- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Ik nomineer Arny. Zijn films stellen echt helemaal niets meer voor(wie gelooft er nog dat zo´n bejaarde Oostenrijker tot die heldendaden in staat is).
En voor die 20mil kunnen ze een flink aantal leuke independants maken.
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Mariah Carry, Britney Spears, N'SINC enz. enz.
aburefan
-
- 430 berichten
- 952 stemmen
Charles Bronson had naar de eerste Death Wish film met pensioen moeten gaan.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
de niro zou wel een van de laatste moeten zijn die met pensioen gaat.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Robert de Niro? Hij was nog zo geweldig in Meet the Parents.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Ga weg, was geen goed acteer werk was alleen leuk om hem eens in een andere rol te zien.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ja, daar kunnen de meningen over verschillen. Maar ik vond hem echt groots in deze rol.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
mee eens. eigenlijk in zowat al zijn rol is hij goed.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Ja maar 15 minuts en the score en Man of Honor en showtime zijn nou niet echt films om over naar huis te schrijven, niet super slecht ofzo, maar als je dat gaat vergelijken met eerder werk van hem zoals,
Goodfellas, Taxi Driver, Godfather Part II enz enz.
Zou ik zeggen stop, voor het nog erger word.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
het materiaal waarmee de niro het moest was de laatste tijd niet echt geweldig,maar hij acteert wel goed.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Een paar mindere films betekent toch nog niet dat iemand met pensioen moet. Dan had Bruce Willis al lang met pensioen moeten zijn. Kijk eens wat die Bruce de laatste jaren prachtige films heeft gemaakt, terwijl het daarvoor gewoon ronduit slecht was. Goede acteurs komen altijd sterk terug als ze de kans krijgen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Ik vind hem ook niet echt goed acteren in 15 minuts daar vond hem echt acteren alsof het moest.
En sydney
Ja dan kun je dit forum beter noemen acteurs die nooit mochten beginnen met acteren.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
waitaminit...
Cop Land en Jackie Brown
now...case closed
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Hebben we hobbes weer De titel van dit forum is genaamd Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen moeten gaan.
Jackie Brown 1997 Copland 1997 hoe lang is dat geleden, heel goed hobbes 5 jaar, zoals velen zeggen stop op je hoogtepunt.
En zoals hobbes zou zeggen: case closed.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Vind dit nu echt zo'n acteur die op latere leeftijd plots een comeback maakt in een goede rol. Kan Tarantino zich niet eens met hem bemoeien?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Ja hij moet maar gaan regisseren, en het acteren aan de wat jongeren overlaten.
En zo te zien ziet hij dat zelf ook in want, Mystic rivers gaat hij regisseren en zelf niet in spelen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Als er één acteur is die m.i. nooit had moeten gaan regisseren, dan is het Eastwood wel. Hij heeft zijn hele leven lang geprobeerd om Sergio Leone te imiteren, zonder dat niveau ooit te evenaren.
You_bastard
-
- 552 berichten
- 2201 stemmen
Christopher Lee had die niet eigenlijk al met een houten spies in zijn hart in zijn graf moeten liggen ?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen

Ik zou Bird nou geen imitatie van Leone willen noemen!
Persoonlijk ben ik blij dat ie is gaan regisseren. ik had Unforgiven, The Outlaw Josey Wales en a Perfect World toch niet willen missen!
frank
-
- 6 berichten
- 3 stemmen
Valt mee dat Richard Gere nog niet langs is gekomen..... Nou bij deze dan.
Enneh Clint was in Space Cowboyas nog best aardig, wat een beetje zelfspot al niet kan doen voor je.