- Home
- Filmforum
- Film - Spoilers
- Meest onbevredigende einde
Meest onbevredigende einde
irene83
-
- 57 berichten
- 1 stemmen
Ok maar ze leken wel versteend ofzo, ze bewogen niet meer... Volgens mij leven ze dan niet meer, maar goed
Captain Pervert
-
- 4643 berichten
- 2099 stemmen
Het einde van Cast Way was echt flut.
En van I am Sam.
En van Carrie.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ok maar ze leken wel versteend ofzo, ze bewogen niet meer... Volgens mij leven ze dan niet meer, maar goed
Iemand die in een hoekje staat, is meestal nog wel levend volgens mij. Lijken vallen doorgaans om.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Lijken vallen doorgaans om.
Nee, dat lijkt zo. 
irene83
-
- 57 berichten
- 1 stemmen
Of ze waren behekst, want bewegen deden ze niet meer
ThaHouse
-
- 59 berichten
- 29 stemmen
Ik vond "Sex Crimes" en "AI" maar een te lang dradig einde hebben.. beiden konden makkelijk een half uur minder
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Nee, dat lijkt zo. 
Of ze waren behekst, want bewegen deden ze niet meer
Bewogen de lijken niet meer?......vreemd..:)
Ik zou de film nog maar eens kijken als ik jou was...
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
LOTR: ROTK had een veel te langdradig einde.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Sterker nog. Die had zes langdradige eindes...
markiemark73
-
- 79 berichten
- 608 stemmen
the deep anal penetration part 1.
totaal niet bevredigend.

gazor
-
- 33 berichten
- 308 stemmen
Grootste k*teinde: "Elephant"
Reden: slechtse film ooit, zowel in het geheel als in alle aparte scènes, dus ook het slechtste einde.
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
THE BUNKER heeft een totaal onverklaarbaar einde, hij zegt even dat het voor hem nog niet over is zonder dat de film daar uitleg aan geeft, en steekt zijn mes in de grond. EINDE ik dacht echt van wat gebeurd hier nou man!!!
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
The Birds van Hitchcock. Sowieso al niet spannend en dan ook nog zo'n Poepeinde!
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Helemaal mee eens(was in totaal +/- 12 seconden spannend die film)
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
The Bird, bedoel je? Fijn dat je dat met me eens bent, maar ik heb geen enkel spannend moment gezien, eigenlijk.
ZiZou
-
- 38 berichten
- 213 stemmen
The Ripper, ongeloofelijk slecht einde (de hele film trouwens)..
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
The Last Samourai eindigt ook heel verrot.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Zonder twijfel, Lord of the Rings: The Return of the King.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
The Birds van Hitchcock. Sowieso al niet spannend en dan ook nog zo'n Poepeinde!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Een teleurstellend einde vond ik zonder twijfel Dances With Wolves. Zolang zitten kijken naar die (overigens verder prachtige) film om vervolgense de climax niet te krijgen maar een stukje tekst. Onvergeeflijk.
Thrillerfanaat
-
- 26 berichten
- 0 stemmen
Dawn of the Dead 2004 had een onbevredigend einde.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Jeepers Creepers vind ik toch wel een heel zwak eind hebben. Vanaf het moment dat je weet hoe die 'gast' eruitziet. Zo fake, ik had meer gedacht dat het een ongelofelijk brute slachter was die nog wel een mens was maar niet zo'n stomme imitatie van een duivelfiguurtje...:P
Persoonlijk hou ik eigenlijk wel van 'goede eindes', ik hou er niet van als een groepje vrienden de hele film wordt gevolgd en je als het ware een band met ze krijgt dat ze dan op het eind ALLEMAAL doodgaan...Ook vind ik het stom als er films zijn en die eindigen met de dood van de vijand dat vervolgens tijdens of net voor de aftiteling je 'em nog ziet bewegen. Voorbeelden hiervan(of zo ongeveer) zijn Godzilla(als er nog 1 wordt geboren) en Wrong Turn(dat die gekke kannibaal nog leeft en die politieman vermoord) waarvan je dus nog eigenlijk een vervolg op zou moeten krijgen.
Aan het einde van The Blair Witch Project stoorde ik mij niet omdat je eigenlijk aan het begin van de film al weet hoe het gaat aflopen...
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
WTF, precies de film die ik ook nog wou noemen maar waarvan ik de titel niet meer wist! Thanks Phoenix...:)