• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.008 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.001 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.231 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Van harte welkom After Dark!

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

Welkom allemaal en veel plezier hier.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom welkom

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Wees welkom

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Welkom .

Fonzzz002

• 328 berichten
  • 0 stemmen

Hey,

Ik heb me onlangs ingeschreven bij moviemeter & gamesmeter omdat ik me kan vinden in het schrijven van recensies. Mijn mening over films & games delen doe ik voor mijn youtube kanaal, meestal met top 10 lijsten (grotendeels van mijn scripts zijn echter niet uitgewerkt). Ik heb het kanaal nu één jaar en beleef plezier aan het maken ervan, daarom leek ik me leuk het delen van meningen wat uit te breiden middels een website als moviemeter of gamesmeter.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Wees welkom Fonzzz002 .

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom

Und3rdog

• 104 berichten
  • 0 stemmen

Hoi allemaal, ik ben Rick aka Und3rdog. Ik ben 24 jaar en al me hele leven lang filmliefhebber. Ik kijk allerlei soorten films maar sci-fi hou ik het meeste van. Ik werk als fietsenmaker en als ik geen films kijk dan ga ik graag stappen of naar de sportschool. Ik hoop hier nieuwe films te ontdekken en lekker te ouwehoeren over films met andere filmliefhebbers. Later!

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Wees welkom Und3rdog.

Und3rdog schreef:

Ik werk als fietsenmaker.

Dat is goed nieuws, want bij mij thuis moeten er nog 5 grindtegels naar de schuur .

Und3rdog

• 104 berichten
  • 0 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Wees welkom Und3rdog.

(quote)
Dat is goed nieuws, want bij mij thuis moeten er nog 5 grindtegels naar de schuur .

Hoe bedoel je?

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Und3rdog

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4511 stemmen

Und3rdog schreef:

(quote)

Hoe bedoel je?

De logica ontgaat mij ook volledig hier ja. Welkom trouwens.

Fortune

• 4312 berichten
  • 2769 stemmen

Ik snap de logica ook niet en vandaar dat ik het wel grappig vind. Ik denk dat halve tamme heel snel stratenmaker las i.p.v. fietsenmaker. IIg doet hij zijn nickname wel eer aan.

Welkom und3erdog!

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Mijn geschreven zin gaat gewoon helemaal nergens over en

dat roept vragen op, zie het als een beetje cabaretteketet .

Nogmaals welkom und3erdog.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom nieuwkomers, veel fun op deze site en als je er eenmaal bent ga je niet meer weg. (kijk maar naar mij bijna 10 jaar al)

sean-penn

• 159 berichten
  • 110 stemmen

Zei iemand grindtegels? Kan ik goed gebruiken want m'n zusje wil de bankstel hebben.

Welkom iedereen incluis mijzelf.

Doisrie

• 3 berichten
  • 42 stemmen

Hallo allemaal!

Ik snuffel al een hele tijd hier op moviemeter, maar ben sinds kort pas echt actief op de site. Ik heet Sean en ben 21 jaar. Mijn favoriete genres zijn; mystery, drama en thrillers. Wat vinden jullie van mijn top 10? Groetjes!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom, en je top 10 is niet verkeert

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Van harte welkom.

Mulholland Dr., No Country For Old Men, 2001: A Space Oddysey.

Top films en Donnie Darko. Damn dat is lang geleden dat ik die film heb gezien.

Misschien weer een keertje kijken . Ik weet bijna niks meer van die film.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Doisrie schreef:

Hallo allemaal!

Ik snuffel al een hele tijd hier op moviemeter, maar ben sinds kort pas echt actief op de site. Ik heet Sean en ben 21 jaar. Mijn favoriete genres zijn; mystery, drama en thrillers. Wat vinden jullie van mijn top 10? Groetjes!

Welkom, je top 10 is helemaal niet verkeerd al zit er niet meteen iets tussen wat mij boeit hoewel ook ik van mystery hou. Maar je bent nog jong dus nog tijd zat om films te ontdekken. Je top 10 lijkt een bundeling van films uit algemene toplijstjes. De beste films vond ik meestal niet in toplijstjes, maar dat is ook pas gekomen na vele jaren van films kijken

Doisrie

• 3 berichten
  • 42 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Welkom, je top 10 is helemaal niet verkeerd al zit er niet meteen iets tussen wat mij boeit hoewel ook ik van mystery hou. Maar je bent nog jong dus nog tijd zat om films te ontdekken. Je top 10 lijkt een bundeling van films uit algemene toplijstjes. De beste films vond ik meestal niet in toplijstjes, maar dat is ook pas gekomen na vele jaren van films kijken

Bedankt jongens!

Mijn top 10 bestaat inderdaad voornamelijk uit de algemene toplijsten.

Ik hou van films die me aan het denken zet en niet voorspelbaar zijn.

Ik stap ook niet vaak uit mijn comfortzone.. Dus het klopt zeker dat ik nog heel wat moet ontdekken.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Doisrie, veel (kijk)plezier

RedBull666

• 48 berichten
  • 13 stemmen

Hallo medemensen,

In dit geval leden en moderators.

Ik ben een man, 26 jaar Nomen nescio dat is een Latijnse uitdrukking voor ''naam onbekend'' want ik ben namelijk erg op mijn privacy gesteld en al helemaal in de virtuele wereld.

Mijn voorstelling heb ik gehad, ik heb het niet uitgewerkt het is eigenlijk kort en krachtig al kan ik soms ook langdradig zijn in een discussie of in het hebben van een mening.

Ik wil wel een goeie indruk achterlaten en mezelf presenteren met deze korte introductie.

Ik ben al een paar jaar actief op deze site en wat mij wel heel erg is opgevallen door de jaren heen is dat er heel veel leden erg kritisch zijn met het beoordelen van een film. Het stoort mij niet, integendeel want het is juist goed om dan een discussie te openen en te voeren, want iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening en dat is goed!

Het word dan ook gezien vanuit mijn hoek en dat is mijn standpunt en zoals ik al zei het viel mij op aan deze site Moviemeter dat de reviews kritisch maar ook juist heel erg verschillend zijn.

En ik snap ook dat dat ook de bedoeling van zo'n site is als deze, daarom is het ook leuk om hier lid van te mogen zijn.

Ik ben dan ook van plan om wat meer actief te zijn en meer betrokken te blijven aan deze site.

Wat een korte introductie had moeten zijn is een beschrijving geworden maar ik rond het af.

Ik heb respect voor iedereen en hun meningen ook al zijn ze verschillend van elkaar, je kan met mij in discussie gaan dat is verder geen probleem en over het algemeen behoud ik mijn standpunten en meningen maar meningen uitwisselen kan geen kwaad, en misschien heeft iemand wel goede sterke argumenten waardoor mijn mening veranderd. Je kan van anderen leren als je maar luistert.

Ik zeg ook altijd ''those who want respect, give respect'' het is een bekende quote en bij mij staat die ook bekend van de series ''The sorpanos''

Tot slot heb ik nog een vraag aan de Administrator; is het mogelijk om mijn gebruikersnaam te wijzigen?

Het is maar eenmalig en het zou heel fijn zijn als het mogelijk word gemaakt.

bij voorbaat dank.

met vriendelijke groet Nomen nescio,

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Welkom onbekend

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Welkom.

RedBull666

Het is helaas niet mogelijk om je gebruikersnaam te wijzigen op MM.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Welkom RedBull666, het is jammer dat je, je gebruikers naam niet kan wijzigen. Dan had ik het ook allang gedaan !

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Welkom

RedBull666

• 48 berichten
  • 13 stemmen

Okay duidelijk! Merci

bedankt voor je reactie moderator.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.