menu

Film / Cast en crew / Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?

zoeken in:

Ik heb een groot deel van de cast van Supernatural ontmoet. Jensen Ackles, Jared Padalecki, Misha Collins, Mark Sheppard, Richard Speight Jr., Rob Benedict, Sebastian Roche en Chad Lindberg. Stuk voor stuk ontzettend leuke en aardige mensen. Ze doen echt heel veel voor de fans.

Ik was wel een beetje met stomheid geslagen toen ik naast ze stond haha. Maar echt hele lieve mensen.

Van Jensen Eckels wel eens een en ander gezien aan achter-de-schermen filmpjes, die is volgens mij zo gek als een deur!

Haha nou Jensen Ackles en Jared Padalecki staan er wel om bekend dat ze veel grappen uithalen op de set van Supernatural. Maar op zich kwam hij (Jensen dus) nog best rustig en zelfs een beetje verlegen over .

Marijn Devalck en Danni Heylen van de TV serie FC De Kampioenen
Ooit ontmoet in Bokrijk-België.

Marijn was veruit de meest sympathieke van de twee.

(Jammer dat ik geen betere opname kon maken, maar er liepen heel de tijd mensen voor mijn camera die ik niet in beeld wilde hebben)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i48.tinypic.com/1o9d8m.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Meneer Boma en Pascalleke! JALOERSSSS! (Hoewel ik waarschijnlijk een opmerking over zijn worst niet had kunnen laten.... misschien toch maar beter.)

1 actrice ontmoet

Wendy van Dijk, waren toen in de winkel bij ons voor opnames van Hart in Actie. Ben verder niet zo iemand die er echt perse mee op de foto wil of vraag om een handtekening. Was meer verbaasd over het feit dat zulke programma's erg geregisseerd worden, dacht dat het er wel wat spontaner aan toe ging met dat soort programma's. Zelfde was ookhet geval toen ze van Man bijt Hond een keer bij ons waren.

Verder wel andere beroemdheden "ontmoet":
Gerard Joling
Glennis Grace (erg onsymphatieke dame op dat moment)
Imca Marina (al is het meer omdat ze hulp nodig had in de winkel waar ik werk)

Teveel om op te noemen. Alleen al op het Filmfestival van Rome liepen er al zoveel rond:

- Sylvester Stallone
- James Franco
- Timur Bekmambetov
- Jeff Nichols
- Jacques Doillon
- Marco Müller
- Kira Muratova & Renata Litvinova

Deze twee dames zaten gewoon achter me tijdens hun première.

- Mathieu Amalric
- Nicolas Winding Refn
- Xiaoshuai Wang
- Lav Diaz
- Jerzy Skolimowski
- Carlos Reygadas
- José Luis Torres Leiva

Heb ik tijdens een voorstelling nog een keer naast gezeten op het IFFR.

- Philippe Grandrieux
- James Benning
- Harmony Korine
- David Verbeek
- Cristi Puiu
- Hideo Nakata

En ga zo maar door. Ook vaak genoeg met ze in discussie gegaan.

Geen "echte" sterren, maar toch:
Anne Mie Gils
Michaël Pas
Daisy Thys
Piet Piraat (Peter Van De Velde

En dan toch eentje waar ik best trots op ben:
Carel Struycken (Op Antwerp Horror, Science Fiction & Fantasy Convention)

En de mensen die ik ooit eens wil ontmoeten:
Judi Dench
Simon Pegg (Natuurlijk)
Darren Criss
Anne Hathaway
Tim Burton

Een lang lijstje en ik zal waarschijnlijk geen van allen echt ontmoeten (laat staan zien), toch kan een mens dromen, hé.

Menni
Afgezien natuurlijk van een hele stoet aan regisseurs die hun film op een festival aankondigden en een zo mogelijk nog grotere stoet aan wat men BN'ers noemt (Georgina Verbaan, Bo Maerten, Brainpower fuck yeah) waar je hier in de stad over struikelt, maar dat valt niet onder 'ontmoeten', net als het spotten van David Hasselhoff en Haylie Duff op Coachella (lui als Elijah Wood en Kristen Stewart lopen daar ook gewoon in het wild, paparazzi heaven). Dit zijn mijn tofste herinneringen:

1. Monique van der Werff
Absolute heldin, de enige die na Zoop geweldige dingen is blijven doen, diverse keren in het theater gezien. De eerste keer heb ik haar in Theater Bellevue een superzeldzame Kleine Dingen Award overhandigd, een jaar of twee later sprak ik haar in Theater De Omval (Diemen) uitgebreid over regiedebuut Veronika Besluit te Sterven. Zwaar ondergewaardeerd, maar bovenal een heel erg lief meisje.

2. John Torres
Filippijns regisseur wiens film Todo Todo Teros me op het IFFR compleet overdonderde, rond middernacht na een dag vol tegenvallers. Helaas was hij daarbij niet aanwezig, via e-mail heb ik contact gezocht, hij brandde de film voor mij op dvd. Een jaar later hebben we elkaar ontmoet bij zijn nieuwe film en dat hebben de daarop volgende keer opnieuw gedaan. Uurtje over het leven en de liefde gepraat, daarna samen een festivalfilm bezocht. Soulmate durf ik zelfs te stellen, qua hopeloze romantiek.

3. Mijke de Jong
Bluebird al op televisie gezien, film van het jaar, een jaar later werd 'ie op het IFFR vertoond en daar moest ik dus bij zijn. Cadeautje meegenomen voor Elske, die was er helaas niet bij, maar Mijke beloofde het door te geven. Zij had ook niet echt een verklaring voor de bizarre overeenkomsten tussen de film en mijn leven, had mijn recensie al online gelezen. Gepraat over de wijzigingen aan de soundtrack wegens auteursrechten, na afloop was ze benieuwd naar mijn mening.

3. Timothy Muskatell
Horrorheld en to-taal het tegenovergestelde van zijn geweldige rollen. Een zachte hand, vriendelijke stem, dankbaar dat ik hem betichtte van drie meesterwerken op rij, excuses dat regisseur Chad Ferrin er wegens vliegangst niet bij was. Interviewtje in de zaal gefilmd, daarna in de foyer gesproken.

4. Zooey Deschanel
Ontmoeting is een groot woord, maar lang, lang staan wachten of ze wellicht nog bij de ingang van de Melkweg aanspreekbaar zou zijn, telt ook wel. Om haar helaas enkel in haar jas gedoken voorbij te zien flitsen, gelukkig kon ik haar een uur later aan d'r jurkje trekken op het podium. Fijn concertje.

5. Theo van Gogh
Plotseling vlak naast me, op de fiets bij het Filmmuseum. Theo is er niet meer, het Filmmuseum is er ook niet meer. Het beeld van zijn grote lijf op die kleine fiets, dat monumentale pand op de achtergrond, blijft een ontroerende herinnering.

De hand geschud heb ik van bijvoorbeeld Dorothéé van den Berghe (Meisje) en Ho Yuhang (Sanctuary), op aanraakafstand heb ik gezeten/gestaan van ondermeer Dario Argento, Lloyd Kaufman (uitgebreid in gesprek met mijn beste vriend tevens zijn grootste fan) en Tim Burton die Edward Scissorhands even kwam aankondigen.

Een wishlist heb ik niet echt, maar Winona zou geweldig zijn. Of Fred Vogel.

Bo Maerten gister. Wat een leuke sympathieke vrouw is dat zeg.

Ontmoeten zie ik meer in de zin van effectief een babbeltje doen dus volgend lijstje:

1. Caroline Munro
Schitterende vrouw die erg veel tijd vrij maakte om met een fan te praten. Onder andere gehad over haar rol in James Bond en haar samenwerking met Horst Jansen in Captain Kronos. Ze logeerde in het Astrid Hotel (of het Hilton, ik weet het niet meer) in Antwerpen en vroeg me ook nog wat to-see tips. Heb toch zeker een halfuur met haar staan praten

2. Dwight Schulz
Niet zo lang mee kunnen praten als met Munro maar het wel even gehad over zijn legendarische rol in de A-Team en het feit dat hij ooit in Stargate SG1 had meegespeeld, iets wat ik niet wist tot ik zag dat hij er een foto had liggen. Erg sympathieke man.

3. Dirk Benedict
Zelfde verhaal als bij Schulz met uitzondering dat het om Battlestar Galactica ging. Benedict is er niet echt over te spreken dat ze zijn personage in de reboot verandert hebben naar een vrouw Hij signeerde mijn foto dan ook met: The real Starbuck!

4. Charisma Carpenter
Viel wat tegen eerlijk gezegd. Nogal koel en afstandelijk en het was meer hello, thank you en next.

5. Fred Williamson
Schitterende kerel. Enorm grappig en hij kwam vrij imposant over. Jammer genoeg toen alleen nog maar From Dusk Till Dawn gezien dus het voornamelijk daar over gehad.

6. Robbe de Hert
Al menig keer ontmoet maar die kom je in Antwerpen dan ook gewoon regelmatig tegen. Ooit eens naar een tentoonstelling geweest in het Internationaal Perscentrum Vlaanden (wat ondertussen al niet meer bestaat) waar hij zijn collectie film memorabilia tentoon stelde. Onvoorstelbaar wat die allemaal in huis heeft staan. Toen ook nog een poster van Faster Pussycat van Russ Meyer gekocht en toen kwam Willy Magiels ook nog op de proppen. Die heeft blijkbaar wel wat meegemaakt met Meyer dus het waren leuke verhalen om te horen.

Wel tegengekomen maar niet mee gesproken:
Erik Van Looy
Patrice Toye (bij een voorstelling van Little Black Spiders)
Johan Heldenbergh (bij het FilmFestival van Oostende)

Caroline Munro!

Ik denk niet dat ik de enige jaloerse man hier ben!

Katja Schuurman, bij een tankstation.

Op FACTS in Gent zag ik 2 jaar geleden 2 ex-acteurs uit the A-Team: Murdoch en Face.

HALVE TAMME.
Kate Beckinsale, in mijn dromen .

Volgens mij word hier het verschil tussen..."ontmoet of gezien" niet zo nauw genomen.

HALVE TAMME. schreef:
Kate Beckinsale, in mijn dromen .

Donders was jij die derde

tattoobob schreef:
Volgens mij word hier het verschil tussen..."ontmoet of gezien" niet zo nauw genomen.

tattoobob schreef:

Donders was jij die derde

. Je bent in vorm bob.

Naomi Watts schreef:
(quote)

(quote)

. Je bent in vorm bob.

Kep een weekje vakantie gehad.

HALVE TAMME.
tattoobob schreef:

De topic titel luidt toch duidelijk: Welke acteurs / actrices heb jij al
ontmoet?, en niet: Welke acteurs / actrices heb jij al 'IN HET ECHT'
ontmoet? .

In NYC geweest, en fifth Avenue en Chelsea is wel de ideale manier celebs te ontmoeten. Als dat je ding is. Ik ben niet zo starstruck type (een speciale uitzondering daargelaten). Jennifer Aniston, Al Pacino, Cameron Diaz zomaar gespot in een paar uur tijd. En dat is slechts filmgerelateerd. Gratis tip van mij voor NYC bezoekende celeb hunters .

kos
Greenwich Village sowieso ook wel.

Ik heb 17 dagen in NYC rondgelopen en niemand gezien, volgens mij deed ik iets verkeerd. Ooit ga ik terug, nog meer reden nu

Op de Chelsea market rondlopen en geen celebs spotten is haast onmogelijk. Zeker een bezoekje waard.

Dick2008
Elineloves schreef:
Ik heb 17 dagen in NYC rondgelopen en niemand gezien, volgens mij deed ik iets verkeerd.
Vast wel, zagen ze jou wel.

De oma van Lien Van De Kelder woonde in onze straat. Waren goede vrienden van ons, alleen Lien niet zo overdreven veel gezien daar.

Das dan ook de enige.

kos
Ik wil Lien van de Kelder ook wel in mn straat.

(verwijderd)
Zie ik net op Instagram dat Lily Collins in Brussel is, toch wel één van mijn favorieten (als het op persoon aankomt ook vooral). En ja hoor, zie je foto's met fans rond Toison D'or. Raad eens wie daar ook aan het rondwandelen was? Jep. Ze was sowieso in één winkel rond een tijdstip dat ik daar langs liep. Ben helemaal niet zo'n celebrity gek, zou niet eens een foto hoeven want wat heb je eraan, maar haar even zien zou wel gaaf zijn zeg!

De zus van Ann Tuts is ook onze huisarts, en die vertelt dan veel over haar. Ik heb ook veel contact gehad met de zoon van Geena Lisa door onze gemeenschappelijke interesse in het weer en klimaat (maar is dat eigenlijk wel een actrice, meer een zangeres en presentatrice dan...). En de broer van Stefan Degand is voorzitter van onze lokale partij-afdeling.

Op zich gewoon het bewijs dat de wereld eigenlijk best klein is. Mijn ouders hebben volgens mij Veronique uit Familie (Anne Somers) ook eens gezien al winkelend. En ja... op de boekenbeurs enzo zal ik ook wel eens bekende mensen gezien hebben. Ik denk dat mijn beste maat ook eens naast Ruth Beeckmans zat op een terrasje.

Internationale acteurs of bekenden heb ik nog nooit gezien (buiten dan de koers, waar ik zelfs foto's heb met Oscar Freire, Thor Hushovd, Rik Verbrugghe enzo. Zelfs ooit eens als kleine jongen in het huis van Stijn Devolder gezeten in het jaar waarin hij voor het eerst Belgisch kampioen zou worden en het jaar nadien zijn eerste Ronde van Vlaanderen zou winnen. Ik zal nog wel met meer renners op de foto staan, of tegen een klapje gaan doen hebben. Misschien niet allemaal bekend, maar dat boeit ook niet. )

Handtekeningen:
* Glenn Close
* Jake Gyllenhaal
* Marc Forster
* Charisma Carpenter
* Dirk Benedict
* Dwight Schulz
* Caroline Munroe
* Christopher Judge
* Fred Williamson
* Robbe de Hert

Vooral beurzen is voor zoiets geweldig, maar het begon te storen dat je moest betalen (en elke keer meer en meer) voor zo'n ontmoeting en een handtekening. Dan is een filmfestival een pak leuker, maar moet je soms wel wringen om vooraan te geraken en moet de persoon in kwestie ook 'willen' meewerken. Polanski ben ik vorig jaar in Zürich tegen gekomen, maar die wou zo snel mogelijk van de rode loper af. Een dag nadien werd bekend dat de Zwitserse politie een nieuw spoor volgt naar de vermoedelijke verkrachtingszaken waar de regisseur bij is betrokken.

Van bovenstaand lijstje is vooral Gyllenhaal me erg positief bijgebleven. Echt zo'n man die meerdere keren de rode loper van voor naar achter is afgegaan voor het geval hij nog iemand gemist zou hebben. Voor Munro en Williamson heb ik na al die jaren ook nog altijd een zwak, zeker Munro was de vriendelijkheid zelve en nam ruimschoots de tijd om te praten.

Verder nog wel een aantal mensen gezien, maar nooit de moeite genomen of effectief tot bij hen geraakt zoals Polanski, Erik van Looy, Johan Heldenbergh.

Heb zelf nog nooit een filmster daadwerkelijk ontmoet.
Het dichtstbij was ik vorig jaar toen ik nog in Kopenhagen woonde en ik Nicolas Winding Refn tegen het lijf liep. Toch wel een van mijn favoriete regisseurs dus had hem graag aangesproken, maar hij had zijn oortjes in en was aan het bellen dus ben ik hem maar gewoon voorbij gelopen. Ik kon hem slecht gaan achtervolgen totdat die klaar was.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:49 uur

geplaatst: vandaag om 06:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.