menu

De Site / Gebruikers / Kies de film uit de 'nog zien' lijst

zoeken in:
laundromat
Jawaddedadde schreef:
Alhoewel ik geen van beiden heb gezien (Hard Candy heb ik wel in m'n bezit) zou ik voor Hard Candy gaan. Lijkt me een wel een sterke film.

Nu ja, je hebt ze allebei gehuurd, dus ik neem aan dat je ze sowieso wel beiden gaat zien he.

ja ik ga voor Hard Candy. Morgen The Fall. Ga jij ook Hard Candy kijken dan

Nomak
soom schreef:
Shichin No Samurai als je in de stemming bent voor langdradige maar heldhaftige western verhalen.

Laat dat "langdradige" maar weg!

The Great Escape. Moet ik nog altijd zien. Binnenkort maar eens doen.

laundromat schreef:

ja ik ga voor Hard Candy. Morgen The Fall. Ga jij ook Hard Candy kijken dan

Zal voor een andere keer zijn, was in de mood voor wat actie, dus heb ik Die Hard 4.0 maar opgezet

laundromat
Jawaddedadde schreef:
(quote)

Zal voor een andere keer zijn, was in de mood voor wat actie, dus heb ik Die Hard 4.0 maar opgezet

heb Hard Candy (2005) gezien! die hard is niet echt mijn ding

speranza
Das Leben der Anderen is een indrukwekkende film over het beklemmende en lege leven in de DDR. Het is heel knap in beeld gebracht hoe een Stasi de zinloosheid van het systeem gaat doorzien en zich tevergeefs probeert hiertegen te verzetten. Een marionet van het systeem wordt dankzij de zaken die er in het leven echt toe doen, zoals poëzie en de genegenheid voor vrouwen een echt mens met gevoel. Tenslotte ben ik zeer onder de indruk van zowel het acteerwerk als de schoonheid van Martina Gedeck.

Ik heb voor het gemak Gamer gekeken (3,5*). Af en toe is het
nodig om naar een goeie no-brainer te kijken.
Voorderest het advies van Gizzman gevolgd door Ghost Dog (2,5*) te kijken. De sfeer/setting was prima. Verhaallijn/humor vond ik alleen van een laag niveau.
Verder nog El Lado Oscuro Del Corazon (4*) bekeken op aanraden van een vriendin. Prachtige, poëtische film die vraagt om meer gezien te worden.

American Crime
DeUsynlige
Entre Les Murs
Paris
Taking Chance
The Assassination of Jesse James
Los Lunes Al Sol
Changeling
Tropa De Elite
Perfume: The Story of a Murderer
The Princess Bride
Das Leben Der Anderen
The Fall
Public Enemies

Lawrence of Arabia
Rebecca

The Reaping
The Cottage
Fragiles
Last of the Living
Storm Warning
Tesis
Pontypool
Mirrors

North by Northwest
Shichinin No Samurai
Amores Perros

Shichinin No Samurai, die ik vanwege de lange speelduur, minder snel zou opzetten, zal ik binnenkort toch eens uit de dvdhoes trekken.
First in line is Das Leben der Anderen. Dank voor je beredenering erbij speranza. Heeft mij warm gemaakt om hem te zien

Ik raad DeUsynlige aan!
Normaliter houd ik niet zo van drama's, maar deze heeft me echt geraakt. De beelden, de muziek, het verhaal; het klopt allemaal. Wat bijzonder goed is gedaan, is de weergave van de belevenis van de verschillende personages. Je begrijpt ze allemaal wel. Die subtiliteit vind ik veel interessanter dan een duidelijk 'goed' en 'slecht' kamp, zoals bijvoorbeeld in Changeling.

laundromat
salvatore schreef:
Perfume: The Story of a Murderer en Public Enemies

Zien als eerste: Perfume: The Story of a Murderer! Nou ja als 2e dan: eerst wou je Das leben der anderen natuurlijk Die ik btw nog steeds 'moet' zien.

Public Enemies als laatste. Naar mijn bescheiden mening.

Goed dat Das Leben der Anderen al bovenaan staat. Ik heb hem zojuist gezien en het is absoluut een aanrader!

Tropa de Elite
zie ik ook in je lijstje staan, die vond ik zelf wat minder geslaagd.

Ik raad 'I am Sam' aan!!

Momenteel mijn 'nog zien' lijst, maar ik blijf maar worstelen met welke ik als eerste een kans/herziening gun, en na een half uur/uur twijfelen heb ik meestal al geen zin meer en zet ik weer een aflevering van een serie op.. Tips, of juist afraders?

127 Hours (2010)
Barry Munday (2010)
Bitter Moon (1992)
Black Balloon, The (2008)
Caché (2005)
Candy Stripers (2006)
Castle Freak (1995)
Dial M for Murder (1954)
Eden Log (2007)
Ghost World (2001)
Half Nelson (2006)
I Spit on Your Grave (2010)
Inland Empire (2006)
Jack Goes Boating (2010)
Koroshiya 1 (2001)
Nothing Is Private (2007)
O Brother, Where Art Thou? (2000)
Ôdishon (1999)
Stone (2010)
U Turn (1997)

Ik zou U Turn wel weer eens willen herzien.

Ik weet bij die niet goed wat ik van JLO kan verwachten, en hoe prominent haar rol is. Ik vond haar in 'serieuzere' rollen a la Bordertown best goed, maar haar romantische komedies niet zo..

Als je er even de tijd voor kan nemen en nog fris van geest bent: "Inland Empire" !

Kleine rol, dikke kont

Haha, oke, duidelijk.

gecko schreef:
Als je er even de tijd voor kan nemen en nog fris van geest bent: "Inland Empire" !

Inderdaad al een paar keer bijna opgezet, maar dan was ik weer aan het gapen en dacht ik.. niet doen, anders slaap je binnen 40 minuten. Geen film om te kijken na een hele dag werken.

Nee, dat zou zonde zijn voor de filmervaring! welke inland empire er wel een serieuze is

Ik heb hem jaren geleden eens gezien, dus er staat me nog wel het e.e.a van bij, maar wanneer je de film als 16/17 jarige of als 22 jarige kijkt is toch wel een verschil, lijkt me.

absoluut, ideale leeftijd is genaderd om een nieuwe kans te wagen denk ik

13woutie13
O Brother, Where Art Thou? (2000)
Hier zou ik voor gaan. Lekker luchtig filmpje en zeker op de avond erg eenvoudig te bekijken.

Eens. Of gewoon ichi the killer, voor een interessante actie bui. En in de tussentijd maar wat geduld verzamelen voor Eden Log en IE.

dominion
Eden Log was wel een erg apart filmpje .

Ghost World!! Wel eentje voor jou denk ik, verbaas me zelfs een beetje dat je die nog niet gezien had!

Moet zeggen dat de helft van dat lijstje tips zijn van merijn82. Sommige heb ik nog niet gezien en kom ik er telkens ook niet aan toe, anderen heb ik lang geleden gezien maar ben ik het grootste deel van kwijt. Misschien dat ik van het weekend er de tijd voor neem en er eens 2 á 3 kijk.

dominion
Kijk als eerste Ichi want ik kijk uit naar je mening/recensie .

djelle
Zoals je graag horror ziet Eline kan ik je in elk geval Castle Freak aanraden. Al durf ik dat niet meer met zekerheid zeggen gezien het al zolang geleden is dat ik die zag.

Films die ik nu op mijn pc heb zijn:

I Spit on Your Grave
Inland Empire
Eden Log
127 Hours
Dial M for Murder

Denk dat ik met die begin, en dat ik Ichi, Castle Freak, Ghost World en O Brother bladiebla ga zoeken.

Dick2008
Wat doet zo'n Dial M for Murder (1954) nou in je lijstje. Zo ver ik inschat kijk je meer "recentere films"?

Gast
geplaatst: vandaag om 06:06 uur

geplaatst: vandaag om 06:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.