- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
hoor in de bios wel eens mensen die er anders over denken.

neo
-
- 15435 berichten
- 10038 stemmen
Bij filmhuizen is het anders, ga ik mee akkoord. Maar de mensen die ook naar 'gewone' bioscopen willen gaan (vanwege bepaalde ("comercielere") films die ze niet zo vlug draaien in die dingen) mogen niet in de kou blijven staan.
Ik had het duidelijk over Pathe. Dat het bij filmhuizen anders is moge duidelijk zijn.
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Wat ik erg irritant vind zijn mensen die heel de tijd tegen je stoel aan lopen te trappen, natuurlijk is door de film heen lullen ook zeer ergerend. Gister zat ik naar Death Proof te kijken, en er was een vrouw die echt heel hard moest lachen, zo erg dat ik helemaal ondergesproeid werd met het drankje dat ze op dat moment aan het drinken was. Dat was ook erg irritant.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Een beetje assertiviteit doet wonderen.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Jij geeft ze gelijk een flinke rechtse hoek, heh
Slaat ze met een swifte slag knock-out. Dan zijn ze gelijk stil 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
"Pardon, zou u..." lijkt me praktischer. 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Nee, dan krijg je heel misschien een weerwoord, zo sluit je dat sowieso uit 
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Ik denk dat niet veel van m'n vrienden graag meegaat met me naar de bios. Ik ben namelijk iemand die iedereen op elk detail in dialogen/achtergrond/soundtrack/filmografie van acteurs/verwijzingen naar andere films, boeken,... wil wijzen. Ik kan begrijpen dat sommigen dat ergerlijk vinden...

*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Jij geeft ze gelijk een flinke rechtse hoek, heh
Slaat ze met een swifte slag knock-out. Dan zijn ze gelijk stil 

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Telefoons in de bioscoop vind ik verschrikkelijk.. Als er tijdens de film een telefoon afgaat en gaat zitten tetteren.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Gisteren in de bioscoop zat er iemand de hele tijd antwoord te geven op vragen die werden gesteld in de film.. 
Acteur in de film: 'Are you sure?'
Persoon in de zaal: 'Yes. i am!!!'
En het was ook snik heet in de zaal, vreselijk...
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Gisteren in de bios was er zo'n groep mensen dat de gangmaker uit ging hangen. Vooral het juichen was zeer irritant, al helemaal omdat het totaal misplaatst was
.
En toen het beeld even wegviel en het donker werd begonnen ze allemaal te gillen 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 berichten
- 5451 stemmen
Bijna altijd kom je een van deze ergernissen tegen:
* GSM's
* babbelen
* luid beginnen lachen tijdens een serieus moment
* te laat binnenkomen
* gooien met popkorn
Nieuwkomer in de Antwerpse Metropolis is een enorme ergernis: je moet op voorhand stoelen reserveren. De grootste stomiteit die ze in mijn ogen kunnen invoeren. Nu kan je niet meer spontaan naar de film gaan, want de kans dat iemand van thuis uit al gereserveerd kan er altijd zijn. En het gebeurd ook vrij veel dat er dan iemand 5 minuten te laat binnenkomt en er dan iemand op zijn stoel blijkt te zitten, waardoor er een echte scene zich voorspeelt met de waker van dienst. Is al meerdere keren gebeurd, en moet volgens mij ook enorm storend zijn...
sinterklaas
-
- 11816 berichten
- 3317 stemmen
Pfff gisteren met wat vrienden naar I am Legend gekeken. Wat denk je: komt er een verlieft stelletje naast ons zitten (en naast mij nog wel) en de hele tijd flirten en vanaf het begin tot het eind van de voorstelling zit die meid er door heen te lullen(oeeh wat eng, oeeh zielig van dat hondje, gaat ie nu dood, oh hij gaat dat mes uit zijn been trekken, hij gaat vallen, zij gaat dood "gekloot met GSM" enz enz) Had de neiging om er wat van te zeggen maar dat dee ik maar niet. Je weet maar nooit: dan ondstaat er een ruzie en dat doet de hele zaal ook gelijk mee. Bah! 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Marokkanen die naar die bios gaan om daar te rellen. Dat is in Utrecht nog wel eens het geval, en het personeel is te schijterig om er wat aan te doen.
lennox
-
- 212 berichten
- 81 stemmen
Nu zeker en vast niet racistisch bedoeld, maar die marokkanen en turken in de bios, dat begint echt wel een pest te komen! Altijd problemen met die mensen!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Nieuwkomer in de Antwerpse Metropolis is een enorme ergernis: je moet op voorhand stoelen reserveren. De grootste stomiteit die ze in mijn ogen kunnen invoeren. Nu kan je niet meer spontaan naar de film gaan, want de kans dat iemand van thuis uit al gereserveerd kan er altijd zijn. En het gebeurd ook vrij veel dat er dan iemand 5 minuten te laat binnenkomt en er dan iemand op zijn stoel blijkt te zitten, waardoor er een echte scene zich voorspeelt met de waker van dienst. Is al meerdere keren gebeurd, en moet volgens mij ook enorm storend zijn...
Jep, enorm irritant. Bovendien begint in Metropolis de film consequent een kwartier later dan gepland. Bovendien kan je nog al eens last hebben van een reclameblok dat de film in twee breekt en je moet en plus nog extra betalen als het om een lange film gaat. En dan die vaste plaatsen... Mij zien ze daar niet meer, tenzij met gratis tickets ofzo.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Nu zeker en vast niet racistisch bedoeld,
Niet bedoeld wellicht, maar ik zou het zo gewoon wel noemen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het doorbranden van de filmstrip van Shrek vond ik ook wel een behoorlijke ergernis.
Maar ergens ook wel weer grappig. Helaas kende ik de Preview al van buiten dus het was wel een lange 20 minuten voordat de film weer verder ging.
lennox
-
- 212 berichten
- 81 stemmen
Niet bedoeld wellicht, maar ik zou het zo gewoon wel noemen.
Dat is blijkbaar de hedendaagse mentaliteit : als je iets verkeerd zegt over buitenlanders, ben je direct een racist! Terwijl het gewoon de realiteit is die ik hier probeer te weerspiegelen!
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Dat is blijkbaar de hedendaagse mentaliteit : als je iets verkeerd zegt over buitenlanders, ben je direct een racist! Terwijl het gewoon de realiteit is die ik hier probeer te weerspiegelen!
"Een bepaald segment van de realiteit" zul je bedoelen... Of zijn ALLE hollanders ook luid en gierig?...
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
"Een bepaald segment van de realiteit" zul je bedoelen... Of zijn ALLE hollanders ook luid en gierig?...
Nu zeker en vast niet racistisch bedoeld, maar Ja. Ik erger me in de bios aan die gierige nederlanders die hun popcorn maar niet willen delen. 
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Mja ook niet racistisch bedoeld maar ik erger me in de bioscoop altijd aan eskimo's. Die lui maken altijd veel lawaai doordat ze op dat rauwe nog bevroren vis zitten te knagen en hun speren doorkruisen altijd het beeld.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 berichten
- 5451 stemmen
Ik kom net van Metropolis. (omdat je er via de acties van Proximus goedkoper film kan zien op de eerste maandag van de maand) Daar is zoals wel meer de laatste tijd de film wel 20 minuten later begonnen dan aangegeven. Erger nog is dat enkele minuten daarvoor nog steeds mensen binnen komen. Als er iets is waar je op tijd naar toe gaat is het toch film of theater? Dat ze enkele minuten speling geven snap ik wel, maar sluit in hemelsnaam die deur op tijd zodat je geen menselijk verkeer krijgt als de film gaat beginnen.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Dat is blijkbaar de hedendaagse mentaliteit : als je iets verkeerd zegt over buitenlanders, ben je direct een racist!
'Altijd problemen met die mensen!" vind jij niet racistisch?
Terwijl het gewoon de realiteit is die ik hier probeer te weerspiegelen!
Maak het nog maar erger.
lennox
-
- 212 berichten
- 81 stemmen
Als jullie eskimo's en hollanders niet leuk vinden, is dat jullie probleem
Terwijl iemand voor mij op het forum ook zei dat turken naar de bios kwamen om te rellen 
lennox
-
- 212 berichten
- 81 stemmen
Marokkanen die naar die bios gaan om daar te rellen. Dat is in Utrecht nog wel eens het geval, en het personeel is te schijterig om er wat aan te doen.
Blijkbaar ben ik niet de enige die hier zo over denkt... Maar ja, voor jullie is dit weer te racistisch zeker 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3276 stemmen
Ik erger me aan mensen die op rij 5 gaan zitten terwijl ik daar wil zitten. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
'Altijd problemen met die mensen!" vind jij niet racistisch?
Als er nu had gestaan 'altijd problemen met die tieners', stond je dan ook op je achterste poten?