- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Henk_61
-
- 35 berichten
- 43 stemmen
Ik had al wat commentaren gegeven en top-lijstjes ingevuld maar mezelf nog niet voorgesteld........dus bij deze !
Ik ben Henk, 53 jaar uit Rhoon,een echte filmliefhebber. Ga sinds 1980 minimaal 1x per week naar de bioscoop en ook het filmfestival van Rotterdam sla ik nooit over. Ik ben een fan van Stanley Kubrick en Martin Scorsese maar ook films van David Cronenberg, Lars von Trier, Woody Allen en Coppola zie ik graag. Wanneer ik de juiste bui heb kijk ik gerust weer naar de Franse cinema van de jaren 60 en 70 (Le Secret, Le Grande Bouff, La Menace).
Mijn favoriete acteurs zijn in willekeurige volgorde : Albert Finney, Steve Buscemi, Jake Gyllenhaal, Yves Montand, Jack Nicholson, Philip Semour Hoffman, Billy Bob Thornton,Christopher Waltz.
Beste film : kan er maar 1 zijn .........The Shining.
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Henk, een man naar mijn hart. Welkom!
Henk_61
-
- 35 berichten
- 43 stemmen
........ allen bedankt voor het warme welkom !! 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Welkom Maarten en ook Henk_61
Moet niks van "The Shining" hebben maar vind Jack Nicholson wel een heel goeie acteur.
Geen favoriete actrices? Zie enkel mannen in je lijstje van favorieten.
Henk_61
-
- 35 berichten
- 43 stemmen
[quote]Geen favoriete actrices? Zie enkel mannen in je lijstje van fav
oke hierbij dan mijn favoriete actrices :
Kirsten Dunst (vanwege Melancholia)
Catherine Deneuve
Helen Hunt
Nicole Kidman
Helen Mirren (vanwege Caligula)
Kate Winslet (vanwege Carnage)
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Arnoud86
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo! Ik ben Arnoud, 28 jaar en woonachtig in het mooie Utrechtse plaatsje Zeist. Ik ben al vanaf mijn tienerjaren een filmliefhebber en vooral van Aziatische films en anime. Ik wil hier ook mijn beroep van maken en volg momenteel een audiovisuele opleiding bij de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Tot mijn favoriete regisseurs behoren o.a. Mamoru Oshii, Isao Takahata, Chan-wook Park, Jee-woon Kim, Makoto Shinkai, Satoshi Kon, Takashi Miike en Takeshi Kitano. Ik hoop hier mensen te ontmoeten die dezelfde interesses hebben. Groetjes! 
Arkan
-
- 4 berichten
- 65 stemmen
Hallo, ik ben Nicole en ben al enkele jaartjes lid bij Boekmeter.
Lezen is en blijft mijn grootste passie.
Mijn 2e grote passie is onze boxer Happy waarmee wandelen dan ook een leuk tijdverdrijf is.
Film is eerder de passie van mijn man, toch vind ik het ook wel eens fijn om samen een filmpje mee te pakken, vooral op regenachtige dagen een aangenaam tijdverdrijf.
Daarom besloten om me ook maar aan te melden bij Moviemeter.
staralfur
-
- 75 berichten
- 128 stemmen
Hoi!
Ik ben Anneke, ook actief op boek- en musicmeter. Ik heb mezelf voorgenomen wat meer naar de bioscoop te gaan dit jaar, dus het leek me wel een goed idee om me hier aan te melden en de films te bespreken en te beoordelen. Ik heb geen voorkeur voor een bepaald genre, ik kan elke soort film wel waarderen. Tips zijn altijd welkom trouwens 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Fathead
-
- 30 berichten
- 50 stemmen
Yeah! Altijd kleine doelen stellen, dat houdt het leven aangenaam... 
Maarten0402
-
- 802 berichten
- 533 stemmen
BrianS
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
Ik ben Brian, ga met regelmaat naar de bioscoop en spaar al enige tijd films op Blu-ray. Meestal keek ik op de site voor beoordelingen en tips. Maar heb mij inmiddels aangemeld om mee te kunnen discussiëren.
After Dark
-
- 21 berichten
- 0 stemmen
Goedenavond,
nu ik besloten heb hier rond te blijven hangen, zal ik me toch maar even voorstellen. Mijn gebruikersnaam is dus After Dark, ik ben 27 jaar oud, informaticus, en woonachtig in de mooiste stad van België: Brussel. Ik hoop hier gelijkgestemden te vinden (daar werk ik nog aan), nieuwe fims te ontdekken en gewoon lekker discussieren over mijn favoriete bezigheid.