menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Even voorstellen

zoeken in:
Jordy (admin)
In De Site > Gebruikers > Even voorstellen..:

dit topic maar even kopieren naar het nieuwe forum!

ik ben nog steeds Jordy, 22 jaar, studeer informatica... koop geregeld dvd's, 1 of 2 keer per week naar de bios, en af en toe download ik eens een dvd-ripje

Ik ben nog steeds thomas aka dttom. Ben 18 jaar woon ook in Utrecht. ennuh nah ja kijk veel films

Ik ben 19 jaar,ik studeer Vrijetijdsmanagement in Diemen-Zuid.
Sinds ik een dvd-speler heb gekocht ben ik nu helemaal gek van films. Ik huur zo ongeveer om de 2 weken iets van 5 dvds met als gevolg dat ik bij mijn videotheek bijna alle bekende films heb gezien (misschien iemand tips?). Verder ga ik zo ongeveer 1 keer per week naar de bios meestal naar Pathé ArenA. Om een beetje een beeld te geven van mijn filmsmaak, mij favorite films zijn: Fight Club (absoluut met afstand mijn favoriet), Vanilla Sky, The Green Mile, The Matrix, Swordfish en Snatch.

kappeuter (crew)
Leuk rijtje films. Maar ehh.. Armageddon, meen je dat ?

laat ik ook is wat invullen... Nou goed... ik ben Iman ...ben 21... ben op het moment aan het werk o.a. mijn eigen bedrijf genaamd WooJoo en bij the boston consulting group..en (ja ja ik heb het maar druk) ik ben bedrijfsleider bij het City Theater!.. la la la...genoeg gehoord ..dacht het wel

Zijn er ook mensen op de site in de categorie 30 - 40 jaar, of ben ik hier de enige filmgek op leeftijd..??

geronimo
Bijna 30, telt dat ook?

OK, nou ik ben dus Tijmen, inmiddels 16, k woon in Gouda en ik doe nog lekker (...) een jaartje vmbo ertegenaan. Mijn favo films zijn: Shawshank Redemption (maarja das van iedereen), La Vita è Bella, The Green Mile, American History X, en de Godfather films.

Jordy (admin)
ja Blindfold ik miste je al!

In ben al een beetje met de inhaalslag begonnen. Nog maar 12 films Jordy en dan ben je je plekje weer kwijt Acht ik ben pas bij de g, dus dat gaat wel lukken.

Jordy (admin)
shit zeg

nou ja "good to have you back" enzo! of was het een incident dat je er weer een keertje was?

Ik heb nog steeds geen internet, dus het was wel een beetje eenmalig, maar ik wil proberen niet zoveel meer achter te blijven als de laatste tijd.

halllo,
hier nog een vrouw op leeftijd,
annette, 31 jaar en wonende in rotterdam alwaar ik de juf uithang.
film is grote hobby, naast theatersport, maar daar zal ik jullie verder niet mee lastigvallen.
favofilms zijn, Magnolia, being john malkovich, memento, fight club, fearless, en meer. ook scandinavische en franse films volg ik gaarne. festen, together, fucking amal, amelie, western, 8 femmes. allemaal leuk.
een groet en sterkte aan allen die examens moeten afleggen.
doei!1

Hoi, hier Christiaan (22) uit Eindhoven. Ik studeer Accountancy in Breda. Ik hou eigenlijk van alle filmgenres, maar toch vooral van oorlogs- en misdaadfilms, waarin de Godfather-trilogie mijn favoriet is.

hallo daar ik ben misty 33
en een groot disney fan,

Dan moet ik ook maar weer eens voorstellen. Ik ben Max, ook uit Utrecht (waar blijft die filmavond toch) en voormalig Moviemeter verslaafde. Inmiddels heb ik niet meer dagelijks de beschikking over internet, dus zijn jullie gevrijwaard van een ontzettende bak met dagelijkse onzin. Voor mijn favoriete films verwijs ik jullie graag naar mijn stemlijst http://www.moviemeter.nl/listit.php?soort=users&tab=stemmen&letter=4&user=34

Zoals mijn nick al zegt, Ik ben Bernie , 17 jaar, Den Haag, en gewoon een filmfan !

Jordy (admin)

Op 2002-05-02 08:17, schreef Blindfold:
Voor mijn favoriete films verwijs ik jullie graag naar mijn stemlijst

Jammer alleen dat die link naar je 2-stemmen films verwijst

[Dit Bericht is bewerkt door: lunapapa op 07-05-2002 12:03]

ik ben stefan, 20 jaar, woon in neede en hou van genieten en daar horen films natuurlijk bij.

Ik ben Marcel, kom uit Nijverdal en net 30 jaren oud geworden. Ga geregeld naar de film maar zie minder films op TV.

Nou, ik ben Patrick van den Brink.
Ik kom uit Zutphen en ik ben geboren op 20-07-1984. Mijn hobbies zijn Muziek en Films. Ik denk dat muziek bij mij wel op 1 staat maar het zou niet veel schelen. Ik kijk elke week films. en dat zijn er de ene week 6 en de andere week maar 1. ik zou ook wel elke week naar de bios gaan maar dat geld heb ik er niet voor. mijn favo. fims zijn er teveel om op te noemen (kijk maar naar de films die ik 5 sterren heb gegeven. en dat was het wel weeer denk ik. heb je nog vragen mail me dan maar . patrick@emailme.nu

Yak
Vooruit, laat ik me ook even voorstellen. Ike is de naam, een kwart eeuw oud, 5 jaar geleden vanuit een klein snertdorp onder Eindhoven verhuisd naar Den Haag. Ik heb deze site gevonden toen ik op zoek was naar een forum om mijn gal te spuwen over "Ik ook van jou", die ik een paar dagen geleden gehuurd had. Omdat ik al een tijdje op zoek was naar een plek op internet om niet op een elitaire manier wat te ouwehoeren over films, ben ik een beetje blijven hangen.
Verslaafd aan Twin Peaks en The Kingdom. Beste film (imho): "The Blair Witch Project".

Eeeej nog een Hagenaar !

Op 2002-05-27 13:19, schreef Yak:
Verslaafd aan Twin Peaks...

Ja? COOL!!

Ik ben op dit moment bezig om Twin Peaks op DivX te kijken [voor het eerst, dus niks spoilen ajb...] en tot nu toe kan ik met vrij veel zekerheid zeggen dat ik het de beste serie ooit vind!

Yak
... want rond september dit jaar komt er een mooie R2 versie uit met de pilot én seizoen 1.

Klopt. MAAR IK KAN NIET WACHTEN!

Hé you guys, gelijk maar een kleine profiel-update - YAK is MALE. Mijn echte naam (Ike) heeft vaak de schijn tegen wanneer geschreven in plaats van uitgesproken. Maar het is dus de Amerikaanse versie ("Aik", as in "Aik Turner" en "Aik Eisenhower"), in plaats van de Friese ("Ie-ke").
Zo, dan is dat duidelijk.

Ik ben vergruizer 3, lid van de vergruizers, een groep welbekend bij de incrowd van de filmwereld, en uiteraard geinteresseerd in film. Een bioscoop bezoek of twee per week is toch wel het minimum om jezelf een beetje prettig te voelen.
Hier terecht gekomen omdat wij, als vergruizers, op zoek waren naar Menni die wij nog kende uit de tijd dat het filmforum van Aldo (toen nog nij telebyte, later naar hyperleap gegaan entoen in feite gesneuveld) nog springlevend was.
Wij ontdekte onlangs dat Menni een eigen site had en dat alle voormale frequente forumposters naar zijn site toegevlogen waren om daar lustig verder te forummen waarop wij dachten: Oude tijden herleven, wij gaan ook weer mee doen. Maar daar was Menni niet van gediend. Elk bericht wordt binnen een kwartier verwijderd... een vorm van censuur waar een dode klein besnorde meneer uit een van onze buurlanden trots op zou zijn.
Maar langs deze sympathieke weg willen wij graag van mening wisselen over films met mensen die WEL prijs stellen op de mening van anderen.
Zo verhaal is weer lang genoeg, straks wordt het nog saai.....
groeten

Vergruizer 3

Yak
Heee de eerste Vergruizer heeft zich gemeld!
Ik was ook een redelijk frequent Telebyte-bezoeker tot het moment dat de zaak daar in mekaar zakte. De Vergruizer-posts kan ik me nog wel herinneren - en de vele flame wars die ze vaak tot gevolg hadden

Welkom, welkom! Post met regelmaat!

Hallo,
mijn naam is vergruizer 5,
ik hou van films en leuke dingen doen,
hobbys: parkiet (2x) en een konijn (had een hondje, zon lief klein beestje maar die is overreden op den heuvel door een snorder en toen was ie dood,
ben hier terecht gekomen via mijn vergruizer vrienden (en menni natuurlijk, onze ongecompliceerde vrind),
vind films errug leuk en wil graag samen met jullie daar over praten.
(Hep trouwens gisteren John Q. gezien (ja inderdaad oud, was even uit de running om het verscheiden van mijn viervoetige vriend een plaatsje te geven in mijn psychedelische bovenkamer) maar dat is toch een staaltje amerikaanse opvoedkunde. Zoals mijn vrind Gregor Dimitri Pavlov altijd al zei: "doen zien doet doen" (ja wat verwacht jij van een rus, mullisch-proza ??). Binnenkort gaat iedereen met een verstuikte meniscus naar de doktert en eist, met behulp van een schietgerei een knie-transplantatie. Lekkere zooi wordt dat.

Nou dag filmvrinden, en menni natuurlijk in het bijzonder, en tot de volgende keer.

zo!! hoezo veel schrijven weinig zeggen....

Gast
geplaatst: vandaag om 03:13 uur

geplaatst: vandaag om 03:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.