• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.980 gebruikers
  • 9.370.617 stemmen

Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?

zoeken in:

snakevega

• 106 berichten
  • 92 stemmen

Hoi, ik vroeg me af welke sterren jullie al in het echt hebben gezien.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

Niet echt een ster, maar regisseur Pieter Verhoeff was in de bioscoop waar ik werk voor de premiere van Nynke en dat was toen volle bak (=455 bezoekers). Het enige wat hij toen deed was met open mond van verbazing naar de rij voor de kassa staren zo van: 'Wow, komen al die mensen voor mijn film?!' Was wel grappig.

En Daan Schuurmans scheurde eens langs de kassa in z'n porsche, zag een standee van zichzelf voor het raam staan (Floris) en kwam daar een foto van maken. De narcist...

Ellen ten Damme was bij ons voor de premiere van No Trains No Planes.

Onze buurvrouw is sinds partner Levchenko bij FC Groningen voetbalt Victoria Koblenko. Die ging eens naar de sneak toe. Ze wilde alleen als het het geen Hollywood-film was. Komt wel goed zei ik toen, ga maar gewoon heen. En toen was het Cinderella Man, wat zal ze gebaald hebben

Monique van de Ven was er ook eens, met een pruik op, wilde vast niet herkend worden. Dat is haar niet gelukt

Maar echte sterren? Nee, nog nooit gezien.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

De topictitel is goed, echter de eerste zin van de topic-opener weer niet. Teveel om op te noemen, maar bijster weinig memorabele ontmoetingen in mijn geval... Vind het vaak al snel een Prive/story/shownieuws uitstraling krijgen als ik verhalen hoor. En als ik ergens niet van houd

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Jude Law, Mira Sorvino, Julia Stiles en Robin Williams zo'n tiental keer.

Misschien geen sterren voor de meesten hier, maar voor mij zeker wel: Omar Naim, Armistead Maupin, Patrick Stettner, Marsha Williams.

En ik heb er geen Prive/story/shownieuws verhaaltje bij. Ik heb ze gewoon gezien bij premieres en Robin 7x live (stand up show) gezien en bij de Final Cut Premiere en persconferentie.

Als het gaat om daadwerkelijke ontmoetingen dan zijn dat; Julia Stiles, Omar Naim, Armistead Maupin, Patrick Stettner en 2x Robin Williams.

Verder niet eigenlijk...is ook eigenlijk niet zo interessant. Als je als fan maar een keer je idool kan ontmoeten, dan is dat meer dan voldoende .

pink_roosje

• 1792 berichten
  • 807 stemmen

kom ik aan met mijn: ik heb Theo van Gogh een keer in het wild gezien.

bebdn

• 1884 berichten
  • 1148 stemmen

Karin Tanghe ( koningin Angina Kulderzipken) gastrollen in Flikken, Witse, Heterdaad. gisteren in Auchan, Moet niet altijd Jack Nicholson zijn

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Jeroen Krabbe, een keer gezien in een museum en bij het toneelstuk Amadeus. Vond hem toen opvallend klein en dik.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Paul van Soest, die gozer die Handige Harry speelt in Bassie en Adriaan.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Schwarzenegger bij de opening van Planet Hollywood in A'dam. Was wel grappig om je jeugdheld gezien te hebben .

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Kom je in de Hollywood Hills 1 ster tegen is het een Nederlandse... ik sta dus op de foto met Famke Janssen!

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Gerard Cox, bij een voetbalwedstrijd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pfff. Jaren bij de film gewerkt, dus dat zijn er nog al wat....

Vooral de eerste twee zijn echt zwaar o.k. en Jeroen Krabbé is de grootste kwal van het rijtje.

Jackie Chan

Isabella Rossellini

Emma Suárez

Laura Fraser

Topol

Marianne Sägebrecht

Maximilian Schell

David Bradley

Miriam Margolyes

Marisa Tomei

Michelle Ferre

Dereck de Lint

Monique van de Ven

Jeroen Krabbé

en zo'n beetje alle Nederlandse acteurs/actrices en soapies uit de jaren 90.

En gezien....

Nog een hele lijst van Spielberg tot Loyd Kaufman bij de premiere van Back to the Future in Londen en bij diverse premieres in Cannes. Maar dat voorbijlopen van sterren geloof ik wel...

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Reinbo schreef:

Vooral de eerste twee zijn echt zwaar o.k. en Jeroen Krabbé is de grootste kwal van het rijtje.

Jackie Chan

Isabella Rossellini

Emma Suárez

Laura Fraser

Topol

Marianne Sägebrecht

Maximilian Schell

David Bradley

Miriam Margolyes

Marisa Tomei

Michelle Ferre

Dereck de Lint

Monique van de Ven

Jeroen Krabbé

en zo'n beetje alle Nederlandse acteurs/actrices en soapies uit de jaren 90.

En gezien....

Nog een hele lijst van Spielberg tot Loyd Kaufman bij de premiere van Back to the Future in Londen en bij diverse premieres in Cannes. Maar dat voorbijlopen van sterren geloof ik wel...

Ik zie een hoop leden van de cast van Left Luggage.

Ik benijd je wel hoor! Is Krabbe echt een kwal? Margolyes vind ik echt een geweldige actrice net zoals Rossellini.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Reinbo schreef:

.

Wat deed je en waarom nu niet meer?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Werkte eerst als Productie assistent, later als productiemanager en/of opnameleider.

De dagen waren lang*, het geld was weinig, maar het werk was geweldig! Elke dag weer ergens anders met je circus neerstrijken en je ding doen.

* (Had bij Who Am I? een contract voor 84 uur per week en dan nog maakte we elke week overuren.)

Ik heb aan de volgende speelfilms meegewerkt (Niet lachen, onze nr 1 uit de flop top 100 staat er ook bij.)

Kleine Blonde Dood

Angie

De Hoogste Tijd

De Vuurtoren

Lang Leve de Koningin

Flodder 3

De Zeemeerman

Only Love

Left Luggage

Who Am I?

en dan nog een aantal TV series, commercials en bedrijfsfilms.

Na Who Am I? dacht ik, beter en grootser wordt het toch niet. (Tot Oceans Twelve langskwam ) Heb nu mijn eigen organisatieburo, werk komt aardig overeen, werktijden zijn beter en hou er ook meer aan over zodat ik mijn dvd verzameling en mijn thuisbioshobby kan onderhouden...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Liev Schreiber

Geweldige vent

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik heb nog nooit een akteur of aktrice in het echt gezien. Zal er denk ik ook nooit van komen. Altijd al gehoopt Charles Bronson te ontmoeten, maar de beste man is helaas al overleden. Ik zou wel erg graag Jürgen Prochnow willen ontmoeten. Tering, dat zou zo gaaf zijn.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Toch wel. Fedja van Huêt heb ik gezien en volgens mij ook gesproken bij de opening van de gedenksteen van Marinus van der Lubbe.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Ik heb Jack Monkau uit Wildschut eens gesproken in een kroeg in de buurt van de Kalverstraat.

Wat heel grappig was, aangezien volgens hem niemand hem ooit herkende, ik heb ook echt geen idee hoe ik er bij kwam dat hij dat was. De barman vond het ook geweldig, Monkou was een stamgast daar.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Tja, horror en science fiction conventies zijn natuurlijk de ideale plek om acteurs, actrices en regisseurs in het echt te ontmoeten. Vooral erg leuk als je even een praatje met ze kan maken en ze wat tijd voor je nemen.

Persoonlijk vond ik met name Robert Englund (uiteraard ), George A. Romero, Jed Brophy, John Kassir, Ken Kirzinger en Nicholas Vince ontzettend vriendelijk. Deze maakten (hoe lang de rij fans ook was op de beurs) toch tijd om even te praten. Vooral m'n laatste ontmoeting met Englund was grandioos!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

John Saxon

Shirley Eaton

Dave Prowse

Kenny Baker

Maud Adams

Britt Ekland

(niet veel van naam dus )

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Chainsaw schreef:

Tja, horror en science fiction conventies zijn natuurlijk de ideale plek om acteurs, actrices en regisseurs in het echt te ontmoeten.

Helemaal vergeten, ik heb op verschillende ruilbeurzen in het Roda JC stadion ook nog wat science-fiction/horror figuren ontmoet. Waarvan er eigenlijk niet één een blijvende indruk heeft gemaakt. Nou vooruit, misschien die gozer die in R2D2 zit. Leuke gozer maar vreselijke vriendin/vrouw

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Ik wil enorm graag Dame Judi Dench en Dame Maggie Smith ontmoeten, maar helaas is het er nog nooit van gekomen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

Een groot deel van de cast van Fok Jou!

Lisa Smit (van een afstandje)

Def P (idem, zelfde film)

Elle van Rijn (doos)

Joep Sertons (tof!)

Marian Mudder (leuk!)

Mark Rietman (heel erg aardig!)

Re-play meerdere keren

En nog een paar die me niet zo snel te binnen schieten...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Helemaal niemand ...

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

troost je, ik ook niet

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Men. Cactus oftewel Peter Jan Rens, zo hé, daar kan ik trots op zijn...

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

We hebben ooit eens een auto-ongeluk gehad met André van Duin.

Ook Boudewijn Büch heeft mij eens bijna ondersteboven gereden toen hij met zijn fiets over de stoep scheurde voor de deur van de Plantage boekhandel (natuurlijk) in Amsterdam.

Op dezelfde dag zat ik in het Tuschinski-theater achter de witte haardos van Jan Wolkers.

Een paar dagen later heb ik naast Herman Brood gezeten in de kroeg, waar hij nog een tekening voor me heeft gemaakt op een bierviltje, en tot op de dag van vandaag kan ik het nog steeds niet verkroppen dat ik dat ding niet bewaard heb...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

hoe kan je die nou niet bewaard hebben?!

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Volgens mij was ik dronken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.