menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Even voorstellen

zoeken in:
Jordy (admin)
In De Site > Gebruikers > Even voorstellen..:

dit topic maar even kopieren naar het nieuwe forum!

ik ben nog steeds Jordy, 22 jaar, studeer informatica... koop geregeld dvd's, 1 of 2 keer per week naar de bios, en af en toe download ik eens een dvd-ripje

Ik ben nog steeds thomas aka dttom. Ben 18 jaar woon ook in Utrecht. ennuh nah ja kijk veel films

Ik ben 19 jaar,ik studeer Vrijetijdsmanagement in Diemen-Zuid.
Sinds ik een dvd-speler heb gekocht ben ik nu helemaal gek van films. Ik huur zo ongeveer om de 2 weken iets van 5 dvds met als gevolg dat ik bij mijn videotheek bijna alle bekende films heb gezien (misschien iemand tips?). Verder ga ik zo ongeveer 1 keer per week naar de bios meestal naar Pathé ArenA. Om een beetje een beeld te geven van mijn filmsmaak, mij favorite films zijn: Fight Club (absoluut met afstand mijn favoriet), Vanilla Sky, The Green Mile, The Matrix, Swordfish en Snatch.

kappeuter (crew)
Leuk rijtje films. Maar ehh.. Armageddon, meen je dat ?

laat ik ook is wat invullen... Nou goed... ik ben Iman ...ben 21... ben op het moment aan het werk o.a. mijn eigen bedrijf genaamd WooJoo en bij the boston consulting group..en (ja ja ik heb het maar druk) ik ben bedrijfsleider bij het City Theater!.. la la la...genoeg gehoord ..dacht het wel

Zijn er ook mensen op de site in de categorie 30 - 40 jaar, of ben ik hier de enige filmgek op leeftijd..??

geronimo
Bijna 30, telt dat ook?

OK, nou ik ben dus Tijmen, inmiddels 16, k woon in Gouda en ik doe nog lekker (...) een jaartje vmbo ertegenaan. Mijn favo films zijn: Shawshank Redemption (maarja das van iedereen), La Vita è Bella, The Green Mile, American History X, en de Godfather films.

Jordy (admin)
ja Blindfold ik miste je al!

In ben al een beetje met de inhaalslag begonnen. Nog maar 12 films Jordy en dan ben je je plekje weer kwijt Acht ik ben pas bij de g, dus dat gaat wel lukken.

Jordy (admin)
shit zeg