menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Horror (2011)

zoeken in:
Film Pegasus (moderator)
Heb ook al getwijfeld om Dream House aan te schaffen, maar die staat dus ook op m'n lijstje nu.

WhoKnowZ bedankt!

Zelfde winnaar als vorige keer, of niet?

Inderdaad bedankt WhoKnowZ! (met een z)

Zoals ik al eerder zei tegenvallende laatste 8, waar Dream Home met een goede 4* op eens mijn favorietje was. Leuk dat die film en regisseur Ho-Cheung Pang de laatste tijd wat meer onder de aandacht komen.

Volgende keer beter.

Onderhond schreef:
Daarom stond het uiteindelijk ook 13-13 ... je leeft soms een beetje in je eigen wereld heb ik het gevoel.
Was bij 12-9 al beslist hoor. Geen verlenging dus, gewoon binnen het reguliere aantal punten.

orbit
Jammer, Shining is natuurlijk een klasse beter.. maar op één of andere manier stuit hij bij veel lui op weerstand.

Lord Flashheart schreef:
Was bij 12-9 al beslist hoor. Geen verlenging dus, gewoon binnen het reguliere aantal punten.

Uhuh, maar da's dus puur te danken aan timing, aangezien The Shining daarna makkelijk terugkwam naar 13-13 en dus best veel kans had in de finale.

Bedankt WhoKnowz! Volgend jaar weer

Reinbo
Onderhond schreef:
(quote)

Uhuh, maar da's dus puur te danken aan timing, aangezien The Shining daarna makkelijk terugkwam naar 13-13 en dus best veel kans had in de finale.

Dat geldt waarschijnlijk voor vrijwel elke battle....

Observator schreef:
WhoKnowZ bedankt!

McSavah schreef:
Inderdaad bedankt WhoKnowZ! (met een z)

FillumGek schreef:
Bedankt WhoKnowz! Volgend jaar weer

Graag gedaan . Jammer dat ik er niet bij was bij de finale ronden, maar ik had andere verplichtingen .

Gast
geplaatst: vandaag om 17:04 uur

geplaatst: vandaag om 17:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.