- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror (2011)
Knock-Out: Horror (2011)
yeyo
-
- 6353 berichten
- 4620 stemmen
Hoe dat dan? Beide zijn het titels die niets hebben wat mij aanspreekt, behalve de naam Cronenberg (al verwacht ik álles behalve zijn beste werkje daarin te vinden). Polanski heeft maar één mogelijk interessante titel en dat is Rosemary's baby
.
Ik had enkel gemerkt dat je Cronenberg een paar keer hoog beoordeelde en Le Locataire komt uit een genre dat je volgens mij wel ligt. Maar nogmaals, tegen de films stemmen omdat ze je niet aanstaan, vind ik niks mis mee. Wees dan gewoon niet zo verbaasd wanneer anderen dat ook doen.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2847 stemmen
2-4
Pop Skull vind ik trouwens veel meer drama dan horror. Gewoon iemand die met zijn eigen persoonlijke demonen worstelt, niet zo veel horror aan wat mij betreft.
En Eden Lake heeft gewoon een hele realistische horrorbenadering
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12862 stemmen
Jammer van Pop Skull, maar Eden Lake is een fijne film verder, overwinning van Nosferatu zal wel een kneejerk reaction zijn want als horror film compleet onnozel en belachelijk.
gecko
-
- 490 berichten
- 1659 stemmen
beide interessante films, jammere loting!
0-2
yeyo
-
- 6353 berichten
- 4620 stemmen
overwinning van Nosferatu zal wel een kneejerk reaction zijn want als horror film compleet onnozel en belachelijk.
Misschien te oud om echt akelig te zijn, maar dat zombie-knalfilmpje van één van Hollywoods meest waardeloze regisseurs is nu ook niet bepaald een waardige tegenstander.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
als horror film compleet onnozel en belachelijk.
En het is sowieso één van de meest invloedrijke horrorfilms ooit gemaakt.
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12862 stemmen
122. Repulsion (1965) - Gurotesuku (2009)
0-1