- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
Welke acteur had 5 jaar geleden al met pensioen gemoeten?
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Linda, laat het varen.... naar mijn idee ben jij degene die iedere keer weer zo enorm hapt.. Dat vinden "ze" juist leuk, en reden te meer om je er een andere keer WEER op te pakken.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
OK, dank je Mik.
Ik zal vanaf nu m´n mening ALTIJD achterwegen laten...het zij zo.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Oh jee, nu heb ik het weer gedaan 
Je kunt toch best meediscussieren over andere dingen dan RW.. Je hebt genoeg films in je lijst staan waar over gepraat wordt hoor, maar daar zie ik je nooit op reageren. Alleen als RW weer om de hoek komt, dan kom jij weer met een verhaaltje (waar dan weer reacties opkomen) en dan besluit je het op deze manier.. Ik zeg wel NOOIT wat meer. Ok prima, so be it.. Zelf weten
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Tja ik denk gewoon niet dat wij kunnen meepraten over datgene wat Linda voelt voor Robin Williams. Ik ben ook wel een beetje gek van Stephen King (zelfs op vrijwel elke verfilming), maar dat weerhoudt mij er toch niet van om ook over andere films te praten die ook schitterend (of juist zeer slecht) zijn.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Het is niet zo dat ik niet weet wat er allemaal meegespeeld heeft in het verleden van Linda waardoor haar liefde voor RW is ontstaan. Dat respecteer ik wel hoor, ik begrijp het niet helemaal maar ik respecteer en accepteer het best. Wat ik alleen niet begrijp is dat Linda in mijn ogen zichzelf steeds weer opzadelt met "problemen", vandaar mijn eerdere reactie.
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
Het feit dat ik fan ben van Mr. Williams, doet hier absoluut niet ter zake!
Als ik een Britney Spears fan geweest zou zijn, zou je dan ook gezegd hebben:"en dat zegt een fan van lellebel Britney Spears"??!
Wel als je ging zeggen dat Nicole Kidman een bimbo met opblaastieten is.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Jij hebt het niet gedaan Mik. Ik probeer eens een keer mijn mening te geven over iets anders en dan is het weer niet goed, omdat het een aantal personen niet aanstaat. Omdat ze eigenlijk niet weten wat ze terug moeten zeggen, denken ze van: "haar kunnen we lekker pakken door Robin erbij te halen, laten we dat dan maar doen." En dat gebeurd nou iedere keer als ik m+n mening over iets anders geef dan over RW. Dan houd het voor mij, ik laat ik zulke gevallen m´n mening dan wel helemaal achterwege.
Dus Mik, het is niet jou "schuld", de mensen die er wel "schuld" aan hebben weten dat perfect van zichzelf!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Kom op Linda, laat je niet kisten! Gewoon negeren zulke opmerkingen.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg bijna alleen maar van "zulke" berichten...en dat ben ik zat...klaar.
Ik heb wel wat beters te doen!
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Dat is precies wat ik ook duidelijk wilde maken Kap.. Helaas kan ik me blijkbaar niet zo goed uitdrukken..
No hard Feeling Linda! (bewust geen RW ervoor
)
Bandit
-
- 607 berichten
- 4017 stemmen
Daar vergis je je in, hij loopt alle andere kadavers van zijn leeftijd (67) er nog uit. Hij doet tot op de dag van vandaag nog steeds zoveel mogelijk zijn eigen stunts.
Zo zei hij dit over zijn stunt-scenes die hij deed voor de film "Crazy Six":"I told them, 'Look, I can do this. I can still fall; I just can't get up. But the character is dead, anyway!"
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
1)John cleese die had na Fawlty Towers al moeten stoppen.
Alles wat hij zegt moet nu per se leuk gevonden worden. Vooral een komiek moet op tijd stoppen. Hij wordt een flauwe parodie op zichzelf.
2) Iemand die al gelukkig gestopt is maar dat jaren eerder had moeten doen (zie hierboven) is Wim de Bie. Zielig was het gewoon op het laatst.
soboer
-
- 359 berichten
- 293 stemmen
Ik nomineer straight to video Jean Claude van Damme. De enige acteur die het steeds maar weer lukt om nog slechter te acteren in een nog slechtere film dan zijn voorafgaande film.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Tenzij hij écht nog eens als vroeger uit de hoek komt natuurlijk 
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Sinds wanneer is hij een acteur
Die W. staat trouwens voor Walker... Wat een naam.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sinds wanneer is hij een acteur
Die W. staat trouwens voor Walker... Wat een naam.
Het is de bedoeling dat hij ons laat geloven wat hij zegt en doet. Maar hij doet het superslecht. Heb je ooit een slechtere acteur gezien? Was hij vijf jaar geleden op pensioen gegaan, er was ons misschien een hoop herrie bespaard...
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Ik snapte de bedoeling wel hoor... Er stond ook een
achter, maar ik geef toe, ik had wat minder dom over kunnen komen
...
DaveV
-
- 327 berichten
- 5179 stemmen
Tom Cruise! Zijn acteren is consequent oppervlakkig en emotieloos. Zelfs Nicole Kidman is het met haar appetijtelijke voorkomen niet gelukt zijn stoicijnse blik te doen laten smelten. Misschien is het wel de enige acteur die nooit geacteerd heeft. Wist hij veel dat er een camera op hem was gericht!
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Tom Cruise!
Volledig mee oneens. Tom Cruise heeft toch een stuk of drie wereldrollen gespeeld wat mij betreft. En dat is meer dan ik van menig ster kan zeggen.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Tom Cruise! Zijn acteren is consequent oppervlakkig en emotieloos. Zelfs Nicole Kidman is het met haar appetijtelijke voorkomen niet gelukt zijn stoicijnse blik te doen laten smelten. Misschien is het wel de enige acteur die nooit geacteerd heeft. Wist hij veel dat er een camera op hem was gericht!
Ik zou bijna akkoord gaan, moest ik Magnolia niet gezien hebben waar hij duidelijk laat zien dat hij verassend meer in z'n mars heeft. Hij moet dat eens meer doen...
DaveV
-
- 327 berichten
- 5179 stemmen
Volledig mee oneens. Tom Cruise heeft toch een stuk of drie wereldrollen gespeeld wat mij betreft. En dat is meer dan ik van menig ster kan zeggen.
Ik ben toch benieuwd naar die wereldrollen.
Voorbeeld: Rain Man, Dustin Hoffmann speelt een autist, Tom Cruise speelt zichzelf.
DaveV
-
- 327 berichten
- 5179 stemmen
Ik zou bijna akkoord gaan, moest ik Magnolia niet gezien hebben waar hij duidelijk laat zien dat hij verassend meer in z'n mars heeft. Hij moet dat eens meer doen...
Magnolia is inderdaad een goede film. Ik ga hem nog eens bekijken om te zien of Tom Cruise een wezenlijke bijdrage heeft geleverd aan de kwaliteit van de film of dat hij door iedere willekeurige acteur vervangen had kunnen worden.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Nou, vervangen worden kan hij wel, door een andere acteur die zo'n rol aankan. Maar hij laat toch écht wel zien wat hij waard is daar.