ad
  • 139.621 films
  • 6.594 series
  • 19.952 seizoenen
  • 431.450 acteurs
  • 280.207 gebruikers
  • 8.081.129 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

John Milton

• 14934 berichten
  • 7664 stemmen

Wat een aantal idd. De 7.000 stemmen tik ik dit jaar nog wel aan, maar meningen is een heel ander verhaal

ZZ TOP

• 384 berichten
  • 1180 stemmen

Ja, echt respect daarvoor. Lees je meningen altijd met plezier! Ik mag blij zijn als ik ooit aan de 7000 stemmen kom

Kondoro

• 8122 berichten
  • 2010 stemmen

John Milton schreef:

Wat een aantal idd. De 7.000 stemmen tik ik dit jaar nog wel aan, maar meningen is een heel ander verhaal

Word flink wat typen JM!

scorsese

• 8776 berichten
  • 8700 stemmen

John Milton schreef:

Ja, zeker met al die shorts die je laatste tijd kijkt.

John Milton

• 14934 berichten
  • 7664 stemmen

Ja, daar gaat dat wel extra hard mee. Maar ik heb gisteren zowaar weer een lange film gekeken en ook wat over gekrabbeld vanmorgen

Ben wel zo'n beetje door alle shorts van Mubi, Cinetree en Prime heen. Zal daarna vermoedelijk wel weer wat rustiger worden.

starbright boy (moderator films)

• 19378 berichten
  • 3769 stemmen

Voor het eerst sinds ik denk 2007 duik ik weer op in de top 250 stemmen. Ik heb altijd wel tussen de 250 en 300 gehangen geloof ik. In 2007 had je daarvoor iets van 1100 stemmen nodig denk ik. Nu 3683.

tbouwh

• 4973 berichten
  • 3430 stemmen

Tip: kijk veel shorts

starbright boy (moderator films)

• 19378 berichten
  • 3769 stemmen

Wel shorts die op de site staan natuurlijk. Anders helpt het nog niet.

tbouwh

• 4973 berichten
  • 3430 stemmen

Dat aandeel groeit wel aardig moet ik zeggen. Toch een goede handvol users die er echt heel veel hebben ingevoerd. Volgens mij kan ik de helft van mijn totale hoeveelheid nu wel afvinken, al ben ik dan ook niet de meest fanatieke shortkijker.

Theunissen

• 8689 berichten
  • 5006 stemmen

Een kleine mijlpaal (een grotere en dubbele zal over een paar weken volgen), maar "Digital Trauma (2018)" is mijn 100e toegevoegde film geworden en in dit geval ging het om een "short" (daarvan heb ik er nu al 95 van toegevoegd in de afgelopen 2 maanden).

Sergio Leone

• 2853 berichten
  • 2008 stemmen

Mijn 2000e stem uitgebracht. Een aantal waar ik best blij om ben - ik begin tussen de mensen te komen. De coronacrisis is dan voor één dingetje toch goed geweest. Sinds 01/04/2020 heb ik 309 films gezien, dat is van de studententijd geleden.

Aantal stemmen: 2000

Gemiddelde: 2,81

Standaardafwijking: 0,76

In meningen loop ik spijtig genoeg nog wel 239 films achter op mijn stemmen. Een maand of 3 geleden was dit nog +- 280, dus ik ben aan het inlopen. Het doel is toch om die kloof dicht te rijden.

John Milton

• 14934 berichten
  • 7664 stemmen

Zojuist op Leven in het Oranjehotel (2020) mijn 7.000e stem uitgebracht, zag ik toevallig. Daarmee ben ik sinds kort ook de top 50 binnengekropen. Nu is veelstemmerij geen doel (al lijkt dat het afgelopen jaar vast wel zo met mijn voorliefde voor shorts), maar het is wel een mooi getal; lucky number 7 (thousand).

Theunissen

• 8689 berichten
  • 5006 stemmen

Hier gaat straks ook een champagnefles (het wordt overigens gewoon een flesje bier, wel Duits bier, die ik ga openen bij het bekijken van een film) open, want ik heb zojuist mijn 5000e stem en 5000e mening (uiteraard een uitgebreide, zoals velen van mijn meningen) uitgebracht en dat in het jaar waarin ik 50 jaar oud (of jong) ga worden (over twee maandjes). Dus dat aantal past goed bij mijn leeftijd

De film die deze eer heeft gekregen is de jaren 80 rampenfilm "Threads (1984)", die ik vroeger gezien heb op de televisie en die ik laatst hier op "MovieMeter" zag voorbijkomen in de rubriek "Het laatste filmnieuws". Ook heb ik deze film recent iemand aanbevolen (niet jij "Kondoro" ), maar de persoon in kwestie heeft hem nog niet gezien (misschien gaat hij dat alsnog doen na het lezen van mijn recensie bij die film).

Mijn 4000e stem en mening heb ik destijds in 2016 (min of meer precies 5 jaar geleden) uitgebracht bij de film "Saul Fia (2015)" en gezien mijn huidige tempo qua het bekijken van films (gemiddeld circa 150 films per jaar), zal het wel even gaan duren voordat ik mijn 6000e stem en 6000e mening ga bereiken (vermoedelijk dus 10 jaar later), of ik moet ook aan de "shorts" films gaan beginnen.

Kondoro

• 8122 berichten
  • 2010 stemmen

Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal "Theunissen", een mooi aantal die ik zeker hoop nog ooit te behalen.

Theunissen

• 8689 berichten
  • 5006 stemmen

Kondoro schreef:

Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal "Theunissen", een mooi aantal die ik zeker hoop nog ooit te behalen.

Bedankt en dat aantal zal je zeker gaan halen en dat ook nog op een veel jongere leeftijd dan mij.

Kondoro

• 8122 berichten
  • 2010 stemmen

Theunissen schreef:

(quote)

Bedankt en dat aantal zal je zeker gaan halen en dat ook nog op een veel jongere leeftijd dan mij.

Laten we hopen. Ik denk echter dat deze site op die dag niet meer bestaat, want dat duurt zeker nog een dikke 10 jaar.

Metalfist

• 12258 berichten
  • 3912 stemmen

John Milton schreef:

Zojuist op Leven in het Oranjehotel (2020) mijn 7.000e stem uitgebracht, zag ik toevallig. Daarmee ben ik sinds kort ook de top 50 binnengekropen. Nu is veelstemmerij geen doel (al lijkt dat het afgelopen jaar vast wel zo met mijn voorliefde voor shorts), maar het is wel een mooi getal; lucky number 7 (thousand).

Je hebt wel de kans gemist om het bericht om 19u te posten, dat had nog een extra 7 geweest

John Milton

• 14934 berichten
  • 7664 stemmen

Metalfist schreef:

Je hebt wel de kans gemist om het bericht om 19u te posten, dat had nog een extra 7 geweest

op één minuut ook nog, de horror!

matthijs_013

• 3621 berichten
  • 4619 stemmen

Stem 4300 op Hillbilly Elegy (2020).

Film Pegasus (moderator films)

• 27435 berichten
  • 4506 stemmen

Ik heb nu 4500 stemmen uitgebracht. Bij de meningen zit ik op 3956 dat dit jaar ongetwijfeld ook een rond getal zal worden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.