• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.957 gebruikers
  • 9.369.980 stemmen

Meest onbevredigende einde

zoeken in:

tun

• 61 berichten
  • 0 stemmen

braambes schreef:

pearl harbor heeft pas een kotseinde, na de film die er nog net mee door kon, begint de verpleegster in het verhaal, eve, als ik me niet vergis, pro-amerikaanse bullshit uit te kramen,

the japanese strike hit us hard, but finally america grew stronger ... bla bla egt hilarisch.

Eerst zeg je dat het `een kotseinde` is.

Dan zeg je dat het `egt hilarisch` is.

WAT is het einde van die film nu?

Of zou het misschien hilarisch zijn om te kotsen bij het einde van deze film als `de verpleegster in het verhaal,eve,` oer pro -amerikaanse onzin begint uit te kramen?

Er stond ergens een topic over spel/stijlfouten in ,maar ik kn `m nergens meer vinden,helaas.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

The Matrix Revolutions. Nooit eerder zo teleurgesteld geweest en dan nog met zo'n veelbelovend concept.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

ja, ik raakte ook niet echt in juichstemming van deel 3.

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

"Tja, je moet keuzes maken..."

redjina

• 96 berichten
  • 43 stemmen

Sommige films zijn zo in eens afgelopen, meestal komt er dan een vervolg op. Maar ik vind het hoogst irritant. Het is dan te vergelijken met een GTST eind.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Voor mij was het einde van The Others echt een afknapper. Regelrecht gejat van the Sixth Sense. Een beetje lenen vind ik niet erg, maar dat het er zo dik bovenop moet liggen gaat me toch echt te ver. Maar getuige de plek in de top 250 zijn een hoop mensen dat niet met me eens.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Nee, niet bepaald nee...

Dacht je dat The Sixth Sense dan zo origineel was?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dat dacht ik inderdaad, maar als jij van mening bent dat dat ook gejat was, dan houd ik me aanbevolen voor de titel van de film die je bedoelt.........

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Je zou bijvoorbeeld The Changeling eens kunnen kijken. Niet helemaal het zelfde qua twist, maar ook met een geest e.d.

Ook Stir of Echoes wordt weleens genoemd, maar is ook niet helemaal het zelfde.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Signs.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als ik me goed herinner heeft geen van deze films in de laatste scene de plotwending waardoor je er achter komt dat de hoofdpersonen dood zijn. Voor zover ik weet was The Sixth sense daar orgineel in en in mijn optiek heet the Others dat gecopieerd, vandaar mijn commentaar en mijn lage waardering. Stir of Echoes vind ik trouwens wel goed, The Changeling ken ik niet, maar ik zal hem in de gaten houden. Bedankt voor de tip

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

pjotr schreef:

Nee, niet bepaald nee...

Dacht je dat The Sixth Sense dan zo origineel was?

wavanbuuren schreef:

Dat dacht ik inderdaad, maar als jij van mening bent dat dat ook gejat was, dan houd ik me aanbevolen voor de titel van de film die je bedoelt.........

Wat dacht je hier van?

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Toch anders. Dan kun je deze ook noemen:

http://www.moviemeter.nl/?film...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Handig die links. Weer een paar titels die ik nog moet gaan zien. Thanks. mocht ik nog eens op mijn mening terug komen dan laat ik het wel weten via het forum

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

wavanbuuren schreef:

Als ik me goed herinner heeft geen van deze films in de laatste scene de plotwending waardoor je er achter komt dat de hoofdpersonen dood zijn. Voor zover ik weet was The Sixth sense daar orgineel in en in mijn optiek heet the Others dat gecopieerd, vandaar mijn commentaar en mijn lage waardering. Stir of Echoes vind ik trouwens wel goed, The Changeling ken ik niet, maar ik zal hem in de gaten houden. Bedankt voor de tip

Nee idd, er zijn er maar weinig die dezelfde twist gebruiken.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Vandaar dus mijn opmerking dat the 6th sense wat mij betreft orgineel was en the others een makkelijke, flauwe kloon.....

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

En daarom gaf ik je dus een linkje.....

irene83

• 57 berichten
  • 1 stemmen

Het einde van The Blair Witch Project :s Wat een *** einde zeg!

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Hoezo dat dan weer?

irene83

• 57 berichten
  • 1 stemmen

Omdat dan de camera op de grond valt en daar blijft liggen. De laatste persoon is dood en de film is afgelopen. Ik hou niet van dat soort eindes bij horror films of thrillers. Die genres moeten goed aflopen...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Let op spoilers!!

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Die genres moeten goed aflopen? Waar gaat dit nu over? De film zou totaal geen impact hebben gemaakt als er ook maar 1 van de drie bleef leven..

irene83

• 57 berichten
  • 1 stemmen

Dat vind jij:P Op mij wel hoor!:P

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Bovendien maakt het natuurlijk deel uit van de hele hype: het draait nu eenmaal om de vermissing van drie filmstudenten.

Ze met een geknevelde Blair Witch te laten terugkeren in hun knapzak lijkt me niet echt bevordelijk voor de mythe...

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Mensen die TBW niet leuk vinden, vinden hem niet leuk om zaken die eigenlijk heel erg goed zijn (het einde, het camerawerk etc), is me al eerder opgvallen bij TBW.

Webby

• 861 berichten
  • 846 stemmen

Horror films moeten goed aflopen... NEE!!! :d

Dat is zó hollywood-achtig :-S

irene83

• 57 berichten
  • 1 stemmen

Van mij hoeft hij de Blair Witch heus niet te vangen hoor... Het kan ook dat hij al die lijken vindt en dat dán de film is afgelopen haha. Lijkt t net of die film in het midden stopt... Sorry ik hou nu eenmaal van goede eindes... Het einde van The Ring vond ik ook ***,maar het heeft wel behoorlijk indruk op me gemaakt moet ik zeggen...

Kga denk ik ook niet het vervolg erop kijken :S

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

irene83 schreef:

Omdat dan de camera op de grond valt en daar blijft liggen. De laatste persoon is dood en de film is afgelopen. Ik hou niet van dat soort eindes bij horror films of thrillers. Die genres moeten goed aflopen...

Het is helemaal niet duidelijk of de personen dood zijn. Ze zijn vermist, dat is alles.

Misschien zitten ze nu nog wel ergens onder dat huis, in een Marc-Dutroux keldertje verborgen...

irene83

• 57 berichten
  • 1 stemmen

kijkert schreef:
(quote)

Het is helemaal niet duidelijk of de personen dood zijn. Ze zijn vermist, dat is alles.

Misschien zitten ze nu nog wel ergens onder dat huis, in een Marc-Dutroux keldertje verborgen...

Waar baseer je dat op? Die lijken lagen daar toch? Of vergis ik me nu :S

salvatore

• 1937 berichten
  • 3236 stemmen

Er lagen geen lijken. Mike stond in een hoekje en heather werd tegen ?haar hoofd geslagen?. Nergen lijken..

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.