Film / Filmgames / Knock-Out: Horror (2011)
zoeken in:
0
Film Pegasus (moderator)
geplaatst: 3 juni 2011, 22:56 uur
Heb ook al getwijfeld om Dream House aan te schaffen, maar die staat dus ook op m'n lijstje nu. 

0
geplaatst: 4 juni 2011, 00:38 uur
Zoals ik al eerder zei tegenvallende laatste 8, waar Dream Home met een goede 4* op eens mijn favorietje was. Leuk dat die film en regisseur Ho-Cheung Pang de laatste tijd wat meer onder de aandacht komen.
Volgende keer beter.
Volgende keer beter.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 00:44 uur
Onderhond schreef:
Daarom stond het uiteindelijk ook 13-13 ... je leeft soms een beetje in je eigen wereld heb ik het gevoel.
Was bij 12-9 al beslist hoor. Geen verlenging dus, gewoon binnen het reguliere aantal punten.Daarom stond het uiteindelijk ook 13-13 ... je leeft soms een beetje in je eigen wereld heb ik het gevoel.

0
orbit
geplaatst: 4 juni 2011, 01:04 uur
Jammer, Shining is natuurlijk een klasse beter.. maar op één of andere manier stuit hij bij veel lui op weerstand.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 01:10 uur
Lord Flashheart schreef:
Was bij 12-9 al beslist hoor. Geen verlenging dus, gewoon binnen het reguliere aantal punten.
Was bij 12-9 al beslist hoor. Geen verlenging dus, gewoon binnen het reguliere aantal punten.
Uhuh, maar da's dus puur te danken aan timing, aangezien The Shining daarna makkelijk terugkwam naar 13-13 en dus best veel kans had in de finale.

0
Reinbo
geplaatst: 4 juni 2011, 01:33 uur
Onderhond schreef:
Uhuh, maar da's dus puur te danken aan timing, aangezien The Shining daarna makkelijk terugkwam naar 13-13 en dus best veel kans had in de finale.
(quote)
Dat geldt waarschijnlijk voor vrijwel elke battle....
0
geplaatst: 4 juni 2011, 04:43 uur
Observator schreef:
WhoKnowZ bedankt!
WhoKnowZ bedankt!
McSavah schreef:
Inderdaad bedankt WhoKnowZ! (met een z)
Inderdaad bedankt WhoKnowZ! (met een z)

FillumGek schreef:
Bedankt WhoKnowz! Volgend jaar weer
Bedankt WhoKnowz! Volgend jaar weer

Graag gedaan