- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
-Bruce Willis
-Tygo Gernandt
-bijna iedereen uit Zoop
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
Waar heb je die ontmoet???
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5736 stemmen
Ik ben een keer naar new star con geweest voor David Carradine (grote Kill Bill fan). Jammer eigenlijk, want mijn mening over hem zal nu negatief blijven. Ondanks het geld, vind ik nsc erg leuk, en ik kijk meestal ook meer en neem van de interessante een krabbel mee (Matrix Twins, Robert Englund). Maar het ironische is, dat ik Birgit Schuurman tegen kwam op new star con (zij was daar dus als gast). Erg grappig om een (oké, nationale, maar toch...) beroemdheid tegen te komen. Ze was erg beleefd, ze had totaal geen last van die arrogantie (die een zekere Carradine wel had).
Ook heb ik een keer fanmail gestuurt naar Alyssa Milano en kreeg een handtekening via de post van haar 
En die evenement in het stadion in Kerkrade zijn ook erg leuk. Jammer dat dat gecancelled is.
Oja, ik ging een keer naar Hind (paar jaar terug al) toen ik hoorde dat ze in de buurt een optreden + handtekeningen sessie gaf in de V&D.
En toen ik bij Circus Waltz was, mislukte een stunt van Barry (Atsma) en viel hij op mij. Daardoor stapte hij later nog op me af voor zijn excuses en heb ik natuurlijk om een handtekening en foto gevraagt hè 
Maar tot nu toe is de enige beroemdheid die ik echt ongeplant tegen het lijf liep, Birgit.
peter74
-
- 643 berichten
- 3257 stemmen
Ik ben een keer in Los Angeles in 2002 naar een TV opname van de Drew Carrey Show geweest in principe vind ik het maar een flauwe comedy maar wilde wel een keer meemaken om zo'n opname bij te wonen
saiko
-
- 150 berichten
- 0 stemmen
Bas van Toor oftewel `Bassie` en Hans van der Togt. 
Dolphfan
-
- 168 berichten
- 33 stemmen
Ik ga binnenkort Steven Seagal ontmoeten. Tijdens een meet and greet die hij geeft na zijn concert!
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Dorro Pesh van warlock (dacht op Dynamo, jaren geleden)
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Heb ook onze Josje Verstappen bijna onder mijn paard gehad, toen die in het bos was aan het mounten biken enkele jaren geleden. heeft (of had?) bij ons in de buurt een cartcentrum
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
in 2001 heb ik in Maastricht in het Mecc een hele meute shaolin monnikken gezien en effe gebabbeld via de manager (sprak gelukkig Duits) Heb ook handtekeningen gekregen.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Ik ga binnenkort Steven Seagal ontmoeten. Tijdens een meet and greet die hij geeft na zijn concert!
Was het wel een beetje leuk? 
Helaas heb ik nog nooit acteurs ontmoet. Ik had Gerard Soeteman kunnen ontmoeten als ik het had geweten, want hij gaf een lezing in Gouda. 
Maar dat is geen acteur..
Ik weet wel dat ik het echt geweldig zou vinden om wat acteurs/actrices te ontmoeten.
- Johnny Depp natuurlijk..
- George Clooney.
- Kate Winslet.
- Leonardo Di Caprio.
De 5 acteurs van de Brat Pack film the Breakfast Club.... 
En zo kan ik wel 2 bladzijden vol typen met namen..
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Jean Claude Van Damme
David Schwimmer
Falkor
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
nick: uit GTST
en wie ik heel graag wil ontmoeten is:
LEONARDO DICAPRIO 
Piovan
-
- 24 berichten
- 75 stemmen
Jean Claude van Damme, zijn ouders wonen hier dichtbij.
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Morgan Freeman en Reverend Cleophus James (James Brown) 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Een hele eer was het ontmoeten van kinder-kwal Bassie en laatst kwam ik Derek de Lint tegen.
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Hoezo 'Kinder Kwal' kinderen blijken hem nog steeds te mogen en het is zijn werk..
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Laatst waren Grad Damen (geen acteur, i know...) en John Williams (niet de componist, helaas... de acteur/presentator) bij ons in de winkel... De laatste heeft ook eens een schoolfeest gepresenteerd van de break out.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
en John Williams (niet de componist, helaas... de acteur/presentator)
Fijn dat je het nog even uitlegt 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ronnie James Dio speelt in de nieuwe Tenacious D. film, en tsja die heb ik dan weer live gezien
. Echt een klein mannetje! maar een bijzonder krachtige stem!
Koos
-
- 308 berichten
- 2255 stemmen
Hmm, Kheb ooit George Clooney en Gary Busey gezien in Warner Brothers in LA, kom helaas niks aan Clooney vragen aangezien er alleen maar vrouwen aan het schreeuwen waren!! Ook op de set van Friens gelopen, helaas die dag geen opnamen.. (snik!)
thomzi50
-
- 1991 berichten
- 2527 stemmen
Ik zie geregeld Nederlandse acteurs en regisseurs, maar Amerikaanse bekendheden heb ik geloof ik nog nooit gezien. Hecht er ook niet zo veel waarde aan eigenlijk, ook al is het natuurlijk wel heel speciaal een echt grote acteur te zien
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Afgelopen paar weken:
gezien: Cameron Diaz, Justin Timberlake, Jake Gyllenhaal, Jimmy Fallon
ontmoet: David Lynch
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
*jaloers* 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Cool
Ik vind m altijd op dat seven up mannetje Fido dido lijken 
Harregarre
-
- 41 berichten
- 45 stemmen
Oja, ik ging een keer naar Hind (paar jaar terug al) toen ik hoorde dat ze in de buurt een optreden + handtekeningen sessie gaf in de V&D.
Hehe, toen in de tijd dat ze in de finales zat ging ik een keer met een paar andere jongens uit de buurt in de ochtend naar 't zwembad hier in Gouda. Meestal is 't hele zwembad dan leeg op een paar oude mensen na, dus dan kun je oneindig vaak van de glijbaan. Maar goed, op een gegeven moment kijken we zo naar die oudere mensen die daar zwommen, zagen we in een keer Hind baantjes trekken met een vriendin.
Maarja, verder niet zo boeiend, dus toen gingen we weer verder zwemmen.

neh
-
- 3 berichten
- 58 stemmen
ik heb Cees Geel een keer in de metro in amsterdam gezien en ik moest een keer optreden na Antonie Kamerling en voor de Venga Boys.. haha, lekker boeiend
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Aardige vent die Antonie Kamerling, ik heb gefigureerd in wat scenes met hem (en Cas Janssen) in All Stars de serie.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
afgelopen 2 weken:
Bobby Di Cicco (acteur The Big Red One)
John Boorman (regisseur Deliverance)
Stephen Colbert (acteur Strangers with Candy)
Rutger Hauer (acteur Turks Fruit)
Robert Carradine (acteur Revenge of the Nerds)
ook naast de weduwe van Lee Marvin in de bioscoop gezeten.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
niemand maar hoop ooit eens wel iemand te ontmoeten