• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.917 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.277 stemmen

Meest onbevredigende einde

zoeken in:

Yuppie_Scum

• 151 berichten
  • 141 stemmen

Phooze schreef:

Pas "Along came a spider" gezien. Best wel goeie film, alleen het einde was een beetje makkelijk en kort naar mijn mening. Verder het einde van Jurassic Park 2, want het was wel een beetje erg over de top. Verder natuurlijk het einde van LOTR:Fellowship of the ring, maarja, dat was ook geen einde...

Bij die film vond ik het net alsof de schrijver halverwege gestorven was en iemand anders het afgemaakt heeft....

Yuppie_Scum

• 151 berichten
  • 141 stemmen

|Wat ik ook een teleurstellend einde vond was House on haunted hill...ook een goeie spannings opbouw...1e amerikaanse film voor zover ik weet die het schokkend lopen, zoals Samara in the ring, gebruikte!

En dan zo'n domme wolk van allemaal gekwelde geesten...beetje jammer!

Zo zijn er nog honderden...maar over de Aller, aller, aller slechtste moet ik even goed nadenken

ellen haan

• 53 berichten
  • 29 stemmen

het meest waardeloze einde heb ik heel vroeger ooit gezien in de bioscoop, het einde vond ik zo waardeloos dat ik zelf de hele naam van de film niet meer weet.

Het ging over een oorlog met Tartaren. de ...... der tartaren. het was nog een extra lange film ook. Tijdens de film liep de halve zaal al leeg zo langdradig was het op gegeven moment. De hele film draaide om een leger dat een oorlog aan het voorbereiden was met de tartaren. Toen het na meer dan drie uur eindelijk zover was en de stofwolk van tartaren kwam er in de verte aan hield de film op. Is me altijd bijgebleven.

stefkuh

• 54 berichten
  • 211 stemmen

het meest onbevredigende einde dat ik me kan herinneren is toch wel van 'war of the worlds'. Lijkt net of Spielberg plots dacht: 'oeps geen tijd meer' en dan maar de ufo's heeft laten sterven. Verder vond ik het wel een goede film

triedxs

• 4 berichten
  • 1 stemmen

ik vind mensen die commentaar hebben op het einde van LOTR echt niet goed snik, de be continue films houden de spanning erin, zorgen er juist voor dat je de sequel wil zien... en ik snap zowiezo al niet dat er enig commentaar over LOTR gegeven wordt... maja,

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Saving Private Ryan met dat vreselijk patriotistische gedoe. (Ik vond de hele film afgezien van de eerste 20 minuten onbevredigend)

Trip Fontaine

• 103 berichten
  • 1874 stemmen

triedxs schreef:

en ik snap zowiezo al niet dat er enig commentaar over LOTR gegeven wordt... maja,

De gemiddelde LOTR-fan snapt sowieso niet dat er mensen bestaan die niet meegaan in hun kinderlijke idolatrie van een overschatte fantasy-vertelling.

Hobbits zijn als Sinterklaas, op een gegeven moment geloof je er gewoon niet meer in...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Trip Fontaine schreef:

De gemiddelde LOTR-fan snapt sowieso niet dat er mensen bestaan die niet meegaan in hun kinderlijke idolatrie van een overschatte fantasy-vertelling.

Hobbits zijn als Sinterklaas, op een gegeven moment geloof je er gewoon niet meer in...

Dat is wel een erg vreemde opmerking. Ik geloof helemaal niet in de gebeurtenissen in LotR en zeker niet in hobbits, maar toch vind ik het heel mooi. Moet de film nou gelijk waar kunnen gebeuren om mooi te zijn?

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Beetje vreemde opmerking, al merk ik ook bij mede LotR fans dat ze een soort minachting hebben voor mensen die LotR niet waarderen. Ik heb eerder zoiets als dan niet.

MarkFish

• 1070 berichten
  • 1505 stemmen

triedxs schreef:

ik vind mensen die commentaar hebben op het einde van LOTR echt niet goed snik, de be continue films houden de spanning erin, zorgen er juist voor dat je de sequel wil zien... en ik snap zowiezo al niet dat er enig commentaar over LOTR gegeven wordt... maja,

Ik wil mij als groot (blijkbaar mede-) LOTR fan distantieren van deze opmerikng van triedxs. Zou hij/zij wel weten dat het verhaal verzonnen is?

erwku

• 529 berichten
  • 2482 stemmen

Slechtste einde ooit, zeker als tegenstelling tot het beste einde ooit (zie Planet of the apes 1968)

PLanet of the Apes de remake van Tim Burton. Wat een bagger, bagger stomzinnig onnozel en waardeloos einde!!

Walberg komt terug op aarde in Washington en ziet dan het Lincon Memorial alleen dan Lincon als een Aap1 en dan is de hele aarde aap geworden en word ie in gerekend, IK heb hier lang over zitten nadenken, maar slaat helelmaal nergens op!

Einde van oude Planet of the Apes daar in tegen zonder twijvel eenzaam aan de top als meest geniale einde ooit!

die Lange

• 228 berichten
  • 0 stemmen

een slecht einde wil ik niet zeggen, maar bij one flew over the cuckoo's nest had ik wel zoiets van "was dit het nou?" voor de rest was het wel een ontzettend goede film trouwens

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Kill Bill Vol. 2 had ook een erg onbevredigend einde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Game.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ook vond ik het eind erg vergezocht.Hoe kan iemand die van een wolkenkrabber afvalt precies op een kussen landen? (en dan moet je ook nog tussen een metalen constructie)

Voor de rest was de film top!

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

The Good Girl, ik dacht dat Anniston met Gyllengaal zou vluchtten, maar ze verraadde hem gewoon...

Word_Play

• 358 berichten
  • 1290 stemmen

War of the Worlds, verpestte anderhalf uur topvermaak.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Turkeyloverz schreef:
(quote)

Ook vond ik het eind erg vergezocht.Hoe kan iemand die van een wolkenkrabber afvalt precies op een kussen landen? (en dan moet je ook nog tussen een metalen constructie)!

En vooral hoe de hoofdpersoon zich daarna gedraagt: alsof het wel een geslaagde grap is dat hij daarnet dacht zijn broer doodgeschoten te hebben en dat hij zichzelf wilde ombrengen. Gaat nergens over.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Poltergeist. Wat een afknapper. Blijkbaar is het de manier van Spielberg om na een film gewoon de stekker uit te trekken. En dan te bedenken dat hij een remake wil maken van Mary Poppins. Hij kan beter met z'n handen van de klassiekers blijven. Na War of the worlds, wil ik niet opnieuw een slechte versie van een grootse film zien...

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Red Dragon gave film, maar dat einde.

Ik bedoel op eens is d'r een man vermist, die opeens in het huis van die kerel zat. en opeens bloedend op de grond lag. en Op eens is die moordenaar uit het huis. Echt vaag!

BlueSword

• 1725 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

Kill Bill Vol. 2 had ook een erg onbevredigend einde.

je had zeker gewild dat ze bill in mootjes hakte?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Once Upon a Time in America.

Bij het einde dacht ik, wat is dit voor een onzin.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond het einde van Mindhunters enorm "over the top".

Uier

• 2006 berichten
  • 3749 stemmen

War of the World had inderdaad een extreem onbevredigend einde. Prima filmpje, maar dit verpest het tamelijk.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Hier een lijstje met de meest teleurstellende einde ooit:

- Easy Rider

- Donnie Darko

- Apocalypse Now

- Kill Bill Vol. 2

- Dogville

- The Ring

- The War of the Worlds

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Om in de geest van IFFR 2006 te blijven: Lonesome Jim.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond het einde van de film SIMON jammer.

Er had wel wat meer ingezeten volgens mij.

Je weet dat simon dood gaat , je leeft met die film helemaal mee en dan krijg je zo,n einde.Er had wel wat meer verdriet in mogen zitten op het laatst...

ikvoereendjes

• 196 berichten
  • 248 stemmen

totaal niet mee eens, simon heeft een perfect einde, ondanks dat je voorbereid ben op simons dood laat het uiteindelijke moment toch heel veel indruk achter. Heel mooi als hij van de rots afspringt en die lage knal, het zwarte scherm, als dit einde niet sterk is weet ik het ook niet meer.

Ik heb volgens mij de helft van het bioscoop publiek 2 jaar geleden huildend en snikkend zien weglopen.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Het einde van Simon vond ik ook wel mooi en passend bij de film, terug naar de sprong van de rots. Alleen jammer dat er op het laatst wat minder humor in voorkomt.

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond het einde van War of the Worlds (2005) onbevredigend, die alien voertuigen, wat het ook is, gingen uiteindelijk ten onder door onze goede, oude moeder natuur. Maar ja wie ben ik om daar over te oordelen, WOTW is natuurlijk gebasseerd op een boek en op de oude film. Ik heb het boek niet gelezen en de oude film niet gezien.

Ik hoop by the way dat er eens een vette film over de Nautilus komt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.