• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.057 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.613 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom welkom

Serpicos

• 1139 berichten
  • 4170 stemmen

Welkom!

Jack Burton

• 11 berichten
  • 0 stemmen

Dank u, dank u

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Djek69 schreef:

Hallo allemaal, na lang wikken-en wegen toch maar hier geregistreerd. Ik ben een 45 jarige cinefiel uit A'dam en vooral zelfverklaard non-conformist. Om die reden heb ik een aangeboren afkeer van hypes (dus zeker ook filmhypes) en trek ik me nimmer wat aan van reguliere recensies in de diverse dagbladen. Ik vind die recensies ook vaak van een bedroevend laag niveau, met een hoog papegaai gehalte (de filmpers lult elkaar maar al te vaak na). Op deze site hoop ik wat meer eigenwijze/eigenzinnige filmkijkers te vinden die hopelijk ook wat interessanter licht op diverse (nieuwe?) releases kunnen doen schijnen. Ter inspiratie en vermaak.

Ikzelf doe daartoe een bescheiden poging op m'n eigen filmsite: Bioscoopfilms-2014 - djek-moviecenter.simpsite.nl.

1 goede groet!

Je zal hier zeker kritische filmkijkers tegenkomen alsook (nogal wat) mensen die wel meegaan in hypes Welkom.

Jack Burton schreef:

This is Jack Burton in the Pork Chop Express, and I'm talkin' to whoever's listenin' out there

Hallo iedereen. Ik heb me recentelijk ingeschreven in de hoop mijn 'to see' list weer wat aan te vullen. Ik ben 28 jaar oud, woonachtig in Vlaams Brabant en zelfverklaard filmfanaat.

Ik beschouw me nu niet bepaald gebonden aan een bepaald genre, dus mijn filmkennis is vrij allround. Probleem is dat ik de laatste tijd niet tegen zoveel interessante titels aanloop, dus wie weet dat moviemeter hiermee kan helpen.

Aha nog een Vlaming, leuk Welkom alvast. Als je tips wilt van de mensen hier, kun je dit forum bekijken of er zelf een vraag stellen: Zoek een soortgelijke

Muug

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hoi, ik ben Muug, en ik meld me hier aan omdat ik op zoek ben naar de titel van een animatiefilm die ik begin dit jaar gezien heb in de cinema. (ja, ik weet het, slecht geheugen.....)

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Welkom op MM!

Charlie Brown

• 70 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik ben Charlie Brown en heb mij onlangs aangemeld. Ik ben toevallig bij MovieMeter terecht gekomen en na wat rond kijken beviel het me genoeg om me in te schrijven. Ik ben een cinefiel met een voorkeur voor films uit Europa, Noord-Amerika en Japan. Ik heb geen specifieke voorkeur voor een bepaalde tijd in de filmgeschiedenis. Gezien het formaat van de site zal ik nog heel wat films ontdekken waar ik nog nooit van gehoord heb, een prettig idee.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Welkom op MovieMeter (MM)!

Fueledable

• 231 berichten
  • 3444 stemmen

Welkom! ^_^

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Charlie Brown....leuke nick + avatar.

marantz

• 24 berichten
  • 61 stemmen

goedenavond allemaal had me nog niet voorgesteld wel zo netjes vandaar.

ik vind het erg leuk om te lezen wat anderen van films vinden hierdoor hoop ik ook meer films te gaan bekijken en te beoordelen in de toekomst.

met nieuwe film heb ik soms een beetje moeite aangezien ik enorm gek ben op oude classics deze verzamel ik dan ook zo veel mogelijk orgineel.

aangezien ik ook van griezelfilms hou ben ik wel erg benieuwt wat er allemaal nog te verwachten valt in de toekomst. ik wens iedreen en mezelf veel plezier op het forum.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Welkom Marantz. Ik hou ook wel van oudere films. Is er een specifiek genre bij oudere films waar je van houdt?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4511 stemmen

Welkom marantz

marantz

• 24 berichten
  • 61 stemmen

hallo alex spyforever eigenlijk vind ik veel films uit 70 en 80er jaren erg leuk om te kijken

meestal toch wel oorlog of misdaad films maar ook oude westeren films met clint eastwood of de dirty harrie reeks kan ik waarderen. ook de vroegere films van robert de niro of al pacino kan ik erg waarderen a bronx tale ,taxi driver,serpico,mean Streets enz enz wat ik vooral leuk vind aan deze films zijn de mooie eerlijke opnames van de straten in Amerika en oude films hebben een bepaalde charme wat ik soms een beetje mis met nieuwere films alles lijkt wel zo strak en special efecs dat soms de acteur een beetje vergeten word, bij oudere films heb je dat minder denk ik.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

marantz, welkom bij de club!

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Welkom & enjoy.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

marantz schreef:

hallo alex spyforever eigenlijk vind ik veel films uit 70 en 80er jaren erg leuk om te kijken

meestal toch wel oorlog of misdaad films maar ook oude westeren films met clint eastwood of de dirty harrie reeks kan ik waarderen. ook de vroegere films van robert de niro of al pacino kan ik erg waarderen a bronx tale ,taxi driver,serpico,mean Streets enz enz wat ik vooral leuk vind aan deze films zijn de mooie eerlijke opnames van de straten in Amerika en oude films hebben een bepaalde charme wat ik soms een beetje mis met nieuwere films alles lijkt wel zo strak en special efecs dat soms de acteur een beetje vergeten word, bij oudere films heb je dat minder denk ik.

Bedankt voor de info. Dat zijn niet zozeer de genres die mij interesseren. Ben beetje verzadigd van die genres ondertussen. Ik heb het eerder voor oudere thriller, mystery, horror.

stinissen (crew films & series)

• 23437 berichten
  • 76922 stemmen

Welkom

Mayonaise

• 6 berichten
  • 12 stemmen

Goedendag,

Ook ik stel mijzelf even voor hier. Mijn naam is Nicolien, 22 jaar en kom uit Nieuwegein.

Vanaf januari dit jaar ben ik de wereld een beetje aan het rondreizen. Australië, Indonesië, Nieuw-Zeeland, Thailand. Rond de kerst ga ik weer terug naar het koude Nederland

Ook tijdens mijn reis mag ik zo nu en dan graag een filmpje kijken. Kijk vaak op deze site wat anderen van films en series vinden. En breng vanaf nu ook zelf een stem uit.

Ik kijk over het algemeen graag naar thriller, crime, drama, waargebeurde verhalen, en ben gek op politie/detective series.

Zo heb ik net "The Killing" afgerond. Prachtige serie! En daarvoor "Fargo" gezien. Goed acteerwerk en wat een verhaal! Ook de Zweeds/Deense "Bridge" vond ik erg bijzonder.

Ik kijk nu erg uit naar "True Detective". Helaas heb ik alleen een iPad bij me met Netflix. Dus met deze serie zal ik jammer genoeg even moeten wachten.

Groetjes

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Welkom Nicolien, leuke user name trouwens Gek op dat sausje misschien?

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4511 stemmen

Welkom Nicolien. En dat klinkt als een mooie reis die je zo maakt daar.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Nicolien

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Kom nu pas achter deze pagina

Anyway sinds augustus heb ik me hier aangemeld. Daarvoor hield ik MovieMeter al erg lang in de gaten voor info over goede films, minder goede films, mijn mening te laten beïnvloeden door anderen en sommige discussies bij films die ik gaaf of juist bagger vind, vond/vind ik het leuk om te zien hoe meningen soms uiteen kunnen lopen en hoe zo'n discussie dan gaat.

Ik heb veel aan sites als deze en Imdb om wat meer over bepaalde films te weten of sommige films waar ik eerst sceptisch over was of ik eerst niet zo goed vond, hebben soms door bepaalde comments en explenations op bijv. YouTube mijn mening over die films positief veranderd.

Uiteindelijk toch maar een account aangemaakt zodat ik mee kan doen en heb er geen spijt van

En bij deze dan nog de lang uitgestelde "Aangenaam ik ben Maarten".

kimberlyVD

• 5946 berichten
  • 1567 stemmen

Van harte welkom Maarten en veel plezier!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Welkom Maarten.

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Thanks guys, and girl

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.