• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.040 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.658 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

Serpicos

• 1139 berichten
  • 4170 stemmen

Welkom sean!

Chunk

• 21 berichten
  • 23 stemmen

Hoi, mijn naam is Peter en ik ben nieuw hier maar al jaren een liefhebber van films. Ik gebruik deze site vaak om een gevoel bij een film te kijken dus dacht dat ik nu ook maar eens lid moest worden. Ik ben geboren in 1979 en echt opgegroeid met films uit de 80's dus ik ga zo maar beginnen met posten in het jeugd film topic en dan eens kijken wat er hier verder te doen is

the marsh

• 109 berichten
  • 1500 stemmen

Welkom Chunk!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom en have fun

vinnypassy

• 20 berichten
  • 12 stemmen

Hallo! Ik ben Vincent, 28 jaar, woonachtig in Rotterdam en filmliefhebber. Ik heb besloten me vandaag hier aan te melden. Ik wilde het al eerder doen, maar ik zag dat hier ook een goed aan- en verkoopboard is en aangezien ik mijn collectie van The Sopranos wil verkopen heb ik me vandaag dan echt aangemeld. Verder is het de bedoeling ook verder op het forum actief te worden.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Welkom op MM vinnypassy.

.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4511 stemmen

Welkom vinnypassy.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Zou zweren dat je al op MovieMeter zat, vinnypassy, maar blijkbaar ken ik je alleen van What I Watch en I Check Movies. Hoe dan ook, welkom!

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom filmliefhebbers.

Weijsenberg

• 19 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben Tim, 17 jaar en doe volgend jaar eindexamen op het VWO (na een jaartje vertraging..). Mede doordat mijn vader een filmfanaat is, kon ik niet achterblijven. Ik ben ook een groot sportliefhebber en heb op aardig niveau voetbal gespeeld. We hebben koffers vol met films, dus films zat. Ben de laatste jaren ook meerdere keren geopereerd, dus had ook nog eens tijd zat om veeel films te kijken. Favoriet genre heb ik niet echt, maar horror/ thriller/ actie en romkom (vriendin hé..) zijn de meest voorkomende.

Mijn gebruikersnaam is natuurlijk afgeleid van Heisenberg, heb samen met mijn vriendin de hele serie gekeken en wow! Maar dit is een filmsite, dus daar zal ik verder niks over zeggen haha!

Nou uhmmm hallo!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom welkom

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Welkom .

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3419 stemmen

Van zodra ik je avatar zag, bracht het me meteen een glimlach op het gezicht Weijsenberg. De serie is inderdaad heel sterk. Ik zit nu aan de laatste episodes van S3 en er was geen enkel moment waarop het niveau naar beneden ging. Heb ik nog niet meegemaakt in een serie.

Voor de rest heet ik je - tevens - welkom op Moviemeter. Enjoy!

Weijsenberg

• 19 berichten
  • 0 stemmen

Dying Rose schreef:

Van zodra ik je avatar zag, bracht het me meteen een glimlach op het gezicht Weijsenberg. De serie is inderdaad heel sterk. Ik zit nu aan de laatste episodes van S3 en er was geen enkel moment waarop het niveau naar beneden ging. Heb ik nog niet meegemaakt in een serie.

Voor de rest heet ik je - tevens - welkom op Moviemeter. Enjoy!

Haha geweldig is het hé,

maar bedankt iedereen!

Amalia1947

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo film fans.

Zal mij eerst eens netjes voor stellen. Heb mij jaren geleden al eens aangemeld, maar door mijn dementie was ik mijn inlog naam en wachtwoord weer eens vergeten, maar heb nu een schrift waar ik alles noteer .

Mijn echte naam is Yvonne en ik ben 67 jaar oud en heb al een jaar of 10 vasculaire dementie.

Door mijn ziekte verveel ik mij te pletter en heb mij geabonneerd op film net en het hbo kanaal, kijk dus heel veel tv. Het ontspant mij en hoef ik niet teveel bij na te denken.

Ik heb een hele goede thuiszorg hulp, dus hof niet veel meer aan mijn huishouden te doen.

Ook kijk ik veel naar series.

Moet nog even uitvogelen hoe ik hier een avatar neer zet, heb sinds kort een nieuwe computer, maar die werkt heel anders als mijn oude XP, heb nu een 8.1.

Afijn, ik hoop hier een beetje mee te kunnen doen.

Groetjes, Yvonne

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Welkom Yvonne! Leuk dat je hier bent.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Welkom en veel plezier op de site.

Als het niet lukt met je avatar, dan gewoon vragen

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom en geniet van de site

Djek69

• 79 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal, na lang wikken-en wegen toch maar hier geregistreerd. Ik ben een 45 jarige cinefiel uit A'dam en vooral zelfverklaard non-conformist. Om die reden heb ik een aangeboren afkeer van hypes (dus zeker ook filmhypes) en trek ik me nimmer wat aan van reguliere recensies in de diverse dagbladen. Ik vind die recensies ook vaak van een bedroevend laag niveau, met een hoog papegaai gehalte (de filmpers lult elkaar maar al te vaak na). Op deze site hoop ik wat meer eigenwijze/eigenzinnige filmkijkers te vinden die hopelijk ook wat interessanter licht op diverse (nieuwe?) releases kunnen doen schijnen. Ter inspiratie en vermaak.

Ikzelf doe daartoe een bescheiden poging op m'n eigen filmsite: Bioscoopfilms-2014 - djek-moviecenter.simpsite.nl.

1 goede groet!

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Een Amsterdammer is altijd welkom.

Veel plezier op de site.

Florestan

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Salut,

daar film een audiovisueel medium vind ik het van primair belang dat het er mooi uitziet.

Het verhaal is van ondergeschikt belang voor mij, daar heb ik immers boeken voor. Dit zal mijn stemmen wellicht in een passende context plaatsen. Tot ziens.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Veel plezier

Sol1

• 581 berichten
  • 261 stemmen

Goedemiddag allemaal, ik heb me nog niet voorgesteld, zie ik, ben recent ingeschreven.

Ik zie dat meer mensen hier zich pas na jaren meekijken hebben ingeschreven. Ik kom hier al toen de allereerste reacties werden geplaatst bij About Schmidt…...Ik zit niet aan een bepaald filmgenre vast, ben verder geïnteresseerd in achtergronden.

Ik selecteer eerst de films die ik bekijk, daarna voor de tweede keer als ik ze hier bester of becommentarieer. Daardoor kan mijn gemiddelde (strikt persoonlijke) beoordeling statistisch wat hoger liggen.

Ik heb heel veel films gezien en een goed geheugen. Er zijn echter een aantal films (o.a. Memento, Mulholland Dr., Se7en, Silence o/t Lambs) die ik eerst wil herzien voordat ik er een mening en/of ster bijplaats.

Voor de rest ligt er hier nog een aardige voorraad om te herzien en over te posten, gedachten over uit te wisselen.

De omvang van de site is een voordeel, maar ook een nadeel: je weet nooit of een vergelijkbare mening al eerder is gepost. Wel een “feest der herkenning” en het brengt weer diverse nieuwe ideeën, mijn dank daarvoor aan jullie.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Welkom Sol1. Je pakt het gelijk goed aan zie ik.

Flat Eric

• 6443 berichten
  • 1026 stemmen

Geen flauw idee hoelang ik al op MM zit maar heb nu pas het forum ontdekt.

Ik kon niet slapen dus dacht ik ga eens even moviemeteren. Nieuw werkwoord.

Ben gek op films, ik probeer zoveel mogelijk te zien, bang iets te missen, ik kijk bijna alles, oud nieuw goed slecht arthouse of pulp, maakt me niet uit. Soms valt het mee, soms valt het tegen.

MM vind ik vermakelijk vanwege de meningen en recenssies van iedereen en vind het zelf ook leuk om "iets" van een film te vinden. Ik hou het graag kort maar krachtig.

Ik hanteer zelf een 10 minuten regel wat films kijken betreft: boeit het me niet binnen die 10 minuten dan haak ik af want dan wordt het ook echt niks meer. Deze methode never fails me.

In de bios blijf ik echter keurig zitten want dat vind ik gewoon niet netjes om tijdens een film weg te lopen. Zo zijn we niet opgevoed.

Mijn liefde en passie ligt toch wel bij horrorfilms. Mijn eerste horror was toen ik klein was een Hammer Horror over vampieren en was vanaf dat moment verkocht, of verpest.

Ik kan echt genieten van een lekkere horror.

Dat gezegd hebbende ga ik nu MM weer eens afstruinen op zoek naar (horror)film tips.

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Beter laat dan nooit zou ik zeggen. ? Welkom op het forum en wat de horrortips betreft. Je zal er zeker veel tegenkomen.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Flat Eric schreef:

MM vind ik vermakelijk vanwege de meningen en recenssies van iedereen en vind het zelf ook leuk om "iets" van een film te vinden.

Het werkt ook best verslavend Het eerste wat ik meestal doe na het zien van een film is een recensie schrijven op MM.

Sol1

• 581 berichten
  • 261 stemmen

Welkom Flat Eric, prettig je weer tegen te komen hier.

Theunissen: "Het werkt ook best verslavend" : als eufemisme kan dat tellen.

Sol1

• 581 berichten
  • 261 stemmen

Shinobi schreef:

Welkom Sol1. Je pakt het gelijk goed aan zie ik.

Bedankt! Mijn filmliefhebberij begon dertig jaar geleden, daarvan heb ik de laatste twaalf jaar stiekem over jullie schouders hier meegekeken. Ik had al wat klaarliggen, maar niet alles kant-en-klaar.

Jack Burton

• 11 berichten
  • 0 stemmen

This is Jack Burton in the Pork Chop Express, and I'm talkin' to whoever's listenin' out there

Hallo iedereen. Ik heb me recentelijk ingeschreven in de hoop mijn 'to see' list weer wat aan te vullen. Ik ben 28 jaar oud, woonachtig in Vlaams Brabant en zelfverklaard filmfanaat.

Ik beschouw me nu niet bepaald gebonden aan een bepaald genre, dus mijn filmkennis is vrij allround. Probleem is dat ik de laatste tijd niet tegen zoveel interessante titels aanloop, dus wie weet dat moviemeter hiermee kan helpen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.