- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Kies de film uit de 'nog zien' lijst
Kies de film uit de 'nog zien' lijst

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
385 films uit mijn lijst. Lastige keuze om 'even' te maken.

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Voor wie wilt, kies maar één van deze.
Zonder de lul uit te willen hangen... maar dit topic.... echt waar?

Graaf Machine
-
- 6965 berichten
- 897 stemmen
Voor wie wilt, kies maar één van deze.
Zo, jij kunt nog even voort.

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Huh, ik snap het niet?
Op IMDb heb ik 2300 films op de watchlist staan... En zelfs als ik al die films gezien zou hebben, durf ik wedden dat er tegen dan weer 5000 nieuwe op staan. Op zich zal je nooit alle films die je wilt zien gezien hebben. Ik denk dat dat een illusie is. Maar die 300 tot 400 zijn de belangrijkste die ik wil zien. De watchlist op IMDb is niet echt representatief, want soms zet ik één op de watchlist omdat ik de film niet wil vergeten, en als ik dan bvb. op genre zoek dat ik dan een selectie krijg van films die ik ooit op de watchlist heb gezet.
Wat snap je niet aan die opmerking? Ik vind dit een idioot topic. In mijn die-hard MM tijd wisten we van gekkigheid ooit ook niet waar we het over moesten hebben, maar dit topic is me toch een lege bezigheidstherapie. Moeten wij dus uit een enorme waslijst (zelfs een wishlist) gaan selecteren wat jij moet gaan kijken? Onzinnige egoboosting, no offense!

Donkerwoud
-
- 7854 berichten
- 3421 stemmen
Ja sorry, laat maar dan.
Geen sorry, er is niks mis mee dat jij meedoet met een topic, zelfs als een ander daar het nut niet van inziet. Ik wilde je zelf 'The Gift' (2015) aanraden, maar dacht 'meh, beetje zinloos' en heb het vervolgens niet gedaan. Maar ik ben nog steeds benieuwd wat jij van die film vindt.

TornadoEF5
-
- 5458 berichten
- 1400 stemmen
Geen sorry, er is niks mis mee dat jij meedoet met een topic als een ander daar het nut niet van inziet. Ik wilde je zelf 'The Gift' (2015) aanraden, maar dacht 'meh, beetje zinloos' en heb het vervolgens niet gedaan. Maar ik ben nog steeds benieuwd wat jij van die film vindt.
Ik was aan het zoeken voor zo een topic soortgelijk met dit op dit, maar omdat ik echt geen zin heb om andere mensen een keuze te laten maken tussen de tien meest geziene IMDb films die ik nog niet gezien heb (en dan nog eens allemaal wel vervolgen zijn van films of allemaal superheldenfilms), dacht ik zoiets best zou werken.
Het kan soms wel eens helpen tegen de keuzestress. En met zoiets weet ik tenminste ook dat ik geen 'tip' krijg van iemand waar ik absoluut geen zin heb (en doe ik dat dus niet, zoals bij een tip topper challenge game) is dat quasi altijd het geval.
watchlist, dit was dus mijn watchlist die te groot is, want zoveel mooie films bestaan er op de wereld die het allemaal waard zijn om te zien, en vandaar de keuzestress.

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Ach kom op: keuzestress!? Serieus? Dat is toch jouw wishlist? Dat zijn toch allemaal films die je ooit wilt zien? En dan moeten andere users hier gaan vertellen wat je eerst moet zien? Want dat kun je zelf niet bepalen zonder een hoop stress? Ondertussen had je alweer 3 films kunnen zien....

rokkenjager
-
- 2854 berichten
- 1604 stemmen
Niet zo gemeen Ramon
Nutteloze bezigheden heb je in allerlei vormen. Het feit dat ik dit bericht nu schrijf is er weer zo'n.

Donkerwoud
-
- 7854 berichten
- 3421 stemmen
Ach ja, leven en laten leven. Ik zie ook niet ecbt de meerwaarde om uitgebreid in te gaan op iets wat je onzinnig vindt!?