ad

Met onder meer: James Corden, Judi Dench en Jason Derulo

Releasedatum: 19 december 2019

Over Cats

"You will believe."

Op de meest speciale avond van het jaar, waarop de ‘Jellicle’-katten hun grote bal vieren zal een van hen door Old Deuteronomy worden uitverkoren om opnieuw te worden geboren. Een teruggekeerde kat, Grizabella genaamd, keert ook deze avond terug. Niemand moet echter wat van haar weten. De avond wordt wreed verstoord wanneer Old Deuteronomy wordt ontvoerd en de katten hun krachten moeten zien te bundelen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Gus, the Theatre Cat

Jennyanydots

Mr. Mistoffelees

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jij moet in de sales werken. Daar verkopen ze drollen ook als luxe taart

Jij moet die drollen uit je ogen halen.

Gewoon fantastische productie dit. Moest er ook even inkomen. Zat bij m’n eerste kijkbeurt op 3*, maar het kleurgebruik en de choreografieën zijn gewoon geweldig. Heerlijk bizar gebeuren.

Basto

Nu te zien op Prime. De perfecte remedie tegen de depressiviteit van de lockdown.

Denk je in het begin WTF is dit? Spoel dan even door naar de briljante dansscene op 47 minuten.

Natuurlijk wel enkel voor liefhebbers van dans, musical, muziek of

avatar van keukenzout

keukenzout

Wat een draak van een film vind ik dit. Ik houd van lekker slecht maar dit was beyond that. Nog geen cijfer want ik heb 'm halverwege uitgezet.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Totáál niet de flop die ik verwacht had.

Ik vond de film vooral te lang en het verhaal te mager, maar daar krijgen we gelukkig wel een paar zeer mooie dansscènes voor in de plaats en grote(sque) sets. Kleuren spatten er vanaf, lollige musicalnummers, een cast die voornamelijk bestaat uit theateracteurs (oke ik geef toe: Jennifer Hudson vond ik saai)... En tja, die kattenmensen? Ik vond het lekker gewaagd, surrealistisch en zelfs wel van lef getuigen. Als de carrière van Tom Hooper hierdoor voorbij is zou ik dat erg zonde vinden want de film is écht niet zo slecht als wordt beweerd.

Basto

Een paar maanden geleden dat ik m voor het laatst zag. Maar wederom wordt ik er weer enorm vrolijk van. Een geweldige dansvoorstelling met een heerlijke eclectische soundtrack, idiote vormgeving en badend in schitterende warme neon kleuren. Een surrealistisch feest! Fantastisch ecapisme waar geen lockdown tegen bestand is!

avatar van K. V.

K. V.

Deze musical ook eens bekeken en vond het wel een leuke. Memories is wel het hoogtepunt, maar er zitten nog wel enkele catchy liedjes in. De cast deed het niet slecht. Er werd wel erg goed gezongen.

Verder zag de film er nog goed uit.

De extra's waren ook wel de moeite om te bekijken. Ik dacht dat ze harige pakken droegen, maar zelfs dat doen ze niet, het is allemaal CGI.