• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.201 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.955 gebruikers
  • 9.369.979 stemmen

Ergernissen in de bioscoop

zoeken in:

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

Amelie II

Ikke niet begrijpen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Nee, deze cryptokronkel snap ik ook niet.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

In het kort gezegt Narva wordt VETTE MAAN gespeeld door Amelie ( deel 2 ) die ipv pasfotohokjes de FEBO hokjes gaat behandelen

maar misschien Cryptotaal ik wel veel en veel te veel ( hobby overigens )

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

Aha op die fiets Maarre ik geloof echt niet dat Audrey Tautou (of hoe heet ze) mee zou doen aan zo'n commercieel misbaksel als Vette Maan (tenminste dat mogen we hopen)

jester

• 806 berichten
  • 1245 stemmen

Vorige week vrijdag naar Signs geweest in een volle bioscoop. De leeftijd voor deze film was 16, maar volgens mij was de helft maximaal 14 (met alle gegiechel en geklets vandien). Bestaat er nog leeftijdscontrole? In Deventer in ieder geval niet...

Met als gevolg dat een aantal kinderen het einde van de film niet gehaald heeft (de film was inderdaad tamelijk eng hier en daar: vandaar een leeftijdsgrens).

Andere ergernissen: knieën in je rug, en krakende chipszakken (waarom verkopen ze die eigenlijk in bioscopen?).

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

stinkende popcorn en mensen die niet met hun mond dicht kunnen eten zodat je 50 stoelen verder nog het vermalen tussen hun kiezen hoort.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

mensen die het leuk vinden om hun lege bierflesjes naar beneden te laten rollen

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

mensen die voortdurend zitten te sms'en waarbij het mobieltje een lichtstraal van 120 watt ontwikkeld waardoor je de film amper nog ziet ( en al helemaal gek bent geworden van het gepiep )

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

de leuke laserpennen niet te vergeten.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Doen mensen dat nog steeds met die laserpennen kolere dat was al 5 jaar geleden ofzo in Seinfeld geweest geloof ik.

Wat zijn mensen toch origineel.

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Ook leuk in Antwerpen (metropolis), als er zo'n figuur met een bak Nacho's met warme kaassaus en pepers naast je gaat zitten (dit spul stinkt behoorlijk) en zetels vol losse popcorn.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

jester , waar in deventer woon je?????

jester

• 806 berichten
  • 1245 stemmen

jester , waar in deventer woon je?????

Ik woon in De Vijfhoek (samen met half Deventer). Jij bent ook Deventenaar, begrijp ik?

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

(quote)

Ik woon in De Vijfhoek (samen met half Deventer). Jij bent ook Deventenaar, begrijp ik?

nee ik kom uit twello.

maar zoals jij al zei bij EDB bios

letten ze inderdaad niet op leeftijd.

toen ik naar signs ging hebben ze er ook niks van gezegd. ze hebben dat maar heel even gedaan.(gelukkig niet bij mij)

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Ook leuk in Antwerpen (metropolis), als er zo'n figuur met een bak Nacho's met warme kaassaus en pepers naast je gaat zitten (dit spul stinkt behoorlijk) en zetels vol losse popcorn.

Ach dat went. Hoort bij een belgische bioscoop. Tenminste geen boerende jeugd en studenten die tijdens de film complete gesprekken houden. Nee, de kine(metro)polis is VET.

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Ben ik ondertussen ook aan gewend en geen rammelende GSM's (gelukkig). In Hulst heb je bijna geen ergernissen of het moet zijn dat je maar met 2 of 3 man in de zaal zit.

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

Of als er mensen de avond daarvoor Chili Con Carne hebben gegeten

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Met lekker veel knoflook

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Of dat ze in de overigens geweldige bioscoop Cinestar in Enschede in de hoofdzaal nog altijd met een lasershow beginnen. Die heb ik nou wel een keer gezien.

Andere eenmalige ergernis: vorige week met Minority Raport had ik gereserveerd voor 3 personen. Bleek dat 2 van de 3 plaatsen deel uitmaakten van een loveseat. Dus zat ik met een vriend heel hetero te doen.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Bleek dat 2 van de 3 plaatsen deel uitmaakten van een loveseat

Oh sweet lord Jesus, een loveseat! Hoe verzinnen ze het?

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

(quote)

Oh sweet lord Jesus, een loveseat! Hoe verzinnen ze het?

Loveseat?!*?!* Met één woord:"Gatver"

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Loveseat?!*?!* Met één woord:"Gatver"
Yep, en al helemaal als je er niet om gevraagd hebt!

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ook totaal geen romantische zielen he. Wat is er nou mooier dan een loveseat.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Twee aparte stoelen.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

gun die stoelen nou ook hun pretje.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Voor de zeilers onder ons: ik denk dat Menno Sappé zijn 'Love Sleat' er ook van heeft afgekeken

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik ga toch echt regelmatig naar de bios in Doetinchem, Arnhem en Nijmegen maar herken (gelukkig!) geen enkele van de hierboven beschreven ergernissen!

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

Nou vandaag was het toch wel weer heel erg, en het zijn toch altijd weer turken/marrokanen en dit is niet discriminerend bedoeld maar tis gewoon zo. Voor de pauze ging van 1 de mobiel af en ging vervolgens gewoon uitgebreid praten en na de pauze liepen er paar voor in de hele tijd te lachen bij Road to Perdition en nee tis geen comedie, maar ze liepen echt een kwartier heel hard te lachen en vervolgens gooide eentje ook nog wat naar het beeld. Dus stond iemand op en heeft er iemand van het personeel bij gehaald die kwam zaal binnen en is ergens gaan zitten en toen bleven ze wel stil. Maar zijn toch altijd weer dezelfde soort mensen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

het zijn inderdaad meestal kansloze, laag opgeleide mensen (afkomst heeft daar verder niet zo veel mee te maken, is mijn ervaring, behalve dat bepaalde groepen wat meer vertegenwoordigd zijn in deze groep mensen)

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

ik vind dit een beetje erg generaliseren hoor.

in enschede blaten ze d'r ook regelmatig doorheen ne bellen ze elkaar op. en dat zijn altijd van die verschrikkelijk KAKstudenten die dat doen.

of vervelende huismoeders.

ik ga dan ook al sinds tijden niet meer op zaterdagavond naar de bioscoop, da's 't domste wat je kunt doen, da's vragen om problemen.

en oh ja, ik ben een keer naar een filmhuis geweest...en dat waren dan allemaal hoogopgeleidde, kansrijke

mensen en daar riepen de meesten ook iets als: he, dat is die kerel uit die comedieserie...hoe heette dat ook al weer...

oh ja, de vlaamse pot..wat leuk he

dus nee, 't zijn in mijn optiek niet meestal kansarme, laagopgeleide mensen.

je hebt uit ALLE bevolkingsgroepen van die irritante teringhufters zitten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.