- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Magnolia, Eyes wide shut en Interview with a vampire. In alledrie is Cruise erg, erg goed.
In Rain man voldoet hij.
DaveV
-
- 327 berichten
- 5179 stemmen
Magnolia, Eyes wide shut en Interview with a vampire. In alledrie is Cruise erg, erg goed.
In Rain man voldoet hij.
In eyes wide shut speelt Nicole Kidman meesterlijk en Cruise opnieuw zichzelf(inhoudsloos).
Ik moet inderdaad toegeven dat Cruise in Interview with a vampire uistekend een extravagante vampier neerzet.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Tom Cruise is altijd Tom Cruise en daarom is het hem nooit gelukt om op mij over te komen als echt acteur. Ik zie bij hem ook nooit het verschil van acteren als het gaat om twee verschillende films. Het toonbeeld van een monotome acteur die wegens zijn gelaat succesvol is. Ik blijf erbij Tom Cruise is Tom Cruise! Hij speelt maar één rol en dat is zichzelf.....
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Ik vind in eyes wide shut Tom Cruise fantastisch en totaal anders dan "gewoon Tom Cruise" en zelfs nog beter dan Nicole Kidman. Juist met ongelofelijk veel diepgang. Misschien wel zijn beste rol.
Maar om een bijdrage te leveren aan de discussie: Ben Affleck, die had nooit moeten beginnen.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Adam Sandler had 5 jaar geleden met pensioen moeten gaan. Eigenlijk had ie al moeten stoppen na z'n SNL-periode (waar hij zo nu en dan best grappig was, in tegenstelling tot z'n films).
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
En dan hadden we zijn aanwezigheid in Punch-Drunk Love moeten missen....slecht plan.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
En dan hadden we zijn aanwezigheid in Punch-Drunk Love moeten missen....slecht plan.
Die heb ik dan ook nog niet gezien
.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
[theo maassen]Hou je bek dan man!![/theo maassen]
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nou, Ik vind hem niet zo ergerlijk en hinderlijk daar, maar goed acteren vind ik hem daar niet.
Had veel liever iemand met uitstraling gezien zoals Philip Seymour Hoffman (die hem overigens in deze film compleet van het doek af speelt)
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Die zou compleet miscast zijn, iemand met uitstraling is namelijk de laatste die die rol zou moeten spelen.
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
De casting van Sandler in Punch drunk love vind ik niets minder dan een briljante ingeving waar ik zelf nooit opgekomen was. Ik weet vrijwel zeker dat het een eenmalige uitschieter zal zijn, maar daar is hij absoluut op z'n plek.
Pacino88
-
- 608 berichten
- 1478 stemmen
Ik weet niet of die al genoemd is,maar Steven Seagal mag wel oprotten.:p
(alleen exit wounds was nog wel goed,maar dat lag meer aan de andere elementen van de film.)
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Wat mij betreft Bruce Willis, ik denk niet dat veel mensen het met me eens zullen zijn, maar ik vind het maar een flutacteur.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
HUGH GRANT BAH
Fout. Deze acteur had bij zijn geboorte (of tenminste die van zijn acteercarriere) al met pensioen moeten gaan.
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Wat mij betreft Bruce Willis, ik denk niet dat veel mensen het met me eens zullen zijn, maar ik vind het maar een flutacteur.
Nou, hij speelt in goeie films, acteert overtuigend, maar dat is ook alles. Tenminste, ik heb nog nooi een film gezien met hem erin waarvan ik dacht: "Teerring, dy mann acktert ned so zlegt aals dad yk kann sbellen!"
Maar echt een supergoed acteur is het nou ook weer niet, nee.
Ik weet niet of die al genoemd is,maar Steven Seagal mag wel oprotten.:p
(alleen exit wounds was nog wel goed,maar dat lag meer aan de andere elementen van de film.)
Duh! Natuurlijk! Okay, Bruce Lee speelde in zijn films ook altijd dezelfde rol, maar die man is een legende. Steven Seagal speelt in zijn films dus ook altijd dezelfde rol, maar die man kan niks! Hij heeft altijd wel leuke trucjes moet ik toegeven, maar zijn films weten nooit te verrassen. Als je één van zijn filmshebt gezien, heb je ze allemaal gezien!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Jet Li. Martial Arts films zijn saai. Hero en Romeo Must Die behoren tot het slechtste van het slechtste naar mijn mening.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Omdat het martial-artsgenre jou niet kan bekoren kan Jet Li zijn koffers pakken?
Ik vind Hero en Romeo Must Die ook niet echt tot dat genre behoren trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ga hier ook niet heel de cast van LOTR neerzetten omdat ik de films het slechtste van het slechtste vindt. Wel wat meer neigen naar feiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iedereen op Mortensen, Weaving, Bean en McKellen na. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25161 stemmen
Ja je kunt er je twijfels bij hebben of mensen als Orlando Bloom wel hadden moeten beginnen met acteren
Ditzelfde geld natuurlijk ook voor alle rappers, zangers, zangeressen en Georgina Verbaan
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ga hier ook niet heel de cast van LOTR neerzetten omdat ik de films het slechtste van het slechtste vindt. Wel wat meer neigen naar feiten.
Het gaat me er meer om dat Jet Li alleen maar in films zit vanwege zijn vechtalent en niet vanwege zijn acteerwerk. Gelt ook voor Schwarzenegger en Diesel. Heb ik weinig sympathie voor. Jet Li is gewoon de ergste wat dit betrefd dus daarom noemde ik hem.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Martial Arts films zijn erg populair, heb je dan liever een acteur die al de vechtscenes door iemand anders laat doen. Jet Li is een martial art kunstenaar, geen goed acteur maar is in die films een niet al te grote eis.