• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.060 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.001 gebruikers
  • 9.371.747 stemmen

Video on demand - VOD

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Viaplay wil aanbod verder uitbreiden: 'We hebben meer dan de Formule 1' | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

Het blijft een kut aanbieder. Hoop dat ze snel opdonderen in ons land, maar ben bang van niet.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig last van ze heb. F1 zal me roesten, en ik maak extreem zelden mee dat een film echt alleen op Viaplay staat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

John Milton schreef:

Ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig last van ze heb. F1 zal me roesten, en ik maak extreem zelden mee dat een film echt alleen op Viaplay staat.

Ik heb nog geen film op Viaplay bekeken, alleen sport. Meerdere sporten en alles is slecht hoe ze het brengen. Beeld, commentaar, verbindingsproblemen etc.

Daarnaast zijn ze ook zeer onsympathiek. Deze week stiekem even de F1 radiorechten gekocht, puur om Olav Mol te pesten.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Viaplay had gewoon een pure sport-VOD dienst moeten zijn, voor maximaal 7,99 per maand.

Dan had ik voor Engels voetbal en F1 misschien best eens een abonnement willen nemen voor een bepaalde periode.

Doordat ze veel te veel willen aanbieden is de abonnementsprijs veel te hoog.

En toch bizar dat ze hier succes mee hebben, gezien de matige kwaliteit en hoge prijs.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Afgelopen weekend toen ik me wou voorbereiden voor Liverpool - Manchester United had ik voorafgaande wel wat problemen met verbindingen. Alsof de servers het niet aan konden dat opeens een gros van de mensen F1 ging kijken, leek het wel.

Gelukkig tijdens de match geen last gehad, afentoe ging mijn scherpte naar 360p, dat gebeurde twee keer. De cup finale daarvoor had ik geen enkel probleem. Misschien moeten de echte problemen nog komen bij mij.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Viaplay had gewoon een pure sport-VOD dienst moeten zijn, voor maximaal 7,99 per maand.

Dan had ik voor Engels voetbal en F1 misschien best eens een abonnement willen nemen voor een bepaalde periode.

Doordat ze veel te veel willen aanbieden is de abonnementsprijs veel te hoog.

En toch bizar dat ze hier succes mee hebben, gezien de matige kwaliteit en hoge prijs.

Exact.

Had die dienst van alles behalve sport gestript, had de juiste namen meegenomen en had het voor een Euro of 8 aangeboden, had je mij jaren als klant gehad.

F1 heeft een alternatief, PL voetbal en darts niet. Dus Viaplay heeft een sterke fundering helaas.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kondoro schreef:

Afgelopen weekend toen ik me wou voorbereiden voor Liverpool - Manchester United had ik voorafgaande wel wat problemen met verbindingen. Alsof de servers het niet aan konden dat opeens een gros van de mensen F1 ging kijken, leek het wel.

Gelukkig tijdens de match geen last gehad, afentoe ging mijn scherpte naar 360p, dat gebeurde twee keer. De cup finale daarvoor had ik geen enkel probleem. Misschien moeten de echte problemen nog komen bij mij.

Nouja, je noemt toch al 2 belangrijke dingen op. Verbindingsproblemen en slechte beeldkwaliteit. Kan toch niet als je ziet hoe bv Netflix en HBO wel altijd kwaliteit daarmee leveren.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nouja, je noemt toch al 2 belangrijke dingen op. Verbindingsproblemen en slechte beeldkwaliteit. Kan toch niet als je ziet hoe bv Netflix en HBO wel altijd kwaliteit daarmee leveren.

Ja klopt. Alleen als ik sommige vrienden van mij hoor (echte F1 fans) dan kan het vele male erger, dus heb ik in dat opzichte wellicht nog wel geluk gehad. Nu is het nog maar twee keer gebeurd dat ze echt noodzakelijk voor mij waren. Verbindingsproblemen heb ik wel vaker, als ik rustig voetbal op heb staan tijdens het gamen of wanneer vrienden langs komen.

Bij Netflix heb ik heel af en toe wat beeldkwaliteit problemen, maar dat is misschien maar drie keer gebeurd in die x aantal jaar dat wij al Netflix hebben (ik meen vanaf het begin dat het in Nederland was). Met HBO heb ik nooit problemen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Netflix-ceo Greg Peters: ‘Er zullen altijd wel mensen gekwetst zijn. Maar je hoeft niet te kijken’ - de Volkskrant

de Volkskrant schreef:

Soms voelt het alsof de VPRO het aanbod van RTL 5 heeft overgenomen. Op de filmwebsite IMDB daalde de gemiddelde waardering voor een Netflix Original van een 7,7 in 2013 naar een 6,5 in 2022, volgens een analyse van de Britse krant The Times.

‘We willen nog steeds dat een Netflix Original staat voor kwaliteit’, zegt Peters. ‘Maar dat hoeft niet alleen voor de elite te zijn. Too Hot to Handle is geweldige reality-tv.’

badfans69

• 3963 berichten
  • 6126 stemmen

Ook streamingdienst NLZIET verhoogt zijn prijzen | RTL Nieuws

Na onder meer Disney+, Apple TV+ en Viaplay verhoogt ook de Nederlandse tv-streamingdienst NLZIET de prijzen van abonnementen. Die worden 1 euro per maand duurder. Daarnaast komen er nieuwe jaarabonnementen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

https://ibb.co/pvtDdyX

Pathé Thuis schreef:

De Mega Movie Deals zijn terug! Kijk nu heel veel films voor hele lage prijzen. Het is dus tijd om al die films van je watchlist eindelijk af te strepen! Of je nou van horror, actie of romantiek houdt, kijk ze allemaal met korting.

Mega films vanaf 1,99! - pathe-thuis.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Netflix gooit roer om: veel minder films, maar wel betere | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

RTL Nieuws schreef:

Filmchef Scott Stuber van Netflix probeert volgens Bloomberg de productie van het aantal films terug te schroeven, "zodat hij ervoor kan zorgen dat meer titels van hoge kwaliteit zijn".

Netflix voegt het team dat werkt aan kleine projecten, zoals docu’s en films, samen met de afdeling die werkt aan films met een 'gemiddeld budget' van tussen 30 en 80 miljoen dollar.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zou eens tijd worden. Netflix heeft hele goede series en docu's, maar ontzettend weinig echt memorabele films.

Overigens mogen ze ook wel eens betere films aan gaan kopen, dat valt ook tegen. Dan melden ze voor de tiende keer dat ze weer Bohemian Rhapsody in de collectie hebben, beetje karig.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six

De Netflix Originals moeten beter ja. Net Murder Mystery 2 gezien, dat was abominabel...

Ja het aanbod wisselt nogal. Soms niet veel soeps.

Deze titels zijn wellicht de moeite waard:

Zee van Tijd (Film, 2022)

Waves (Film, 2019)

Ik heb ze zelf nog niet gezien.

stinissen (crew films & series)

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

kappeuter schreef:

The Oceanic Six

De Netflix Originals moeten beter ja. Net Murder Mystery 2 gezien, dat was abominabel...

Ja het aanbod wisselt nogal. Soms niet veel soeps.

Deze titels zijn wellicht de moeite waard:

Zee van Tijd (Film, 2022)

Waves (Film, 2019)

Ik heb ze zelf nog niet gezien.

die laatste twee films zijn beide erg goed.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ook de aankopen zijn inderdaad erg bedroevend van Netflix. De wat grotere titels (a la Bullet Train laatst) of oudere betere titels zijn erg zeldzaam. Of ze worden steeds herhaald zoals OceanSix aangeeft.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

schram101 schreef:

Ook de aankopen zijn inderdaad erg bedroevend van Netflix. De wat grotere titels (a la Bullet Train laatst) of oudere betere titels zijn erg zeldzaam. Of ze worden steeds herhaald zoals OceanSix aangeeft.

En dan kopen ze ultieme flop film Cats (Film, 2019) aan...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Paramount zucht onder aanloopverliezen Paramount+ - Telecompaper

(betaalartikel)

Telecompaper schreef:

De oorzaak: aanloopverliezen van de streamingplatforms. Over heel 2022 waren deze op EBITDA-niveau USD 1,8 miljard. Daarbij is onduidelijk wanneer de aanloopverliezen voor streaming de bodem passeren, aangezien het laatste kwartaal nog een verzwakking liet zien t.o.v. het voorgaande.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.