.

Noodless

• 10044 berichten
  • 6180 stemmen

3-1

joolstein

• 10841 berichten
  • 8938 stemmen

Nee nog niet gezien, kende hem wel! De best wel slechte film Wheels of Terror (1990) - MovieMeter.nl heb ik wel gezien De film The Car zwerft volgens mij ook hier wel ergens rond op de harde schijf. Heb bij die film ook het gevoel dat het meer in het verlengde lig van Starsky & Hutch, dus veel rond-racen en weinig demonisch auto.Als mijn vermoeden correct is, lig dat mij veel minder, en zal het voor mij het ook niet beter op worden dan Christine. Daarnaast is een Lincoln Continental mark 3 natuurlijk ook nog geen Plymouth Fury hé?

Shaky

• 3736 berichten
  • 13056 stemmen

4-1

Zandadder

• 2595 berichten
  • 3094 stemmen

Christine vs Burial Ground- 5-1

Shadowed

• 11414 berichten
  • 6715 stemmen

The Thing (1982) vs Ringu (1998)

(3,0*) - (2,0*)

1-0

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

1-1

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

joolstein schreef:

(quote)

Nee nog niet gezien, kende hem wel! De best wel slechte film Wheels of Terror (1990) - MovieMeter.nl heb ik wel gezien De film The Car zwerft volgens mij ook hier wel ergens rond op de harde schijf. Heb bij die film ook het gevoel dat het meer in het verlengde lig van Starsky & Hutch, dus veel rond-racen en weinig demonisch auto.Als mijn vermoeden correct is, lig dat mij veel minder, en zal het voor mij het ook niet beter op worden dan Christine. Daarnaast is een Lincoln Continental mark 3 natuurlijk ook nog geen Plymouth Fury hé?

Eerder het omgekeerde The Car is een brutaaltje waar niemand veilig voor is constant on the hunt. Christine is een diva die zo af en toe eens zin heeft om achter iemand aan te gaan. Mijn mening natuurlijk maar krijg toch het gevoel dat je meer en meer van het softere werk houdt tegenwoordig

Zandadder

• 2595 berichten
  • 3094 stemmen

Beiden 5,0* voor mij. The Thing is een echte klassieker, maar Ringu vind ik enger.

De setting in het donkere Japan, de bossen, vulkaan, woeste water en dan die tape zelf...

Het boek is ook geweldig.

Niet omdat het mijn nominatie was, met The Thing was iemand me trouwens net voor, maar Ringu wint deze slag.

1-2

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.