- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Martial Arts films zijn erg populair, heb je dan liever een acteur die al de vechtscenes door iemand anders laat doen. Jet Li is een martial art kunstenaar, geen goed acteur maar is in die films een niet al te grote eis.
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Laat ook maar zitten. Ik kijk wel nooit meer matrial arts films. 
moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
Leslie Nielsen had al vanaf zn geboorte met pensioen moeten gaan...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Leslie Nielsen had al vanaf zn geboorte met pensioen moeten gaan...
Ga je mond wassen 
moviegirl2
-
- 315 berichten
- 310 stemmen
Ga je mond wassen 
Heb ik al gedaan 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Mooi zo 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Clint Eastwood
Robert DeNiro
Al Pacino
George Clooney
Orlando Bloom
Freddie Prinze Jr.
Clive Owen
Ik zie liever nieuw bloed en geen oude zakkenvullers die niets meer kunnen klaarspelen. Overigens is Al Pacino een uitstekend acteur geweest. Maar geef een nieuwe generatie een kans.
Alleen niet de 3 onderste acteurs. Ik stoor me qua acteerwerk niet snel aan iemand, maar de onderste 3 maken het vaak wel heel bont.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Waarom alleen nieuw bloed? We hebben ook 65-jarige ervaren rotten nodig.
Clooney kan ik trouwens met de beste wil van de wereld geen zakkenvuller noemen. Das meer iemand die blockbusters doet om daarna dat geld te investeren om zijn droomfilmprojecten toch van de grond te tillen waar nauwelijks iemand brood in ziet (Good Night and Good Luck bijvoorbeeld).
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Waarom alleen nieuw bloed? We hebben ook 65-jarige ervaren rotten nodig.
Eens, ik zeg ook niet dat alle oudere acteurs met pensioen moeten maar ze moeten wel een meerwaarde hebben en een stempel op een film kunnen drukken. Zoals William H. Macy, Jack Nicolson, Anthony Hopkins, Paul Giamatti, Takeshi Kitano, Jean Reno, Denzel Washington etc. Alleen als decoratie fungeren vind ik niet genoeg.
Tja, hij is dan de uitzondering op de regel. Maar ik vind het maar een gladjanus en ik zie telkens alleen maar George Clooney voor me, wat voor rol hij ook speelt.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik vind Clooney juist een van de betere acteurs van laatste jaren. Niet de meest veelzijdige, maar hij weet toch wel de rollen te kiezen die bij hem passen. Daarnaast duikt hij regelmatig in een boeiende film op. Ook als regisseur blijkt hij vrij getalenteerd te zijn.
Verder mogen van jouw lijstje alleen maar Orlando Bloom en Freddie Prinze Jr. met pensioen. Pacino doet het nog steeds goed wat mij betrefd. Eastwood heeft in mijn ogen nog nooit iets slechts afgelevert (al weet ik dat jij daar anders over denkt), Owen wordt met de film beter en DeNiro wil ik zijn fouten nog wel vergeven als hij weer eens met iets goeds komt.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
DeNiro wil ik zijn fouten nog wel vergeven als hij weer eens met iets goeds komt.
Maar hij komt nooit meer met iets goeds.
Meet the Parents, Sleepers, Meet the Fockers, Showtime, Hide and Seek, Analyze This, Analyze That, Men of Honor.....
Allemaal films die ik van hem gezien heb waar je voor hetzelfde geldt een Eugene Levy zou kunnen invullen. Maar ik ben sowieso nooit fan van DeNiro geweest. Ik kan Pacino beter appreciëren. Van hem heb ik wat minder gezien de laatste jaren, maar zijn laatste indrukwekkende rol stamt ook al uit 1997. En Ocean `s 13 is niet iets waar ik om sta te springen.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
De Niro kan nog 30 jaar flutfilms maken, dan nog heeft hij meer topfilms gemaakt dan wie dan ook.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Kurt Russel wat een nepperd in Tarantino's Death proof
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
De Niro kan nog 30 jaar flutfilms maken, dan nog heeft hij meer topfilms gemaakt dan wie dan ook.
Ben benieuwd wanneer ik er eindelijk ééntje ga zien dan.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Ik zie jou niet echt als referentiepunt in deze.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Da's dan geheel wederzijds.
Sowieso gaat dit topic over welke acteurs al 5 jaar geleden met persioen hadden gemoeten. Wat De Niro 20 jaar geleden klaargespeeld heeft is daar weinig relevant bij. De zooi waar hij dezer dagen in meedraait des te relevanter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kurt Russel wat een nepperd in Tarantino's Death proof
Wellicht de tonque-in-cheek insteek gemist....
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Wellicht niet, hij is gewoon even slecht als in z'n andere films.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Madonna en Sharon Stone. Denken op 180jarige leeftijd nog strak en sexy te zijn. 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Hij is al dood, maar had wel eerder moeten stoppen:
Burt Lancaster. In het begin van zijn carriere viel het niet op, maar later acteerde hij heel erg uit de toon.
Fikret8
-
- 6169 berichten
- 4233 stemmen
Clint Eastwood.
Personlijk vind ik dat hij de laatste 5 jaar boven zichzelf uit is gestegen en alleen maar toppers heeft geregistreerd. Alles na Mystic River spreekt mij meer aan dan zijn eerdere werk zoals de westerns.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7239 stemmen
Nou ik kan me vergissen maar volgens mij doen die niet veel meer hoor..
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Nog live optredes geloof ik. Maar voor welk kind is het nou niet leuk.
FinkPloyd
-
- 642 berichten
- 1964 stemmen
Maar hij komt nooit meer met iets goeds.
Meet the Parents, Sleepers, Meet the Fockers, Showtime, Hide and Seek, Analyze This, Analyze That, Men of Honor.....
Allemaal films die ik van hem gezien heb waar je voor hetzelfde geldt een Eugene Levy zou kunnen invullen. Maar ik ben sowieso nooit fan van DeNiro geweest. Ik kan Pacino beter appreciëren. Van hem heb ik wat minder gezien de laatste jaren, maar zijn laatste indrukwekkende rol stamt ook al uit 1997. En Ocean `s 13 is niet iets waar ik om sta te springen.
De Niro is inderdaad de laatste jaren serieus bezig zijn carrière te laten aflopen met een (of meerdere) sisser(s).
Spijtoptant
-
- 170 berichten
- 0 stemmen
5 jaar is natuurlijk een erg korte periode voor acteurs. Elke acteur zal wel eens een periode van 5 jaar meemaken dat het effe niet lekker opschiet met zijn carriere, maar ik vind toch ook wel dat Robert de Niro al vele jaren geen echt grote prestaties meer neergezet heeft.
Wel is het zo dat ik een Robert de Niro op halve kracht nog altijd een heel goed te pruimen acteur vind, en hij best op dat niveau van mij mag blijven doorzettten. Dan maar geen meesterwerken meer, maar die worden door de meeste acteurs nooit gemaakt.
Fikret8
-
- 6169 berichten
- 4233 stemmen
Righteous Kill en Frankie Machine.
Dat zijn aankomende films die op het lijf van DeNiro zijn geschreven. 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Naar mate acteurs ouder worden, gaan ze meer rollen spelen die hun gewoon lijkt zonder echt de kwaliteit van de film/rol mee te laten wegen . En dan neem ik als voorbeelden de Niro en Hoffman. En eerlijk gezegd kan ik ze dat niet kwalijk nemen. Doe gewoon wat je leuk vindt.