- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- DVDOutlet.nl
DVDOutlet.nl

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Heb eens geprobeerd te informeren via [email protected], maar krijg een failure notice van de almachtige [email protected], dus de mail komt niet eens aan; dat belooft niet veel goeds...

Brix
-
- 19587 berichten
- 4972 stemmen
Grote kans dat ze failliet zijn.
Dat zou ik jammer vinden.
Altijd zeer correcte en snelle service gehad van hen.

trebremmit
-
- 3009 berichten
- 1446 stemmen
Ik ook was wel een favoriete webshop van mij, de drie voor vijftien actie zaten altijd veel goed films in.

starbright boy (moderator films)
-
- 22085 berichten
- 4851 stemmen
Er staat nu dit:
Door een grote hardware storing zijn we momenteel helaas noodgedwongen gesloten voor spoed-onderhoud.
Ons team technici werkt de klok rond om de door deze storing ontstane problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Indien u in de tussentijd vragen heeft over een lopende bestelling, dan vernemen we dit graag via het e-mailadres [email protected] - we doen ons uiterste best alle vragen zo snel mogelijk te behandelen.
Onze excuses voor het ongemak.

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Bij mij nog steeds dit: ''In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.'' Maar ik neem aan dat jouw bericht (ook) accuraat is. Dan zal ik ze even moeten mailen... of even afwachten.

mister blonde
-
- 12644 berichten
- 5708 stemmen
Bericht van SB staat er nog steeds. Bizar.

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
De site van is weer bereikbaar. Bij mijn lijst van bestellingen zijn wel ineens een aantal recente verdwenen. Contact via het eerder genoemde [email protected] lukt nog steeds niet, heb het net via [email protected] geprobeerd. To be continued...

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
In antwoord (snel!) op mijn vragen over bestellingen info en mailadres:
''Beste Johan,
De ordergeschiedenis staat inderdaad nog niet op de site, deze zal in de komende periode weer worden aangevuld.
Uiteraard worden de openstaande bestellingen gewoon netjes afgehandeld.
De opmerking over het mailadres heb ik doorgezet naar onze technische dienst, hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
DVD Outlet Klantenservice''

mister blonde
-
- 12644 berichten
- 5708 stemmen
Het kan aan mij liggen. Maar die zoekfunctie op deze site werkt voor geen meter. De zoekfunctie rechtsboven werkt nu helemaal niet , doorklikken op aanbieden werkt niet en namen van regisseurs aanklikken ook niet. Andere mensen ook slechte ervaringen mee?

the hustler
-
- 180 berichten
- 2831 stemmen
Reeds enkele keren bij DVD-Outlet besteld vanuit België, via overschrijving (vooruit te betalen).
De leveringen laten steeds wat op zich wachten, maar komen altijd in perfecte staat toe.
Van mij geen klachten.
Meestal gebruik ik de site voor opzoeken en bestellen van moeilijk te vinden oude filmklassiekers, nederlands ondertitelde import DVD's.

mister blonde
-
- 12644 berichten
- 5708 stemmen
Blijft een beetje een achenebbis site. Wilde Borgman kopen aangezien ie voor 8,99 in de countdown sale zat. In mijn winkelwagentje kostte hij ineens het dubbele. Mail gestuurd, geen reactie op ontvangen en nu staat ie snel voor die dubbele prijs op de website. Zulke rare dingen hebben ze regelmatig. Sowieso is de site vaak traag en werkt de zoekfunctie regelmatig niet goed.

j0enne
-
- 9599 berichten
- 3705 stemmen
Ik heb er één keer wat besteld, al lang geleden trouwens.
Toen hadden ze namelijk een sale met goedkope prijzen, maar hoe ze dat hadden verzonden...
Doosjes die kapot waren, scheurtjes in de covers, een disc in zo'n plastic hoesje in de DVD gepropt, weinig in seal.
Nee, 't leek allemaal wel tweedehands. Zoiets nodigt niet bepaald uit om er vaker te bestellen...
En inderdaad, die website is echt tergend traag.

Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ik heb in het verleden heel veel bij dvdoutlet besteld. Het voordeel is dat ze vaak de goedkoopste zijn en ze hebben een ruim aanbod. Het nadeel is inderdaad dat de site vaak erg traag is of werkt helemaal niet. Ook zou ik een dvd krijgen en na circa 3 maanden heb ik zelf moeten aangeven dat ik niet langer meer wilde wachten en wilde mijn geld terug. Het geld werd snel teruggestort maar kreeg dus zelf geen feedback over de stand van zaken, dus hoe lang het zou gaan duren voordat ik de dvd kreeg etc.
Ook valt het me op dat ze niet meer 'up-to-date' zijn wat betreft de nieuwe dvd's die zijn uitgebracht. Deze dvd's bieden ze niet meer vroeg aan.
Dvdoutlet is bergafwaarts gegaan en dat is jammer.
Ps ik denk dat de 'minder' werkende site een compensatie is voor de prijzen die ze hanteren.
Maar nogmaals, de prijzen die ze hanteren zijn vaak wel aantrekkelijk en dat is hun grote voordeel.

Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
King Kong (2005) | BRUHD,BLU-RAY | DVDOutlet.nl
Voor €254,99 en het is nog een aanbieding ook. Grijp je kans zou ik zeggen.

Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Iemand ooit wat retour gestuurd naar dvdoutlet?
Ik heb op 19 november een aantal films teruggestuurd welke volgens postnl op 20 november zijn bezorgd bij dvdoutlet. Echter heb ik nog steeds geen geld terug ervoor ontvangen, terwijl ik voor 6,95 hetgeen heb geretourneerd. Het aankoopbedrag was 40 euro, dus voor nu ben ik die films kwijt én ook 46,95. Het beleid is dat er zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 30 dagen geld wordt teruggestort, maar niet dus. Afgelopen maandagavond heb ik dus een mail gestuurd waarin ik dit aangekaart heb en een screenshot meegestuurd dat het is afgeleverd. Vervolgens krijg ik het bericht dat via klantenservice vanwege veiligheidsredenen geen afbeeldingen kunnen worden geopend (Waarom is die mogelijkheid er dan überhaupt). Het beantwoorden van de mail duurde onwijs lang (donderdag pas) en dus heb ik de nieuwe mail naar een ander gekregen adres gestuurd. Maar antwoorden zullen ze niet. Ben al lange tijd bang dat ik mijn geretourneerde films én mijn geld kwijt ben. Weinig hoop inmiddels. Ik ben inmiddels al bijna 14 jaar klant geloof ik bij deze webwinkel, maar ik denk dat ik inmiddels mijn laatste bestelling heb gedaan (of dit nou wel of niet goed komt) want de klantenservice mag je toch wel echt belachelijk noemen.

Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ik heb daar veel besteld, maar nog nooit iets retour gestuurd. Wanneer je bent ingelogd kun je daar toch ook een 'case' starten, bij je bestellingen?
Eigenlijk niet relevant maar waarom heb je de dvd's retour gestuurd?

Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ik heb daar veel besteld, maar nog nooit iets retour gestuurd. Wanneer je bent ingelogd kun je daar toch ook een 'case' starten, bij je bestellingen?
Eigenlijk niet relevant maar waarom heb je de dvd's retour gestuurd?
Omdat ik iemand een aantal dvd's cadeau had gedaan, maar een paar had hij er al.
Die case was al gestart, maar daar konden ze die screenshot dus niet bij openen.

Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ik had het bij de douane. Die wilde en konden mijn screenshots ook niet openen ivm veiligheid. Maar wel vragen naar de screenshots. Wat ik toen deed was, om de screenshots te slepen naar je mail ipv via de bijlage in de mail te doen. Toen wilde en konden ze het wel openen. Het wordt dan anders verzonden ofzo. Zo af en toe voel je je keihard genaaid want ze doen er alles aan om het je moeilijk te maken.

Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Die screenshot had ik inmiddels al gestuurd naar dat andere email adres die ze me hebben doorgegeven.
Het is eigenlijk best een aparte webwinkel. Traag als een malle en vrij verouderd. Bestellingen gaan in het algemeen goed, totdat je iets wilt retourneren lijkt wel. Inmiddels een beetje op google rondgekeken en daar hebben meer mensen problemen met retourneren. Ik heb er nu helemaal geen vertrouwen meer in. Of ik mijn geld nog terug krijg of niet, als klant zijn ze mij al kwijt.

Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Het vertrouwen was inmiddels volledig verdwenen, ook mede door een vrij gebrekkige klantenservice waarbij je e-mails nauwelijks gelezen werden en waar je vaak dagenlang moest wachten voor een tegenreactie. Uiteindelijk na het meesturen van het screenshot voor de 2e keer en daarbij ook mijn aankoopbon van de verzending is er eindelijk iemand geweest die deze retourzending heeft opgepakt. Het was wachten sinds 20 november en de nodige e-mails sturen, maar dvdoutlet heeft deze situatie toch nog netjes afgehandeld en het geld terug gestort.

Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Dat is goed om te horen Gang_Star.

filmliefhebber92
-
- 1195 berichten
- 2527 stemmen
Ik heb laatst dvd's besteld bij deze site. Bij een dvd zat het schijfje los in het hoesje met als gevolg krassen op het schijfje. Ik heb dit naar ze gemaild met een foto als bijlage. Kreeg vrij snel een mailtje dat ik een nieuw exemplaar zou ontvangen. Dat is ook zo gebeurd. Het kapotte schijfje heb ik niet hoeven retourneren.
In mijn geval dus een positieve ervaring (behalve dat de site erg traag is).

blackwolves
-
- 673 berichten
- 662 stemmen
zeer slechte website nooit geen antwoord op je mail een titel van een film begrijpen ze niet