- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
Nils
-
- 177 berichten
- 77 stemmen
Ik nomineer:
Danny deVito.
Onwijs irritant klein dikkertje, die nooit wat positiefs heeft toegevoegd aan een film!
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het helemaal met je eens Nils. Wat een irritant mannetje die deVito, echt zonde dat hij nou net Death to Smoochy moest regisseren en er een klein rol in moest spelen. Zonde.
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Robert De Niro, Showtime, Analyze that, 15 minutes, ... pffffff ...
Hoog tijd dat ie nog eens een Jake La Motta, Vito Corleone, Jimmy Conway of een Travis Bickle uit zijn mouw schudt ...
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Wat een irritant mannetje die deVito
Zullen we met zijn allen een beetje meer respect tonen voor mensen die in hun leven zoveel gepresteerd hebben als bijvoorbeeld DeVito en De Niro?
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
ben het met cor eens. devito heeft zoveel dingen gedaan waar die toch wel enige respect voor verdient.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het niet met Cor eens! Maar dat zeg ik alleen maar om Cor even te stangen 
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
L.A. Confidential, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Man on the moon, Matilda (tevens regie), Get Shorty, The Rainmaker... Vele goede rollen dacht ik zo. Ook op productievlak veel goede dingen gedaan. Ik zie hem graag in films hoor 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zullen we met zijn allen een beetje meer respect tonen voor mensen die in hun leven zoveel gepresteerd hebben als bijvoorbeeld DeVito en De Niro?
Tuurlijk.... de meesten houden wel op ; wel irritant is dat Eastwood en Stallone doorgaan.
Reynolds is nu wel rolstoelzittend dacht ik ....
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
ik heb enorm veel respect voor De Niro, maar de laatste 3-4 jaar verlaagt hij zich tot flauwe komedies, dat kun je toch moeilijk ontkennen ...
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Mee eens, hij loopt zijn imposante carriere een beetje te verpesten met al die slechte rollen de laatste jaren... Wat dat betreft is Pacino toch wat kritischer 
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
dat kun je toch moeilijk ontkennen
1. Je kunt het best ontkennen.
2. Het maakt hem niet opeens 'een irritant mannetje'.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ik heb enorm veel respect voor De Niro, maar de laatste 3-4 jaar verlaagt hij zich tot flauwe komedies, dat kun je toch moeilijk ontkennen ...
en geef um es ongelijk. hij heeft praktisch iedere rol die je kan bedenken wel gespeeld en praktisch allemaal met uitzonderlijke klasse. hij heeft waarschijnlijk alles wat je je maar kunt bedenken in de filmwereld meegemaakt. is het dan vreemd dat ie nou zegt: "toedeledokie, en nou doe ik films die ik leuk vind en of het publiek 't nou leuk vind zal me aan m'n reet roesten."
je ziet gewoon dat ie lol heeft in het maken van z'n films, en ik kan daar best begrip en respect voor hebben.
luister naar (en lees!) de tekst van het nummer 'de beatles en de buren' van Acda en de Munnik. geeft denk ik mijn punt iets beter weer.
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
jullie hebben een punt, maar ik vind het jammer gewoon ... hij is niet grappig en ik schaam mij zelfs een beetje in zijn plaats als ie zo belachelijk staat te doen ...
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ok, cor, je hebt gelijk. Ik heb eigenlijk te weinig van deVito gezien om eerlijk te oordelen...dus dat wat ik zei moet en zal ik terugnemen.
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
En dat zegt iemand die fan is van kwijlebal Williams?!
Kom zeg, de Vito heeft vele leuke en goede films gespeeld zoals Tin Men, Romancing the Stone, Ruthless People, LA Confidential, One flew over the Cucko's nest, Mars Attacks, Terms of Endearment, regisseerde Matilda, Throw momma from the train en The War of the Roses (alledrie de moeite waard) en zorgde als producent mede dat films als Man on the Moon (waar hij ook nog even inzit), get Shorty (idem dito), Pulp Fiction en Gattaca gemaakt werden.
Zo irritant vind ik hem dus niet.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
En mag ik jullie Hoffa in herinnering brengen?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En dat zegt iemand die fan is van kwijlebal Williams?!
Kom zeg, de Vito heeft vele leuke en goede films gespeeld zoals Tin Men, Romancing the Stone, Ruthless People, LA Confidential, One flew over the Cucko's nest, Mars Attacks, Terms of Endearment, regisseerde Matilda, Throw momma from the train en The War of the Roses (alledrie de moeite waard) en zorgde als producent mede dat films als Man on the Moon (waar hij ook nog even inzit), get Shorty (idem dito), Pulp Fiction en Gattaca gemaakt werden.
Zo irritant vind ik hem dus niet.
Als regisseur mag ie ook nog wel blijven, hoor.
En de films die je noemt zijn allemaal ouder dan 5 jaar (volgens mij), dus in feite geef je alleen maar argumenten voor de stelling dat Danny DeVito al 5 jaar geleden met pension had gemoeten.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Waarom moet bij alles wat ik zeg Robin erbij gehaald worden. Dat is echt nergens voor nodig en het slaat in dit geval werkelijk nergens over.
Al was er nou een link te leggen tussen deVito en Robin...ok, maar das niet het geval.
Trouwens ik had m'n excuses toch al aangeboden (iig had ik m'n woorden teruggenomen), of wordt dan weer eens niet gezien 
En trouwens, iedereen heeft toch wel eens dat ie een ander gewoon niet mag. Dat heb ik nu eenmaal met deVito (van wat ik gezien heb dan). PUNT
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind DeVito ook een irritant mannetje, maar... dat maakt hem ook weer goed, want zijn rol is ook vaak die van irrtant mannetje.
pinky
-
- 373 berichten
- 1999 stemmen
Waarom moet bij alles wat ik zeg Robin erbij gehaald worden.
Robin wie?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat ik dit nog eens zou meemaken.. maar de Bassie en Adriaan berichten hebben hun eigen topic gekregen 
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
De vraag beantwoorden is hem stellen.
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Ik reageerde vooral op de uitspraak 'irritant mannetje'. Ook las ik een opmerking dat de man nooit iets heeft toegevoegd aan een film.
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Waarom denk je....?
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Het feit dat ik fan ben van Mr. Williams, doet hier absoluut niet ter zake!
Als ik een Britney Spears fan geweest zou zijn, zou je dan ook gezegd hebben:"en dat zegt een fan van lellebel Britney Spears"??!
Ik snap dat Mr. Williams er iedere keer bij gehaald wordt, maar in dit geval is er geen enkele aanleiding om dat te doen! Het zou betekenen dat ik NIETS meer mag zeggen, OMDAT ik een fan ben van Mr. Williams z'n fantastische werk!