• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.957 gebruikers
  • 9.369.980 stemmen

Ergernissen in de bioscoop

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat laatste dan blijkbaar

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Ach man, waar heb je het over. Op zulke films komt wel een wat serieuzer publiek af hoor. Zo niet, dan ga je echt naar de verkeerde bioscopen.

helemaal mee eens kappeuter. het publiek waarmee ik dit soort films altijd kijk, is altijd zeer rustig en stil, behalve dan bij een film als normaal.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

behalve dan bij een film als normaal.

Vertel!

(bij de Normaal pagina, anders wordt Jordy boos )

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

trouwens Jordy dan nodig ik je uit om gratis naar een film voorstelling te komen kijken in mijn filmhuis. dan kan ik het tegendeel bewijzen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Had het hier over reguliere bioscopen ("vet man, die gast van Fast and the Furious, en die chick uit LOTR, daar gaan we heen man")

naar een filmhuis komt natuurlijk ander publiek

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Had het hier over reguliere bioscopen ("vet man, die gast van Fast and the Furious, en die chick uit LOTR, daar gaan we heen man")

ok,maar het aanbod geld nog steeds.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ok zal het onthouden thanks

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

In 8 van de 10 Utrechtse bioscopen ook. Jij komt zeker alleen in de Pathe's he Jordy ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

waar is dat filmhuis?

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

waar is dat filmhuis?

in schiedam

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik heb slechte ervaringen in de Hilversumse en enkele Amsterdamse bioscopen... doe je niets aan

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

doe je niets aan

Boycotten!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat deed ik dus vanmiddag

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Globaal gezien is filmhuispubliek socialer, absoluut waar.. Maar het is geen garantie. Ik ben weggelopen bij La Vita è Bella en zitten janken bij The Ice Storm (slechts twee voorbeelden), omdat 'men' de bek niet kon houden en lachte op volstrekt ongepaste momenten. Niettemin: IDFA-publiek is prettiger dan sneak- .

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Wat vaak helpt in de bioscoop is om op onregulaire tijden te gaan kijken.

19.00 Vrijdag'savonds is beter dan de film om 22.00 qua publiek. Of een Thriller Kijken Zondag ochtend is ook fraai. Ik heb een keer een fout gemaakt om op Zondag Middag naar Flodder te gaan. Het publiek in de zaal was identiek als in de film.. maar was ook wel erg vermakelijk..

Het Filmhuis Publiek waar ik meestal kom is erg netjes en sociaal. Ik heb daarover eigenlijke geen klachten behalve het gesnotter van sommige dames bij een emotionele film.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

als de film goed genoeg is heb ik niet eens in de gaten dat er lawaai is. Sterker nog..als ie echt goed is heb ik niet eens in de gaten dat ik in de bioscoop zit.

en wij gaan of op woensdag avond, of zondagmiddag om 1 uur. dan is 't lekker rustig (en dan zitten er bijna alleen maar mensen die ook echt voor de film komen)

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga ook nauwelijks meer 's avonds naar de bios en al helemaal niet in het weekend. Maar ja, je wilt nog wel eens met iemand anders gaan (niet vaak hoor ) en dan ontkom je er soms niet aan. Middagvoorstellingen vind ik geweldig, gisteren nog in m'n eentje Reign of Fire gezien. Wat de sneak betreft: die is volkomen verklooid door het klotevolk. Oja, snotterende vrouwen hoor ik GRAAG, dat is tenminste een oprechte emotie die voortkomt uit de FILM. Zoals ik bijvoorbeeld de twee oude dametjes voor me tegen elkaar nog even hoorde bevestigen hoe lekker kip met chocola is (bij Chocolat dus), een prachtig verschijnsel vond.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Oja, snotterende vrouwen hoor ik GRAAG, dat is tenminste een oprechte emotie die voortkomt uit de FILM.
Als ze op het juiste moment snotteren geen probleem; maar op het verkeerde moment aahh

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

weer een vervelend publiek bij windtalkers gehad waarvan er een stuk of 10 hebben zitten bellen tijdens de film en zaten te schreeuwen.op de zwarte lijst moeten ze dat soort mensen zetten.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Bioscoop of TV; Hier een Quote van Kieslowki

"The difference between the cinema and television audience is very simple. The cinema-goer watches a film in a group, with other people. The television viewer watches alone. I've never yet seen a television viewer hold his girlfriend by the hand, but in the cinema it's the general rule. Personally, I think that television means solitude while cinema means community. In the cinema, the tension is between the screen and the whole audience and not only between the screen and you. It makes an enormous difference. That is why it's not true that the cinema is a mechanical toy."

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

Ja, ik begin me te ergeren aan het bioscooppubliek. Vroeger kon ik me er niet zo druk over maken, maar tegenwoordig heb je mazzel als een mobiele telefoon minder dan 5x per film afgaat. Men gaat tegenwoordig meer voor het 'uitgaan' naar de bioscoop en niet echt speciaal voor de film heb ik het idee. Beetje jammer weer...

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Bioscoop of TV; Hier een Quote van Kieslowki

"The difference between the cinema and television audience is very simple. The cinema-goer watches a film in a group, with other people. The television viewer watches alone. I've never yet seen a television viewer hold his girlfriend by the hand, but in the cinema it's the general rule. Personally, I think that television means solitude while cinema means community. In the cinema, the tension is between the screen and the whole audience and not only between the screen and you. It makes an enormous difference. That is why it's not true that the cinema is a mechanical toy."

Mooi gezegd.

Marin

• 1 berichten
  • 0 stemmen

uhm, enne zijn we dan ook wel eens gaan 'klagen' op het moment dat de film verkloot wordt? Heeft bij mij erg goed geholpen! Die lui konden hun spullen pakken.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

uhm, enne zijn we dan ook wel eens gaan 'klagen' op het moment dat de film verkloot wordt? Heeft bij mij erg goed geholpen! Die lui konden hun spullen pakken.
Standaard in USA; ook hier wordt dat gelukkig steeds beter maar bij :klagen: is de film toch al verpest; je kunt al te veel gemist hebben.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

("vet man, die gast van Fast and the Furious, en die chick uit LOTR, daar gaan we heen man")

en dat draait ,man, in het filmhuis ( vette gore shit ) maar dat maakt niks uit want die vette film willen we daar wel zien ,man ( and fuck the audience ) Vet we zien wel , man. ( en ze hebben toch BIER)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Het wachten is op de film 'Vet', gemaakt door Johan Nijenhuis.

narva77 (crew films)

• 12722 berichten
  • 6540 stemmen

Ja en daarna met zijn allen naar de disco om met Las Ketchup mee te bleren

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

LOL kapp toch VETTE MAAN dan

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Vette Maan; over een kleptomaan die kroketten steelt bij de FEBO.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Amelie II

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.