• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.961 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.935 gebruikers
  • 9.369.455 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Ik heb 9 juli 2012 ook al gemeld

Dk2008 schreef:

Het aantal toevoegingen vind ik ook de enige echte gebruikersmijlpaal,

Als iemand meld ik ben al ...jaar op deze site, zie ik dat eventueel ook nog wel als een mijlpaal. Maar iedereen mag zelf weten wat hij hier wil melden. Het gaat er alleen maar om dat die lijst aanleiding geeft dat we over elkaar gaan praten wat niet de bedoeling is. (Ik vind al die gemeenschappelijke lijsten discutabel, en dan die stemmen..., die doet het zo en die weer zo. Maar ook hier geldt weer iedereen moet maar zelf weten.)

Ik heb 1x in 2023 mee gedaan met MovieMeter Top 1000 project, dat is voor mij de grootste mijlpaal die ik in al die jaren op deze site heb gehaald. Maar daar blijft het bij, je hebt de top bereikt en daarna doe je weer rustiger aan.

Theunissen

• 12266 berichten
  • 5513 stemmen

Gewoon verplichten om bij iedere film die je gezien hebt, en waarop je wilt stemmen, ook minimaal 10 regels tekst te schrijven. Dan is dat kinderachtige gemanipuleerd stemmen ook zo voorbij.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Dat kan niet en een maximum aantal stemmen per gebruiker stellen, kan eveneens niet. Zover mijn ervaring met MM is, is dat iedereen het meeste gewoon zelf mag weten.

Tanguy

• 455 berichten
  • 2051 stemmen

Het verdwijnen van de meeste stemmen lijst, lijkt mij het beste. Dan gaat MovieMeter weer gewoon om de gemiddelde scores van films. Voor een soort vorm van 'competitie' zou ik iedereen graag verwijzen naar iCheckMovies.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Theunissen schreef:

Gewoon verplichten om bij iedere film die je gezien hebt, en waarop je wilt stemmen, ook minimaal 10 regels tekst te schrijven. Dan is dat kinderachtige gemanipuleerd stemmen ook zo voorbij.

Dit is echt een heel slecht idee. Ik heb genoeg reviews waar ik de 10 regels tekst niet eens haal en ik zet bij elke stem een recensie.

Gewoon die stemmenlijst verwijderen. Of gewoon negeren. Nou, dan zijn er maar twee users die belachelijke aantallen stemmen behalen. Ik slaap daar niet slechter van.

Leland Palmer

• 23784 berichten
  • 4892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Stel dat de persoon ook 62 is, dan heb je dus 1000 films op een jaar bekeken. Dat zijn richting de 3 films per dag. Zonder een keer over te slaan.

Dan ben je of niet lekker in je bovenkamer of het is onzin.

Gerekend ook vanaf de geboorte, wat de statistiek nog mooier maakt, haha.

Splinters

• 2619 berichten
  • 1390 stemmen

Linksom of rechtsom, het zou van stalen ballen getuigen als de aankomend "vaandeldrager" zijn gebruikersmijlpaal straks hier in dit topic meldt.

Theunissen

• 12266 berichten
  • 5513 stemmen

Splinters schreef:

Linksom of rechtsom, het zou van stalen ballen getuigen als de aankomend "vaandeldrager" zijn gebruikersmijlpaal straks hier in dit topic meldt.

Mogen ze doen bij 100.000 stemmen.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Stel dat de persoon ook 62 is, dan heb je dus 1000 films op een jaar bekeken. Dat zijn richting de 3 films per dag. Zonder een keer over te slaan.

Dan ben je of niet lekker in je bovenkamer of het is onzin.

Heb dat in het verleden al eens berekend en ben ervan overtuigd dat het onzin is!

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Sinds een aantal jaar mogen kortfilms ook op de site en daarop stemmen dus ook. In één uur tijd kan je dan al heel wat zien en daarop stemmen. (Evengoed blijft het nog heel veel daar niet van)

MisterPink

• 1352 berichten
  • 6840 stemmen

Vergeet series of miniseries niet en het herkijken van favoriete films. Ik heb volgens mij hier ooit eens gelezen dat iemand The Longest Day voor de 140ste keer had gezien. Dat is pas een gebruikersmijlpaal.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Dk2008 schreef:

Sinds een aantal jaar mogen kortfilms ook op de site en daarop stemmen dus ook. In één uur tijd kan je dan al heel wat zien en daarop stemmen. (Evengoed blijft het nog heel veel daar niet van)

De stemmen van deze users met tientallen stemmen op 1 dag zijn echter niet op korte films. Als je hun filmlog pagina opent crasht de pagina regelmatig door de hoeveelheid info die het moet ophalen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

MisterPink schreef:

Vergeet series of miniseries niet

en dat er nog bij. Na 1 à 2 afleveringen heb ik al gehad, stop er maar mee geen tijd ervoor.

MisterPink

• 1352 berichten
  • 6840 stemmen

mister blonde schreef:

Is het al mensen opgevallen dat er een strijd gaande is om de nummer 1 positie ‘meeste stemmen bij films’?

Die strijd is inmiddels gestreden. Sociale controle doet wonderen.

mister blonde

• 12689 berichten
  • 5824 stemmen

Haha. Voorlopig wel zo te zien. Bijzonder.

Theunissen

• 12266 berichten
  • 5513 stemmen

Wat is er dan gebeurd? Een paar dagen geleden was het verschil nog iets van 20 stemmen en nu circa 550 stemmen (overigens geen onoverbrugbaar verschil als je iedere dag zogenaamd bijna 100 films kijkt, of beter gezegd "bij elkaar zoekt").

Dievegge

• 3166 berichten
  • 8185 stemmen

Vandaag is in twee opzichten een historische dag. Ik heb mijn zevenduizendste stem geplaatst, series niet meegerekend. Tegelijk heb ik mijn negenhonderdste mening geplaatst, series wel meegerekend. In beide gevallen gaat het om Past Lives (2023).

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5733 stemmen

Filmstem 4900 op Shadow of a Doubt (1943)

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2198 stemmen

Wat in 2024 net niet lukte is op de 5e dag in 2025 wel gelukt: ik heb de barrière van 2000 films doorbroken met A Woman under the Influence (1974). Deze lang uitgesteld en uitgekozen als 2000e, en heb daar absoluut geen spijt van. Op naar de 2500!

scorsese

• 13150 berichten
  • 11067 stemmen

Zojuist mijn 10.000ste stem uitgebracht. En daar heb ik slechts 7536 dagen voor nodig gehad. De eer was aan Oude Liefde.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

scorsese schreef:

Zojuist mijn 10.000ste stem uitgebracht. En daar heb ik slechts 7536 dagen voor nodig gehad. De eer was aan Oude Liefde.

Gave mijlpaal hoor. Echt een enorm aantal, ik kijk ook veel en zit op 1/3e deel pas.

PS: Je had wel een mooiere filmtitel mogen kiezen, iets met 10.000 erin had ik gedaan

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Met mijn laatste dagje op het FFO 2025 zal mijn aantal stemmen op 3510 stranden. Dat begint al zicht te krijgen.

Shadowed

• 11345 berichten
  • 6677 stemmen

Alweer mijn 6000ste stem mogen uitbrengen op de spookhuishorrorfilm Oddity (2024).

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Ik ben 20 jaar actief op Moviemeter deze maand. Ik heb vandaag 22000 toevoegingen op mijn naam staan (19885 films en 2115 seizoenen). Dit is bijna 12% van het totaal aantal films. Dagelijks zend ik ook nog tussen de 10 en 25 correcties in, meestal van posters, maar soms ook imdb-codes, koppelen van acteurs of verbeteren van spellingsfouten. Onnodig te zeggen dat mijn dank groot is ten aan zien van crewleden als kappeuter, Lui en narva77 die het leeuwendeel van de behandelingen voor hun rekening nemen. Verder ook dank aan stinissen die de meeste filmsuggesties naar mij zond via PM en die in ruil daarvoor vertalingen van zijn plots van mij krijgt. We vormen een goed team. Ook dank aan alle anderen die mij tips gaven.

stinissen (crew films & series)

• 23430 berichten
  • 76914 stemmen

Wij zijn een superteam en proficiat met deze uitzonderlijke prestatie beste Mac Hammer Fan

Lui (crew films)

• 3490 berichten
  • 11853 stemmen

Mac Hammer Fan, gefeliciteerd.

Bedankt voor je inzet, enthousiasme en hulp met het toevoegen van ontbrekende films.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Gefeliciteerd Mac Hammer Fan!

Prachtige mijlpaal.

Decec

• 6741 berichten
  • 8580 stemmen

Gefeliciteerd Mac Hammer Fan, ik lees nu pas....

John Milton

• 24217 berichten
  • 13382 stemmen

Weird, ik had het ook gemist. Gefeliciteerd man! en vooral: BEDANKT.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5733 stemmen

Filmstem 5000 op Jeux Interdits (1952).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.