menu

De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

zoeken in:
Ik vind het knap!

Wat vind je dan van deze ----> Don Gertus

Bedankt voor de felicitaties iedereen.

Turkeyloverz schreef:

respect!

Turkeyloverz schreef:

Machtig!

Zit zelf met mijn 20 jaar nog maar krap bij de 500.

Vandaag precies 1jaar lid op Moviemeter en in dat ene jaar heb ik:

159 keer gestemd
1407 Berichten geplaatst
9 Films Toegevoegd

.

Proficiat.

Gefeliciteerd Tim!

Turkeyloverz schreef:

Ik geloof alleen echt niet dat hij 14 is, met alle respect.
Als je 12 bent Bowling for Columbine/Blue Velvet/Dr strangelove/Eyes Wide Shut en noem maar op kijken. Ten 1 hij is dan de Mozart van film, ten 2 dan mogen zn ouder weleens beter op hem letten welke films hij kijkt

Ja precies plus het feit dat hij over de duizend films heeft gezien met zijn veertien jaar is gekkenwerk.
Dat zou tussen je 11e en 14e 1 film per dag zijn , alsof je op die leeftijd daar geiintereseerd in bent.

IcU
salvatore schreef:

Ik geloof alleen echt niet dat hij 14 is

Je kan het ook andersom bekijken, dat hij gewoon maar wat stemt om veel stemmen te hebben. Zo kan je wel indruk maken, zie nu. Ik beschuldig hem hier niet van, maar zoveel films is abnormaal op die leeftijd.

Ik ben benieuwd wat Don Gertus zelf te zeggen heeft...

kos
Ah, de uitvinder van het Gertoïsme, lang niet meer gezien!.

mikoz schreef:
Ja precies plus het feit dat hij over de duizend films heeft gezien met zijn veertien jaar is gekkenwerk.
Dat zou tussen je 11e en 14e 1 film per dag zijn , alsof je op die leeftijd daar geiintereseerd in bent.

...Dat is pure kindermishandeling!!! Misschien komt hij uit een zwaar ontwricht gezin en werd hij gedwongen...in de lijn van "A Clockwork Orange" het is onmenslijk, we moeten 'm helpen!!!! Hulpgroep samenstellen......Zielig!!!!

als je van een film maar een half uurtje heb gezien en daarop dan zou stemmen zou ik dan ook tot 500 stemmen of meer komen...en ik probeer ook een film te begrijpen voor dat ik hem een stem geef
het zou nogal stom zijn om 1900( die ben ik nu trouwens aan het bekijken) een 1 te geven omdat die te lang duurt terwijl er nog zoveel andere mooie dingen zijn om uit een film te halen...
en op een gewone dag gaat een jongen van 14 toch ook naar school, huiswerk maken,gewoonlijk ook een buitenschoolse activiteit...

.... I agree with you! Totally.

Volgens mij is hij 41 (hij heeft het omgedraaid), het is gewoon een grapje. Hij heeft ook allemaal "zware films" als favorieten. Daar houden jochies van 14 niet van en anders is het een hele erge grote nerd (te wijs voor zijn leeftijd, die zijn tijd doodt met t.v/films kijken omdat hij niets om handen heeft) maar dan nog is het zielig (want zijn moeder hoort hem te coachen om kontakt te maken met leeftijdsgenootjes en niet zijn jeugdjaren te vergooien op deze site. Het is niet natuurlijk zijn gedrag. Het is een bijzonder type dat moge duidelijk zijn)

Dennis Evahi schreef:

Volgens mij is hij 41 (hij heeft het omgedraaid), het is gewoon een grapje. Hij heeft ook allemaal "zware films" als favorieten. Daar houden jochies van 14 niet van en anders is het een hele erge grote nerd (te wijs voor zijn leeftijd, die zijn tijd doodt met t.v/films kijken omdat hij niets om handen heeft) maar dan nog is het zielig (want zijn moeder hoort hem te coachen om kontakt te maken met leeftijdsgenootjes en niet zijn jeugdjaren te vergooien op deze site. Het is niet natuurlijk zijn gedrag. Het is een bijzonder type dat moge duidelijk zijn)

dus wanneer iemand van 14 een zware film kijkt is hij dan een hele erge nerd die zielig zijn tijd verspilt aan deze site? dit slaagt gewoon nergens op...
als iemand een wat ongewone hobby heeft moet je die dan gewoon afmaken of wat bedoel je?

kos schreef:
Ah, de uitvinder van het Gertoïsme

Overigen >> Algemeen >> Gertoisme

Komt op mij in ieder geval niet over als iemand die de wat zwaardere films wel weet te waarderen.

kos
Daar kun je je in vergissen, hij komt op mij niet zo dom over (hooguit melig).

italian schreef:
(quote)

dus wanneer iemand van 14 een zware film kijkt is hij dan een hele erge nerd die zielig zijn tijd verspilt aan deze site? dit slaagt gewoon nergens op...
als iemand een wat ongewone hobby heeft moet je die dan gewoon afmaken of wat bedoel je?

Ik denk dat wat hij bedoelt is dat jongens/meisjes van 12-14 jaar zich nog niet echt moeten bezighouden met (een bepaald soort) erg zware films en ook nog eens films waar veel geweld of seks in voorkomt. Vooral films die bepaalde thema's aansnijden die voor de wat volwassenere doelgroep is bedoelt.
Hoe Dennis Evahi het formuleerd is natuurlijk niet juist. Als je je aangesproken voelt moet je je er niet teveel van aantrekken.

Dennis Evahi schreef:

Jochies van 14 kunnen wel "zware films" waarderen.

Trouwens wat een onzin zeg om te stellen dat iemand die wijs is voor zijn leeftijd en heel graag films kijkt een nerd is, niet elke tiener verdoet al zijn tijd aan wanhopig bij een groep willen horen of tegen alles en iedereen rebelleren, maar goed dat er nog jonge filmliefhebbers bestaan.

J.S. schreef:
(quote)

niet elke tiener verdoet al zijn tijd aan wanhopig bij een groep willen horen of tegen alles en iedereen rebelleren,

Het zou zo in de tekst van Dennis Evahi kunnen staan, maar dan anders.

...Ik blijf bij mijn standpunt. Ik vind hem zielig. Het is gewoon "A Clockwork Orange" (by-the-way een hele moeilijke en zware film inderdaad), check c.q. let op het kijklogo-advies op de box.... (luciferhoutjes in zijn tienerogen en maar blijven kijken) .... het is mishandeling.....en jaaaa het is een Nerd van 14. Hij verdient zo veel beter dat jochie; lekker achter de meisjes aan, op zijn mountinebike toeren, op zijn skate-board nieuwe "tricks" leren. Maar nee, wat doet dit nerdje, de gehele dag "zware" films kijken en daar verslagjes van maken en op het schoolplein wil niemand met hem omgaan omdat hij "wereldvreemd" is een......"Alien"...... en zo........lieve mensen, ontstaan jeugdtrauma's. Hebben jullie enig idee hoe verschrikkelijk dit jochie het heeft? Wie heeft the guts om hem te helpen? Ik doe mee in iedergeval....laat het maar weten.

kos
Doe verdomme eens normaal man. Wat weet jij nou van die jongen? Net alsof je met 14 jaar geen oog voor cultuur kunt hebben, waarom is ie dan meteen een nerd.
Let wat meer op jezelf in plaats van zo slap te ouwehoeren over anderen.

J.S. schreef:
Trouwens wat een onzin zeg om te stellen dat iemand die wijs is voor zijn leeftijd en heel graag films kijkt een nerd is, niet elke tiener verdoet al zijn tijd aan wanhopig bij een groep willen horen of tegen alles en iedereen rebelleren, maar goed dat er nog jonge filmliefhebbers bestaan.

Amen

kappeuter (crew)
Sowieso gaan we hier niet over andere gebruikers roddelen.

kos schreef:
Doe verdomme eens normaal man. Wat weet jij nou van die jongen? Net alsof je met 14 jaar geen oog voor cultuur kunt hebben, waarom is ie dan meteen een nerd.
Let wat meer op jezelf in plaats van zo slap te ouwehoeren over anderen.

Wat een vijandigheid naar mijn persoon Oeiii, oeiii, oeiiii......Ontspan, ontspan, lieve man...very UNDUDE you! Denk aan je hart & bloedvaten wil je?

kappeuter schreef:
Sowieso gaan we hier niet over andere gebruikers roddelen.

Hoezo roddelen? Laat hem inhaken, dat kan en heel graag zelfs!

Dennis Evahi schreef:
(quote)

Wat een vijandigheid naar mijn persoon Oeiii, oeiii, oeiiii......Ontspan, ontspan, lieve man...very UNDUDE you! Denk aan je hart & bloedvaten wil je?

Tja, met zo'n uitspraken lok je natuurlijk heel wat mensen tegen je in het harnas.

Ik ben een vredelievend mens.
Ik heb vrede in mijn hart.....

Kos, bedoelt het vast niet onaardig.

Maar 14 jaar en dan zo'n status is mishandeling.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:47 uur

geplaatst: vandaag om 02:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.