- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MMTop512 Film Knock-Out
MMTop512 Film Knock-Out
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 2 (battle-overzicht, pag.76)
B49. Izgnanie (2007) vs The Lion King (1994)
Tot de 6, 2 verschil
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Die eerste ken ik niet, maar 0-5 lijkt me een nogal twijfelachtige stand voor een film als The Lion King...
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen
SergioMalick
-
- 1237 berichten
- 1842 stemmen
Die eerste ken ik niet, maar 0-5 lijkt me een nogal twijfelachtige stand voor een film als The Lion King...
Andrey Zvyagintsev is een behoorlijk populaire regisseur onder de actieve leden op moviemeter en dit topic denk ik. The Lion King is natuurlijk ook populair, maar meer verspreid over alle leden van moviemeter. Het kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben, maar op het eerste gezicht lijkt me dit de meest aannemelijke verklaring.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13474 berichten
- 1313 stemmen
5-5 / American History X.
Boenga
-
- 2638 berichten
- 1542 stemmen
Beste stemmers, ik lees dat er met twee stemmen verschil beslist wordt - Film >> Filmgames >> MMTop512 Film Knock-Out ; hoe zit dat dan met de films die bovenaan deze pagina op 6-6 eindigen ??
(Of heb ik iets gemist...?)
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Beste Boenga, het betreft hier de 24uurs regel zoals in de regels staat beschreven op blad 1.
- 24uurs regel: mocht er na 24 uur geen winnaar zijn dan gaat de hoogste score door, bij een gelijke stand, dan is de vorige score doorslaggevend, de KO gaat na 24uur verder met de volgende battle.
(zolang er nog geen nieuwe battle is geplaatst mag je nog stemmen, ongeacht de 24uurs regel)
Hoop je hier voldoende mee te hebben geinformeerd. 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Ronde 2 (battle-overzicht, pag.76)
B51. L'Armée des Ombres (1969) vs Trainspotting (1996)
Tot de 6, 2 verschil
SergioMalick
-
- 1237 berichten
- 1842 stemmen
Edit: Stem verwijderd, omdat ik me vergiste in de film van Melville.
Het staat nu 0-1 na Wibro zijn stem, voor de duidelijkheid.