• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.961 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.935 gebruikers
  • 9.369.455 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Het vergt inderdaad soms wat discipline om steeds wat te willen (of moeten) neerpennen. Maar leuk vind ik het wel

Decec

• 6741 berichten
  • 8580 stemmen

Sinds afgelopen augustus nu ben ik 15 jaar lid voor MM... gaat zo snel.

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

Mooi Denise. Je draagt ook veel bij aan de site.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Dying Rose schreef:

Mooi Denise. Je draagt ook veel bij aan de site.

Volledig akkoord. Je levert prima werk Decec, net als Dying Rose.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5733 stemmen

Filmstem #4800 op The Last Voyage (1960)

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Mijn aantal toevoegingen bereikt momenteel de kaap van 21000.

Totaal 21001 (18927 films en 2074 seizoenen)

Met vooral veel dank aan kappeuter en Lui voor de vele behandelingen alweer. Dat kan niet genoeg gezegd worden.

Zij verdienen voor hun werk achter de schermen eigenlijk een grotere pluim dan ik.

stinissen (crew films & series)

• 23430 berichten
  • 76914 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Mijn aantal toevoegingen bereikt momenteel de kaap van 21000.

Totaal 21001 (18927 films en 2074 seizoenen)

Met vooral veel dank aan kappeuter en Lui voor de vele behandelingen alweer. Dat kan niet genoeg gezegd worden.

Zij verdienen voor hun werk achter de schermen eigenlijk een grotere pluim dan ik.

Proficiat vriend grote bijdrage voor MM

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Proficiat vriend grote bijdrage voor MM

Jij ook bedankt beste Henk voor al je suggesties via PM, die een waardevolle hulp zijn bij het toevoegen.

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

Dertien jaar MM-lid.

Aantal stemmen op films: 3067

Aantal berichten: 1304 (waarvan 46 als mening gemarkeerd)

Aantal filmtoevoegingen: 4487

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Dying Rose schreef:

Dertien jaar MM-lid.

Aantal stemmen op films: 3067

Aantal berichten: 1304 (waarvan 46 als mening gemarkeerd)

Aantal filmtoevoegingen: 4487

Je bent dé topper inzake toevoegen van de bekendste films, Dying Rose.

Petje af hiervoor.

Ajax&Filmfreak

• 3360 berichten
  • 3729 stemmen

Talk to Me (2022)

Was mijn 3500e stem op een film.

ibendb

• 5034 berichten
  • 3212 stemmen

Vandaag markeert mijn 15-jarig bestaan op MovieMeter.

Hieruit zin 2725 films gekeken, 4542 berichten en 1238 reviews gekomen.

Deze site is ondertussen al jarenlang mijn thuisbasis voor het registreren van films. Een paar jaar ben ik minder actief geweest bij het forum en het schrijven van reviews maar ik ben blij dat ik de draad terug heb opgepikt. Het is een erg leuke groep users die meer dan verwelkomend zijn.

Op naar nog eens 15 jaar?

morpheus2000

• 599 berichten
  • 10378 stemmen

Mijn 10000ste stem qua films....

stinissen (crew films & series)

• 23430 berichten
  • 76914 stemmen

morpheus2000 schreef:

Mijn 10000ste stem qua films....

Mooie mijlpaal, gefeliciteerd.

Van Bommel

• 37 berichten
  • 2524 stemmen

Ik heb gisteren mijn 2300ste film gezien - Bad Times at the El Royale (2018) (4,5)

mister blonde

• 12689 berichten
  • 5824 stemmen

Is het al mensen opgevallen dat er een strijd gaande is om de nummer 1 positie ‘meeste stemmen bij films’? En beide gebruikers krijgen het voor elkaar om vele tientallen films per dag te zien. Of het waren nog stemmen die na vele jaren op mm nog geplaatst moesten worden natuurlijk. Vreemd verhaal. Minder stemmen en meer daadwerkelijk film kijken zou ik zeggen.

Splinters

• 2619 berichten
  • 1390 stemmen

mister blonde schreef:

Is het al mensen opgevallen dat er een strijd gaande is om de nummer 1 positie ‘meeste stemmen bij films’? En beide gebruikers krijgen het voor elkaar om vele tientallen films per dag te zien. Of het waren nog stemmen die na vele jaren op mm nog geplaatst moesten worden natuurlijk. Vreemd verhaal. Minder stemmen en meer daadwerkelijk film kijken zou ik zeggen.

Er zijn mensen die zoveel stemmen dat ze nauwelijks tijd over hebben om films te kijken.

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8080 stemmen

mister blonde schreef:

Het is mij een doorn in het oog. Ik probeer er geen aandacht aan te geven, ook omdat benoemen niet mag omdat het snel persoonlijk wordt. Maar ik vind dat er op gemodereerd moet worden. Het valt niet langer uit te leggen.

Tanguy

• 455 berichten
  • 2051 stemmen

62.000 stemmen is wel erg veel, mocht dat echt waar zijn is dat een uitmuntende prestatie zeg. Dat ga ik in mijn leven niet redden in ieder geval.

starbright boy (moderator films)

• 22394 berichten
  • 5066 stemmen

De bedoeling is om de meeste stemmenlijst af te schaffen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tanguy schreef:

62.000 stemmen is wel erg veel, mocht dat echt waar zijn is dat een uitmuntende prestatie zeg. Dat ga ik in mijn leven niet redden in ieder geval.

Stel dat de persoon ook 62 is, dan heb je dus 1000 films op een jaar bekeken. Dat zijn richting de 3 films per dag. Zonder een keer over te slaan.

Dan ben je of niet lekker in je bovenkamer of het is onzin.

Dievegge

• 3166 berichten
  • 8185 stemmen

Je kunt natuurlijk tien schermen tegelijk aanzetten. Een vorm van multitasken.

MisterPink

• 1352 berichten
  • 6840 stemmen

starbright boy schreef:

De bedoeling is om de meeste stemmenlijst af te schaffen.

Dat was meer dan twee maanden geleden al de bedoeling. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

starbright boy (moderator films)

• 22394 berichten
  • 5066 stemmen

We zijn afhankelijk van anderen daarin.

MisterPink

• 1352 berichten
  • 6840 stemmen

Ik heb het idee geopperd om die stemmenlijst af te schaffen. Maar ik vind net als jippie2010 dat er op gemodereerd moet worden. Omdat dat blijkbaar niet kan stel ik liever voor om een maximum aantal stemmen per gebruiker in te stellen.

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

62.000 trailers zullen het wel zijn geweest.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

MisterPink schreef:

Ik heb het idee geopperd om die stemmenlijst af te schaffen. Maar ik vind net als jippie2010 dat er op gemodereerd moet worden. Omdat dat blijkbaar niet kan stel ik liever voor om een maximum aantal stemmen per gebruiker in te stellen.

De crew kan er niets aan doen maar degene die deze site beheren. Als deze lijst weg is scheelt dat al jaren terugkerende discussies. Vervolgens mogen moderators dan weer ingrijpen maar die hebben wel wat beters te doen lijkt me.

Splinters

• 2619 berichten
  • 1390 stemmen

Ach.... al die lijst niet weggaat... Laat lekker gaan joh. Ze doen er verder niemand kwaad mee, toch? Het vertroebelt hooguit de persoonlijke database, in die zin dat mensen uiteindelijk niet meer zullen weten welke film ze nu wel of niet hebben gezien. Maar dat is een keuze die mensen evt zelf maken.

Antoon

• 120 berichten
  • 5297 stemmen

Ik zou het jammer vinden als de stemmenlijst zou verdwijnen. Ik stoor me persoonlijk niet aan de stemmenrace om de eerste plaats. Ik sta zelf momenteel op plek 180 met 4831 stemmen. Ik zit sinds september 2005 op MM en heb jarenlang helemaal niet gestemd, laat staan dat ik de stemmenlijst heb bekeken, iets wat ik eigenlijk pas zeer recent doe vanwege deze discussie. Wat mijn stemgedrag betreft, heb ik op een bepaald moment eerst gestemd op alle films in mijn toenmalige DVD-collectie, waarvan ik het overgrote deel inmiddels heb verkocht, dat waren ruim 1400 titels en die stemmen heb ik in een aantal dagen ingevoerd, zodat het lijkt alsof ik al die titels in slechts een paar dagen heb gezien. Dat is natuurlijk niet zo. Ik stem alleen op films die ik helemaal heb gezien. Ik zie gemiddeld zo'n 10 speelfilms per week en breng nu na het bekijken meteen mijn stem uit. De nadruk ligt bij mij op de oude/klassieke speelfilm. Mijn stemmenlijst loop trouwens paralel met mijn persoonlijke lijst 'speelfims gezien'. In werkelijkheid heb ik veel meer films gezien, want ik kijk als sinds de tweede helft van de jaren zestig films. Ga dan maar eens na welke films je in al die jaren gezien hebt! Het begon allemaal met een toverlantaarn, zo'n groen bakelieten apparaat waar je filmrolletjes in kon doen en plaatje voor plaatje kon afspelen op een opgehangen wit laken. Gebruikers van mijn generatie, zullen het beslist herkennen. Inderdaad 'Laat lekker gaan joh'.

jippie2010

• 2612 berichten
  • 8080 stemmen

Het gaat uiteraard niet om de stemmenlijst. Het gaat om onterechte stemmen, om onterechte gemiddelden, films die met veel liefde en aandacht toegevoegd worden die meteen worden misbruikt door een ongeziene stem. Het raakt de basis / het hart van wat ik waardevol vind van MM.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.