- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke films zijn je "guilty pleasures"?
Welke films zijn je "guilty pleasures"?
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Police Acadamy is echt zo'n film om eens héérlijk totaal niet bij na te denken 
*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Rocket Power!! 
lesamurai
-
- 441 berichten
- 152 stemmen
In Film > Algemeen > fouten in films:
Foute films zijn echt onwijs gaaf om voor de grap te kijken, vaak is dit wel vermakelijk maar soms wil je foute films die richting cult/horror gaan maar dan met een waarde; dit is het volgende wat ik heb gevonden:
- The Blob - Irvin S. Yeaworth
- Blood for Dracula - Paul Morrissey
- Carnival of Souls - Herk Harvey
- Eyes Without a Face - Georges Franju
- Fiend without a Face - Arthur Crabtree
- Haxan - The Atomic Submarine - Spencer Gordon Bennet
- Corridors of Blood - Robert Day
Dat is het wel onder andere anders ben ik nog wel effe bezig...
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
The Running Man.
Niet dat ik de film belachelijk slecht of super goed vind ofzo, maar oh oh oh, ongelooflijk vermakelijk met een niet eens zo slecht verhaal, en dan als kleine, goede toevoeging de ge-wel-di-ge on-liners van Arnie. Een film die na 10 keer kijken nog steeds niet verveeld.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
Big Trouble in Little China 

DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3122 stemmen
Dungeons & Dragons The Movie
Resident Evil:Apocalypse
Dude Where's My Car
Bud Spencer en Terrence Hill films
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Commando, Rambo II, Predator, Under Siege.. films die ik bijzonder amusant vind.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
B-films uit het horror/actie en exploitaitie genre, teveel om op te noemen...
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Horrorfilms uit de jaren '80 en '90, waarin gore en humor een grote rol spelen, blijven toch mijn grootste guilty pleasures. Films als The Farm, Night of the Creeps, Freddy's Dead: The Final Nightmare, The Kindred, The Gate. Heerlijk fout, en o zo vermakelijk.
En zo ook die heerlijk idiote films als Demonic Toys en Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama blijven me keer op keer vermaken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
The Blue Lagoon
The Dukes of Hazzard (2005)
Grease 2
The Lion King 2
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
'Babe' en 'Babe: Pig in the City'. Absolute feelgoodmovies!
En de jeugdfilm 'Millions' (ook al feelgood, soms heb je dat gewoon even nodig!)
tukkerstein
-
- 2216 berichten
- 3467 stemmen
Ik heb geen guilty pleasures. Als een "guilty pleasure-film" gewoon goed is dan wil ik hem best een hoog cijfer geven of zelfs in mijn top 10 zetten. Ik vond, totdat ik de afgelopen jaren betere films heb gezien, Money Train met Wesley Snipes een erg goede film. Hij stond zelfs enige tijd in mijn top 10.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
'Babe: Pig in the City'. Absolute feelgoodmovie!
Vond je?! 
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Ik heb geen guilty pleasures. Als een "guilty pleasure-film" gewoon goed is dan wil ik hem best een hoog cijfer geven of zelfs in mijn top 10 zetten. Ik vond, totdat ik de afgelopen jaren betere films heb gezien, Money Train met Wesley Snipes een erg goede film. Hij stond zelfs enige tijd in mijn top 10.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Millions van Danny Boyle staat dan ook netjes op 2 in mijn toptien en ook Babe heeft lang in mijn toptien gestaan. Ik schaam me er totaal niet voor, maar het zorgt er soms wel voor dat mensen je niet meer serieus nemen en mensen gebruiken dit vaak wel als argument om je recensie te kraken (zo van: Hoe kun je 'Citizen Kane' afkraken? Maar JIJ hebt Bambi in je toptien, nou dan kan je toch niet serieus genomen worden!
Een beetje triest iedere keer dat soort oneigenlijke argumenten...
Vond je?! 
Ja, hoor!
Idol
-
- 235 berichten
- 363 stemmen
In Film > Algemeen > Echt zo slecht!:
Welke film heeft hele slechte recensies gekregen en branden de meeste mensen helemaal af, maar die jij toch eigenlijk best wel goed vond?
voor mij:
- Pluto Nash
- Norbit
- Meet Dave
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1567 stemmen
Welke film heeft hele slechte recensies gekregen en branden de meeste mensen helemaal af, maar die jij toch eigenlijk best wel goed vond?
voor mij:
- Pluto Nash
- Norbit
- Meet Dave
Ook Norbit voor mij 
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11859 stemmen
Hostel, The Texas Chainsaw Massacre, The Hills Have Eyes 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Er steekt er bij mij één bovenuit: Showgirls 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Ben wel benieuwd naar showgirls.. dusse.. jij raad mij die film wel aan Harmjan?(A) haha
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mijn guilty pleasure is wild orchid (1990). Als ik naar de onweerstaanbaar mooie Carré Otis op de poster bij deze film kijk verlang ik telkens terug naar het bekijken van deze ondergewaardeerde film.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Ben wel benieuwd naar showgirls.. dusse.. jij raad mij die film wel aan Harmjan?(A) haha
Ik raad 'm zeker aan. Met de tijd ben ik de film steeds leuker gaan vinden. Binnenkort maar weer eens zien.