• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.271 stemmen

Meest onbevredigende einde

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Great minds think alike...

God, je weet niet HOE vaak ik dat heb met vrienden. Of dat je nog nooit ergens van gehoord hebt, of je ergens naar zoekt, en dan komt het op 1 dag in je leven opeens aan de lopende band op je af. Heel weird.

cavaliervriend

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond juist het einde van l.O.T.R. ontzettend fijn! Gewoon toch een good ending na zoveel ellende.. Echter je blijft je wel afvragen waar die boot nu heengaat

E V

• 1105 berichten
  • 3048 stemmen

Het einde van LotR was veel te zoetsappig. En het bleef maar door en door gaan.

ewalk

• 767 berichten
  • 1059 stemmen

cavaliervriend schreef:

Ik vond juist het einde van l.O.T.R. ontzettend fijn! Gewoon toch een good ending na zoveel ellende.. Echter je blijft je wel afvragen waar die boot nu heengaat

Als het goed is gaat hij naar de onsterfelijke landen alwaar Frodo en Bilbo te midden van de elfen en valar, een soort engelen en dienaren van eru(god)mogen leven.

the rainking

• 20 berichten
  • 633 stemmen

Meest onbevredigende einde?

Star wars III Revenge of the Sith.....

Viel mijn inziens toch wel heel erg tegen na al die jaren wachten.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

the rainking schreef:

Meest onbevredigende einde?

Star wars III Revenge of the Sith.....

Viel mijn inziens toch wel heel erg tegen na al die jaren wachten.

PRECIES !

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Meest onbevredigende einde, nou ik vind het einde van The Forgotten, dat het ufo's blijken te zijn gewoon zeer kl*te zeg maar... Vind het jammer, had zo'n topmovie kunnen wezen als ze er iets anders van hadden gemaakt

Brasco

• 16 berichten
  • 14 stemmen

IT heeft absoluut een heel triest einde. Mooie film die echt onheilspellend is, en dan zo een flutmonster aan het eind. In en in triest.

Nog zo een dooddoener Signs. Nep, Nepper, Nepst (al weet ik niet zeker of dat een woord is?!)

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Poltergeist. Dat einde was er effe over. Heel goeie film, maar het komt over als een boek waarvan de laatste bladzijden zijn uitgescheurd en vervangen door een stripverhaal...

Brasco

• 16 berichten
  • 14 stemmen

Film Pegasus schreef:

Poltergeist. Dat einde was er effe over. Heel goeie film, maar het komt over als een boek waarvan de laatste bladzijden zijn uitgescheurd en vervangen door een stripverhaal...

Mee eens, aangenomen dat je Poltergeist 1 bedoelt?!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

ik vond unbreakable een onbegrijpelijk einde. Meer in de zin, hoe kunnen ze het bedenken... waarom zo'n kut einde aan zo'n top film

en Lotr, Return of the king gaat veeel te lang door. Echt een kwartier onzin.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Vind Poltergeist einde ook klote!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

JoeCabot schreef:

Vind Poltergeist einde ook klote!

Je bent niet de enige zo te zien

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Jong Nederland - Jong Nigeria

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Woon in Belgie. Maar heb gezien dat ze verloren hebben, prachtig einde

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Phoenix schreef:

Jong Nederland - Jong Nigeria

hahaha !

Dies echt GoeD man !

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

hehe lol! flauw hoor

MarkFish

• 1070 berichten
  • 1505 stemmen

Heat, hij is een veel te slimme dief om zich zo te laten pakken op het einde. Maar ja, agent moet winnen.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Ik vond het einde van Heat wel mooi dat De Niro stierf, terwijl Pacino zijn hand vast hield en De Niro zegt: "I told you I wouldn't go back" (of zoiets). En dan die muziek erbij... Vond het een zeer sterk einde.

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

vond ik eigenlijk ook ... het einde was een mooie reflectie van menselijkheid , en de daarbijhorende fouten die men maakt

MarkFish

• 1070 berichten
  • 1505 stemmen

knowledge schreef:
vond ik eigenlijk ook ... het einde was een mooie reflectie van menselijkheid , en de daarbijhorende fouten die men maakt

Driewerf NEE. Hij is veel te slim om gepakt te worden. Het is ook slecht dat hij nog terug gaat voor die Waingro, terwijl hij zo berekenend en slim is de hele film. Als hij echt zo'n goeie dief, zou die dat vliegtuig pakken en was die weggeweest. Gevolgen. maar het blijft natuurlijk Hollywood en de agent moet winnen.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Hij moest hem gewoon terugpakken om zijn verraad. Wraak. Is ook iets menselijks, hoe goed hij ook zal zijn.

aegron

• 4030 berichten
  • 1265 stemmen

Slechtste einde ooit: Minority report!

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Respekked schreef:

ik vond unbreakable een onbegrijpelijk einde. Meer in de zin, hoe kunnen ze het bedenken... waarom zo'n kut einde aan zo'n top film

en Lotr, Return of the king gaat veeel te lang door. Echt een kwartier onzin.

Vind ik juist twee van de mooiste eindes die ik ken.

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

MarkFish schreef:
(quote)

Driewerf NEE. Hij is veel te slim om gepakt te worden. Het is ook slecht dat hij nog terug gaat voor die Waingro, terwijl hij zo berekenend en slim is de hele film. Als hij echt zo'n goeie dief, zou die dat vliegtuig pakken en was die weggeweest. Gevolgen. maar het blijft natuurlijk Hollywood en de agent moet winnen.

als iemand emotioneel is en uit wraak fungeert maakt zelfs de slimste mens de domste fouten

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

zei ik dus ook net, maar goed

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

ok zag alleen die lege kader , had niet gelezen dat de tekst moest geselecteerd worden .. sorry

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

feanaro surion schreef:

(quote)

Vind ik juist twee van de mooiste eindes die ik ken.

lord of the rings kan ik me voor sommige mensen voorstellen. Het is natuurlijk wel een goed einde, maar ik zat echt een kwartier voor jan lul in de bioscoop, zo'n gevoel had ik dan.

Maar het einde van unbreakable kon ik niet goed bij, vond ik jammer. Misschien omdat de rest van de film zo sterk is, is het daarom zo'n onbevredigend einde

MarkFish

• 1070 berichten
  • 1505 stemmen

Goodfella_90 schreef:
Hij moest hem gewoon terugpakken om zijn verraad. Wraak. Is ook iets menselijks, hoe goed hij ook zal zijn.

De hele film laat zien hoe professioneel hij zijn vak aanpakt. En dat hij er erg succesvol in is door deze aanpak. Puur rationele man, altijd doordacht, maar in dat geval niet. Omdat de dief uiteindelijk gepakt moet worden.

knowledge

• 178 berichten
  • 0 stemmen

inderdaad , de hele film laat zien hoe professioneel deniro is ... tot z'n hele crew naar de haaien gaat door het verraad van ted levine , zodoende vervalt die professionele houding ( je ziet hem ook twijfelen of hij het al dan niet zal doen ) en komt een zware wraakhouding ervoor in de plaats .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.