- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat wordt volgend jaar. Meer dan een film gemiddeld per dag vind ik wat overdreven, heb ook nog een social leven en een eigen bedrijf.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Gister bij Spiderman mijn 4800ste stem uitgedeeld. Nog 200 te gaan voor de big one!
Ik neem aan dat we dan een BBQ bij jou thuis hebben? Gelijk mooi voor de MovieMeter Meeting die wat op losse schroeven staat 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > MovieMeter mijlpalen:
Verwacht de 5000e stem bij het IFFR, geen tijd voor een bbq, dan.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dat toevoegen van posters is ook de reden dat ik gekapt ben met films toevoegen.
Het aantal toevoegingen vind ik ook de enige echte gebruikersmijlpaal, haha Decec je bent er bijna.
Iemand die heel veel (uitgebreide) recensies schrijft ook nog wel en iemand die al een aantal jaren op de site actief is ook.
(Anders geen felicitaties van mij
)
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Het aantal toevoegingen vind ik ook de enige echte gebruikersmijlpaal, haha Decec je bent er bijna.
Iemand die heel veel (uitgebreide) recensies schrijft ook nog wel en iemand die al een aantal jaren op de site actief is ook.
(Anders geen felicitaties van mij
)
Decec
-
- 6741 berichten
- 8580 stemmen
Ja, ja , ik ben bijna... het is nog moeilijker meer films te zoeken voor NL plots...
Heb geen tijd voor, wil graag films kijken.. 
Het is me wel gelukt voor 3.000, maar zit in wachtrij... even geduld van mij..
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ja, ja , ik ben bijna... het is nog moeilijker meer films te zoeken voor NL plots...
Heb geen tijd voor, wil graag films kijken.. 
Het is me wel gelukt voor 3.000, maar zit in wachtrij... even geduld van mij..
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Proficiat met je prestatie, Decec!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Gefeliciteerd Decec! Mooie mijlpaal 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ze bedoelt dat ze er bijna is, ze heeft de 3000 nog niet gehaald. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
juist ik bedoel bijna...
Quaest
-
- 1314 berichten
- 1733 stemmen
1000ste film in 4 en half jaar gekeken...
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
1000ste film in 4 en half jaar gekeken...
niethie
-
- 7319 berichten
- 7238 stemmen
Het was me helemaal ontgaan, wat minder actief de laatste tijd, maar bedenk me net opeens dat ik hier sinds 2 juli alweer 5 jaar zit gewoon, damn!
Herinner het me nog als de dag van gister dat ik begon met stemmen/stukjes schrijven, jeetje wat een betweterig broekie was ik toen nog zeg!
Sommige stukken uit die tijd lees ik echt met het schaamrood op de kaken terug gewoon.
Sindsdien echter heel wat bijgeleerd. Een stabiele(re) filmsmaak ontwikkeld die telkens evolueerde en dit nu nog altijd doet (tot in het chaotische toe) uiteraard met dank aan al die geweldige gebruikers met dergelijke uiteenlopende smaken, die hier door de jaren heen rondzwierven en waarvan er gelukkig nog genoeg actief zijn. Periodes meegemaakt waarin de filmliefde wat bekoelt raakte, om eigenlijk altijd weer veel sterker bij me terug te keren dan ze aanvankelijk al was. Maar ook (en daar ben ik nog het meest blij mee) vele contacten (meets, zelfs dates) opgedaan hier waarvan ik sommige (of nja eigenlijk de meeste wel) in de loop van tijd, zelfs als (hele) goede vrienden ben gaan beschouwen.
En ja, euh... Er is eigenlijk geen enkele andere site waarvan ik hetzelfde kan zeggen. Waarop ik me na zo'n lange tijd nog altijd zo thuis voel bij het inloggen. Dus bij deze (ipv gebruikelijke felicitatie aan de gebruiker) graag een hoeraatje (en/of?) diepe buiging voor moviemeter en de mensen die het allemaal mogelijk hebben gemaakt en blijven maken! Dat het nog maar heel lang mag bestaan (want oh oh oh wat zou het me raken mochten Jordy, Kapp en de overige mods er ooit de bres aan geven) zoals het nu is zie ik me er in het bejaardentehuis nog steeds wel achter zitten, hehe!
Beetje sentimenteel ouwe lullen gezeik (en dat van een 21 jarige) wellicht? Maar ik wilde het toch even gezegd hebben! 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
OK, 5 jaar is toch niet niks? Dus gefeliciteerd niethie 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ja Decec, nu kan het wel. Gefeliciteerd met je mijlpaal van 3000 toevoegingen. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Niethe erg mooi stukje en kan me er volledig in vinden, al ben ik hier al 7 met veel plezier sinds mei van dit jaar. Dus zie me zelf wel in het verhaal terug.
Maar zeker dit nog.
Van harte gefeliciteerd

Decec
-
- 6741 berichten
- 8580 stemmen
Ja Decec, nu kan het wel. Gefeliciteerd met je mijlpaal van 3000 toevoegingen.
Dank je wel
Ja 3.000 toegevoegd...