menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Even voorstellen

zoeken in:
Yak
Laat ik deze topic nog even nieuw leven inblazen. Er zijn nog teveel MM-addicts waar ik niks van weet

Dan moet ik me eerst mentaal oppeppen

kappeuter (crew)
Hey Jordy, waar is die oude voorstellen thread gebleven ? Hier sta ik niet eens bij, als ik het zo gauw even bekijk.

Yak
hatsikadee, gelijk twee forummers waar ik wel eens wat verhalen van wil horen!

kappeuter (crew)
Volgens mij is dit de derde keer dat ik me ga voorstellen, maar goed.
Ik ben Alexander, 28 jaar en woon in Utrecht. Ik ben pas de laatste paar jaren echt filmfanaat geworden.
Tegenwoordig heb ik een kleine thuisbios; dvd speler + design breedbeeldtv. Ik kom mede daardoor niet meer zo vaak in de bioscoop, ik ga vooral naar de films die ik per se in de bios wil zien.
Enkele favoriete films: Happiness, American Beauty, Fight Club, North by Northwest, Amelie, Big Lebowski, The Devil's Advocate en Bitter Moon. Ik kan Europese films ook erg waarderen; naast Amelie bijvoorbeeld Festen, Fucking Amal, Jalla Jalla!, Tesis en Une Affaire de Gout, om maar eens wat te noemen. Bitter Moon is ook een Europese film, bedenk ik me nu.

Oke bij deze dan. Ik ben dus Bas, 24 jaar, ik heb het op school (havo/mavo) een beetje verkloot, dus eerst de MEAO maar dat was niks, daarna wat werken, en sinds afgelopen september weer op school: MBO Sociale Dienstverlening, dus heel veel stage lopen.

Muzieksmaak: Rock en Metal, m.n. Doom- en Gothic-metal, Grunge en alternatieve rock.

Films: ik ga niet veel naar de bios, alleen naar films die mij echt goed lijken.
Ik vind een heleboel films leuk, maar ik kijk heel veel "minder bekende" films die niet uit Hollywood (of de USA) komen.
Ook goed vind ik o.a. Amelie, Spoorloos, Langoliers , Stephen King-miniseries en films, sentimentele films als You can Count on me, Sue, In the Name of the Father.
En naturlijk Lola Rennt, Festen, Fucking Amal, Das Boot enz. enz.

Oja ik kom uit Middelburg (Zeeland voor alle randstedelingen)!

kappeuter (crew)
Hey Narva, ben je ook naar Waldrock geweesat dit jaar ?

FisherKing
Filmliefhebber van alles wat beweegt voornamelijk europese films; 39jaar Financieel Accountant.
Wonende te Tilburg: de Mooiste Stad van de wereld; gelukkig denken anderen daar anders over.

kappeuter (crew)
Wat doe je samen met je vriend ? Samen een bedrijf ? Of stemmen jullie samen op films ?

Nee nooit geweest. Wel eens naar Pinkpop, een festival in België bij Dessel, en verder naar My Dying Bride en Anethema (Paard in Den Haag), Gathering, Tiamat enz.

Ik ben 27, heb een eigen zaak (aan- en verkoop van tweedehandsvrachtwagens) in Kortrijk (België) en ben al jaren filmfan
(-freak).
Heb vorige week deze site ontdekt via IMDB en vind het echt een hele goede site, volgens mij komen er nog duizenden leden bij en wordt dit een gevestigde waarde op het Net.

Naast filmfan ben ik een hele grote muziekfan. Hoor veel graag, doch geen metal, Britney-toestanden of house voor mij.
Wel : Mercury Rev, Flaming Lips, David Bowie, Jeff Buckley, dEUS, ouwe soul en nog een duizendtal anderen...
Jullie Spinvis is ook heel goed !!

Mijn filmsmaak : ik kan vrij veel films smaken, behalve van die uitgesproken Amerikaanse massaproducten (genre Murder by Numbers, The Skulls, Pay it Forward bvb.)...

Mijn lievelingsfilms : The Godfather 1 & 2, Amélie Poulain, Once upon a time in The West, The Good, the bad & the Ugly, Apocalypse Now, Billy Elliott, Babe, 12 Angry Men, Das Boot, Magnolia, Funny Games, en ik vergeet er wel opnieuw nog een duizendtal.

Voila !

Ik ben Bart en ben 14 jaar kom uit Doetinchem en ik heb geen bedrijf

Mijn favoriete films zijn: LOTR, American History X, Snatch, Fight Club, The Matrix en Primal Fear.

Jordy (admin)
Hey Jordy, waar is die oude voorstellen thread gebleven ? Hier sta ik niet eens bij, als ik het zo gauw even bekijk.

we zijn een keer van forum gewisseld ZONDER berichten over te zetten... toen is er dus het een en ander verloren gegaan

*aanvulling op mijn stukje: 20 jaar inmiddels

kappeuter (crew)
Narva, Waldrock vindt plaats in het dorp waar ik ben opgegroeid; Bergum. Ik was toevallig dat weekend bij mijn ouders en kon de muziek vrij goed horen. Within Temptation enzo.

Oh ik dacht dat je ook van dat soort muziek hield? Nee daar ben ik nooit geweest, dat ligt in Friesland ja. Vrienden van mij wel.

Hoe vond je de muziek van marilyn Manson en Rammstein in Lost Highway?

kappeuter (crew)
Ja die muziek vind ik keigoed en ontzettend goed bij de film passen. Viel me gisteren pas op dat Marilyn Manson een klein figurantenrolletje in de film heeft!

Ik ga hem vanmiddag gelijk weer kijken! Tnx voor de positieve reaktie's

vic
nou zal ik me dan maar weer opnieuw voorstellen. Ik ben Victor, 26 jaar , wonende te utrecht en werkzaam in de IT. hier gekomen via Blindfold en ook maatje van o.a. d'bastard
Heb in mijn leven al heel veel films gekeken (meer dan ik hier in de site op gestemd heb), maar merk wel via mijn lijst van niet gestemde films dat ik er nog een hoop nog niet gezien heb ik die wel graag zou willen zien.

Volgens mij komt de helft hier uit Utrecht
Voel me een beetje v/d buitencategorie...

Ik kom uit het oosten.
Zijn we iig geen meelopers.

kappeuter (crew)
Na een klein onderzoek kom ik tot de volgende lijst:
Jordy -> H'sum
Dttom -> Utrecht
Vic -> Utrecht
Blindfold -> Utrecht
Kappeuter -> Utrecht
Geronimo -> Den Bosch
Yak -> Den Haag
Iambernie -> Den Haag
Wouter en Eva -> A'dam (?)
Emdee -> Nijverdal
Goodfella -> Hummelo (bij Doetinchem)
aburefan -> Lutjebroek
Narva77 -> Middelburg
Jos2 -> ???
Wolkenmeter -> ???
Obiwannes -> ???

geronimo
Hey 'n overzichtje. Das 'n goeie, K.

En ikke dan? zie je wel, ik ben een buitenbeentje...

ich bin ein koekoeksei

kappeuter (crew)
Was reactie op jouw bericht. Je weet toch wel waar je zelf woont ?

Yeah maar ik wil er graag bij horen vandaar

Hoi hoi hoi maar je mag de uitroeptekens weghalen hoor

Goodfella -> Doetinchem (?)

Hummelo. Maar dat ligt op steenworpafstand van Doetinchem, dus never mind.

Hummelo? Heb jij nog iets van Bennie Jolink afgelopen weekend?

Wat heb ik van Bennie Jolink? (enigzins zielig persoon trouwens...)

Gast
geplaatst: vandaag om 06:41 uur

geplaatst: vandaag om 06:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.