• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.232 series
  • 34.014 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.673 stemmen

Ergernissen in de bioscoop

zoeken in:

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Moet je eens 80 kilometer ten westen van Aleppo naar de bioscoop gaan

Dan zit je in een zaaltje vol met rook, je zweet je een ongeluk met 49 (!) graden Celsius en er is geen minuut stilte te bespeuren tijdens de film.

In dit geval betrof het Rambo III waarin onze vriend een stelletje geïrriteerde Russen in bezet Afghanistan een lesje leert.

Elke Rus die door Rambo naar het hiernamaals werd gezonden kon steevast rekenen op luid gejuich en geklap vanuit de zaal.

David Lynch had genoeg inspiratie kunnen opsnuiven voor drie nieuwe seizoenen Twin Peaks.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

dragje schreef:

Moet je eens 80 kilometer ten westen van Aleppo naar de bioscoop gaan

Dan zit je in een zaaltje vol met rook, je zweet je een ongeluk met 49 (!) graden Celsius en er is geen minuut stilte te bespeuren tijdens de film.

In dit geval betrof het Rambo III waarin onze vriend een stelletje geïrriteerde Russen in bezet Afghanistan een lesje leert.

Elke Rus die door Rambo naar het hiernamaals werd gezonden kon steevast rekenen op luid gejuich en geklap vanuit de zaal.

David Lynch had genoeg inspiratie kunnen opsnuiven voor drie nieuwe seizoenen Twin Peaks.

Wouter

• 18720 berichten
  • 3085 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Diegene had het immers over vervelend bioscoopgedrag van een bepaalde bevolkingsgroep in een bioscoop in zijn woonplaats. Lijkt mij duidelijk dat hij het dan niet over alle Marokkanen heeft..

Lees het dan nog maar eens opnieuw.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

deTuinman schreef:

ook van die allochtoonse jongeren in de zaal, schreeuwen en wijs doen

wanneer er een vrouw in beeld komt : Lekker ding!! schreeuwen

kutvolk, niemand maar dan ook niemand hoort een film te verpesten

Dat hierbij nog uitgelegd moet worden wat er zo racistisch aan is..

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Off topic discussie over Hitler Jugend verwijderd. Het gaat hier over ergenissen in de bioscoop nogmaals, graag weer on topic nu.

lennox

• 212 berichten
  • 81 stemmen

Turkeyloverz schreef:

(quote)

Dat hierbij nog uitgelegd moet worden wat er zo racistisch aan is..

Als het allochtoonse jongeren zijn die de boel verzieken, is die bepaalde groep allochtonen inderdaad een kutvolk. Moesten blanke jongeren de boel verzieken, zou ik ze evenzeer kutvolk noemen! Dus stop toch eens met alles wat over allochtone jongeren gaat racistisch op te nemen, want zo is het helemaal niet bedoeld!

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Maar dat is toch wel een beetje ongelukkig geformuleerd. 'Volk' is nogal generaliserend. Mocht je nu iets gezegd hebben in de trant van: "het zijn alijd allochtoonse kutgroepjes die de boel verzieken" of zoiets, had het nog anders geweest.

deTuinman

• 1186 berichten
  • 0 stemmen

volk is een groep, groepering, komop na 20 berichten is het wel duidelijk wat ik bedoel

en ik generaliseer wel degelijk als ik zeg dat iedereen die zulke praktijken uithaald tot het kutvolk mag behoren

dat is dan racististisch tegenover de asociale mens, boeie

soom

• 24920 berichten
  • 2752 stemmen

Madecineman schreef:

Het gaat hier over ergenissen in de bioscoop nogmaals, graag weer on topic nu.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

soom schreef:

(quote)

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Jep, enorm irritant. Bovendien begint in Metropolis de film consequent een kwartier later dan gepland. Bovendien kan je nog al eens last hebben van een reclameblok dat de film in twee breekt en je moet en plus nog extra betalen als het om een lange film gaat. En dan die vaste plaatsen... Mij zien ze daar niet meer, tenzij met gratis tickets ofzo.

Wat me ook ergert: mensen die constant met hun voeten tegen je stoel stompen.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Wat me ook ergert: mensen die constant met hun voeten tegen je stoel stompen.

dan noem ik nou pas dom volk, zwaar irritant idd. en niet 1 keer gewoon wel een stuk of 10 keer en owee als je er wat van zegt.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Dat zijn dan ook vaak mensen die erop uit zijn om te vechten. Heel ergerlijk in de bioscoop, inderdaad.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Hannibal schreef:

Ik erger me aan mensen die op rij 5 gaan zitten terwijl ik daar wil zitten.

.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

djelle schreef:

Dat zijn dan ook vaak mensen die erop uit zijn om te vechten. Heel ergerlijk in de bioscoop, inderdaad.

Ik reageer er in elk geval niet op, dan stoppen ze meestal vanzelf. Is dat niet het geval, dan ga ik gewoon ergens anders zitten (Metropolis met z'n vaste plaatsen is hierin wel een spelbreker.) De confrontatie zoek ik sowieso nooit op.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8556 stemmen

Ik zeg er gewoon altijd iets van, nog nooit problemen gehad buiten een grote bek.

kos

• 46698 berichten
  • 8854 stemmen

Lijkt me ook.. iemand die constant tegen mn stoel trapt krijgt dat echt wel te horen natuurlijk.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

9 van de 10 keer gaat dat goed.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

En die ene keer dat je afgetuigd wordt kan je vermijden door de confrontatie uit de weg te gaan .

Quentin

• 10202 berichten
  • 8556 stemmen

Pfff als je toch zo in het leven moet staan.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Helaas word je daar wel toe gedwongen. Tegenwoordig steken ze voor het minst een mes tussen je ribben... Liever bange Piet dan dode Piet.

kos

• 46698 berichten
  • 8854 stemmen

Kom zeg, als ik m'n bioscoopplezier door 15-jarige kutventjes moet laten verpesten heb ik geen leven meer.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Als je een mes tussen je ribben krijgt wel dan?

Je zou niet de eerste zijn...

Situaties verschillen natuurlijk, moet je zelf een beetje aanvoelen. Ik heb er in ieder geval nooit echt last van gehad. Als het al gebeurde was het al gauw terug gedaan. En ik bedoel maar, al je potentieel gezever kan vermijden door een stoel op te schuiven, waarom niet dan? Is de gemakkelijkste oplossing...

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12853 stemmen

Halcyon, een echte Belg

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ik heb wel is iemand een klap verkocht waar ik niet trots op ben maar ik had er geen last meer van.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Zulke mensen moetje gewoon complimentjes geven. Misschien denken ze dan dat ze iets goeds doen !!

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ik wil gewoon van me film genieten en na drie keer is het welletjes, en als men dan normaal gedraagt krijgen ze van mij een complimentje na afloop van de film, van kijk jullie kunnen het wel.

kos

• 46698 berichten
  • 8854 stemmen

Complimentjes? Ze zorgen maar dat ze hun smoel houden.

Kijk, als er een enorme kerel achter me zit hou ik me ook wel in hoor. . Maar van die opgeschoten kutventjes moet je juist aanspreken, daar hebben ze respect voor..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Go kos .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.