menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Even voorstellen

zoeken in:
Is dat niet een contradictus interminis zoals vrind Mishima reeds zei voordat zijn hoofd zijn romp verliet en hij overging naar het ondermaanse.

Op 2003-05-30 09:37, schreef vergruizer5:
Is dat niet een contradictus interminis zoals vrind Mishima reeds zei voordat zijn hoofd zijn romp verliet en hij overging naar het ondermaanse.

doe niet zo interessant

Tja ... snap het niet helemaal.

Vind je het interessant wat ik te melden maar heb je liever niet dat men interresante zaken meldt?

Vind je het juist niet interessant wat ik te melden heb en wil je deze boodschap (op een ironische manier) aan mij kenbaar maken ?

Vind je de gebruikte woorden te moeilijk ("ja nicht alles kan so einfach sein das auch die simpele leuten das snappen" zoals Goethe reeds zei in zijn overgeetelijke werk "Ich und mein kaninchen") en wil je graag dat ik mij in de toekomst meer op jouw niveau richt ?

Ben je misschien communist en vind je het misschien leuk om mensen te vertellen wat ze wel en niet mogen ?

was getekend,

Hij die interessant is.

Dus je vindt hme intere

tja, de toon is weer gezet vrees ik. Stel je jezelf gewoon voor omdat je tussen gelijkgestemde zielen (=filmliefhebbers) het leuk vindt dat ze wat van je weten, begint het gehak meteen omdat je toevallig een vergruizer bent. Nou ja, toevallig is het natuurlijk niet dat je een vergruizer bent. Je bent nooit toevallig vergruizer, maar dat is weer aan hele andere discussie.

groeten, V3

Yak
en ik denk dat er weinig mensen in Nederland zijn die begrijpen wat contradictus interminis betekent tenzij je hierin bent afgestudeerd.

Het is contradictio in terminis

Yak
waar je overigens niet op kunt afstuderen

tom
vergruizer, communist, wat mij part ben je een met HIV geinfecteerde keukenstoel of een geimporteerde reageerbuisbanaan tgaat er tog om daje beide films relax vindt of zie ik et verkeerd??

Ik heb zo het idee dat ik het forumbeleid van Menni wel een beetje begrijp.

Je bedoelt dat iemand eraf geschopt moet worden omdat ie iets ander taalgebruik heeft dan de overige forum leden? En bedoel ik NIET schelden en/of racistisch gezever want daar bedienen de vergruizers zich niet van.
Omdat iemand misschien een uitgebreidere of wat andere woordenschat heeft lijkt mij nu niet echt een legitieme reden om iemand te bannen. Vandaar mijn eerdere verwijzing naar de censuurpolitiek van Menni...

Yak
Ziezo, experiment geslaagd.

Of Menni jullie terecht gebanned heeft weet ik niet en wil ik ook niet weten, maar jullie manier van mensen benaderen is zonder dat jullie onbeleeft zijn toch nogal irritant. (hebben jullie Funny Games gezien? Daar doet jullie manier van benadering mij een beetje aan denken... )

Ik bedoel, wat hebben we eraan als jullie met de meest bizarre citaten aan komen zetten zonder daarmee echt wat te zeggen? Bijzonder intellectueel hoor, maar zoals ik al zei, nogal irritant... Ga dan iets nuttigs doen met je tijd. Vertel iets over je favoriete films ofzo... Maar ik denk dat jullie dat zelf maar al te goed weten.

Hey zal me even aansluiten en me ook voorstellen. Ben Ruud waarom ik Jamie heet weet ik ook niet ben 21, ook filmfreak.
Beste Film ongetwijfeld: The Shawshank Redemption.
heb zelf ook een site die net nieuw is over films moet maar enss kijken.
www.filmnet.tk[/url], hier is wel meer info.

Na een paar leuke discussies hier op deze site wordt het tijd dat ik me eens voorstel....Ik ben Ramon, geboren in Blerick, nu woonachtig in een klein plaatsje onder Eindhoven genaamd Asten. Ik ben 24 jaar en ben van plan eindelijk eens wat te gaan studeren aankomende september, al weet ik nog niet wat. Ik ben gek op films kijken, mede omdat ik daardoor mijn saaie, nutteloze bestaan kan ontvluchten. Ik bekijk zo'n 5 films/DVD's per week en laat graag mijn mening over deze films horen en deze mening is soms nogal dwingend. Maar ja, dat ligt nu een maal in mijn aard(stier). Verdere hobbies zijn voetbal, stappen, schaken en ja.....dicussieren ga ik ook nooit uit de weg. Verder luister ik graag naar muziek en denk ik alvast mijn toekomstig autobiografisch boek uit en de verfilming ervan. Dit is denk ik genoeg info over mezelf......

Jordy (admin)
ik kijk alvast uit naar de verfilming van je saaie, nutteloze bestaan!

Yak
Hé Ramon, qua studie: misschien moet je eens naar TV & Filmwetenschappen kijken aan de UvA (faculteit Geesteswetenschappen). Maak van je hobby je beroep. In het eerste jaar krijg je bovendien basisvaardigheden voor het zelf maken van films.

+ de opleiding
Leerstoelgroep Media en cultuur - Organisatie van de UvA - Universiteit van Amsterdam

+ hun eigen website
http://www.hum.uva.nl/~ftv/index.html

Bedankt voor de URL's Yak!!!!!

Yak
Ik had vorig jaar een meeloopdag bijgewoond, érg interessant. Ik heb er verder niet veel mee gedaan omdat ik een vervolgstudie even op de lange baan heb geschoven. Maar mocht je de mogelijkheid krijgen om naar een open dag of meeloopdag te gaan, schroom niet!

Ik zal me ook eens even voorstellen..
Ik ben Jildou, 15 jaar (nog net geen 16 grrr), ik woon in het hoge noorden en wel in een klein plattenlandsgat tussen Heerenveen, Sneek, Leeuwarden en Drachten.
Ik ga na de vakantie naar 5 havo en ben van plan om daarna de toneelschool te doen, maar als ik niet word aangenomen, probeer ik eerst een propedeuse maatschappelijk werk te halen om vervolgens een psychologie opleiding te volgen..
Mijn favoriete films zijn oa: Reservoir Dogs, Pulp Fiction , Trainspotting, Natural Born Killers, People vs Larry Flint, Philadelphia, American History X en de Star Wars saga.

Hallo, ik ben Judith, 22 jaar en ik woon ik een dorpje in Zeeland. Helaas zit er in de polder waar ik woon niet op iedere hoek een bioscoop, dus huur ik voornamelijk DVDtjes.
Mijn vriend is ook filmfreak, dus samen zitten we regelmatig aan het scherm gekluisterd. De style van Snatch, Lock, stock &... en Fight Club vind ik echt top.
Ik kwam deze site net tegen en heb me gelijk ingeschreven!

Mij is Pascal, ben 23 jaar en woonachtig in Doetinchem. Ik volg een opleiding voor foto -en videografie(4 jaar, hoe verzin je het), en hoop ooit eens achter de schermen van boeiende NL films te werken. Probeer de stroom films in de bios en de v-theek zo goed mogelijk bij te houden, maar mis daar vaak de tijd voor. goeje films: 2010 the year we make contact (2001 is zeker niet slecht, maar het vervolg is wat toegankelijker), Existenz: Cronenberg doet weer zijn best om het zo absurd mogelijk te maken. The matrix: hoe je het ook went of keert, het blijft een visueel spektakel. Ik kan zo nog wel even doorgaan...maar dat doe ik niet

Ben morgen weer voor een tijdje weg.

Ik ben joske1 en ben een vrolijke huismoeder en zie graag films, ik ben 60jaar en kom uit bilzen ( een gezellig stadje uit belgie)ik denk dat , ik wel de oudste film liefhebster ben op dit forum ?????

Jordy (admin)
leuk zeg, welkom! beetje afwisseling tussen de mannen/jongens tussen de 15 en 30 (overwegend denk ik??) is altijd leuk natuurlijk

sydney
Hoi Joske,

Bilzen dat ligt 15 km van mij vandaan schat ik. Ik neem aan dat je vaker naar Maasmechelen of Hasselt naar de bioscoop gaat. Geweldige bioscopen zijn dat. In België is de bioscoop nog echt een happening. Ik ga vaker naar Kinepolis Hasselt en heb daar nog nooit boerende jongeren meegemaakt. Dat is wel anders in sommmige Nederlandse bioscopen waar het geluid van de Grolsch fles en het geboer me even de keel uithangt. Spreek je nog in dit forum.

tom
vandaag 3 weken frankrijk, dus daarna ben ik wel weer trug

Fijne vakantie. Vive la republique!

tom
Dank je~!

neo (crew)
ik ben vanaf maandag voor een tijdje naar paris. dus Jordy zou jij je weer ff willen bezig houden met het bijhouden van de films op tv lijst?

Jordy (admin)
ja is goed, hoe lang?

neo (crew)
ik denk een week ,maar het zijn dat ik nog 4 dagen langer weg ben.dus iets van 11 dagen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:19 uur

geplaatst: vandaag om 07:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.