menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / DVDOutlet.nl

zoeken in:
Meneer Bungel
Heb eens geprobeerd te informeren via sales@dvdoutlet.nl, maar krijg een failure notice van de almachtige MAILER-DAEMON@yahoo.com, dus de mail komt niet eens aan; dat belooft niet veel goeds...

trebremmit schreef:
Grote kans dat ze failliet zijn.

Dat zou ik jammer vinden.
Altijd zeer correcte en snelle service gehad van hen.

Ik ook was wel een favoriete webshop van mij, de drie voor vijftien actie zaten altijd veel goed films in.

starbright boy (moderator)
Er staat nu dit:

Welkom op DVDOutlet.nl

Door een grote hardware storing zijn we momenteel helaas noodgedwongen gesloten voor spoed-onderhoud.
Ons team technici werkt de klok rond om de door deze storing ontstane problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Indien u in de tussentijd vragen heeft over een lopende bestelling, dan vernemen we dit graag via het e-mailadres info@dvdoutlet.nl - we doen ons uiterste best alle vragen zo snel mogelijk te behandelen.

Onze excuses voor het ongemak.

Meneer Bungel
Bij mij nog steeds dit: ''In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.'' Maar ik neem aan dat jouw bericht (ook) accuraat is. Dan zal ik ze even moeten mailen... of even afwachten.

Bericht van SB staat er nog steeds. Bizar.

Meneer Bungel
De site van is weer bereikbaar. Bij mijn lijst van bestellingen zijn wel ineens een aantal recente verdwenen. Contact via het eerder genoemde sales@dvdoutlet.nl lukt nog steeds niet, heb het net via info@dvdoutlet.nl geprobeerd. To be continued...

Meneer Bungel
In antwoord (snel!) op mijn vragen over bestellingen info en mailadres:

''Beste Johan,

De ordergeschiedenis staat inderdaad nog niet op de site, deze zal in de komende periode weer worden aangevuld.

Uiteraard worden de openstaande bestellingen gewoon netjes afgehandeld.

De opmerking over het mailadres heb ik doorgezet naar onze technische dienst, hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
DVD Outlet Klantenservice''

Dick2008
10% korting het komende weekend

Het kan aan mij liggen. Maar die zoekfunctie op deze site werkt voor geen meter. De zoekfunctie rechtsboven werkt nu helemaal niet , doorklikken op aanbieden werkt niet en namen van regisseurs aanklikken ook niet. Andere mensen ook slechte ervaringen mee?

Reeds enkele keren bij DVD-Outlet besteld vanuit België, via overschrijving (vooruit te betalen).
De leveringen laten steeds wat op zich wachten, maar komen altijd in perfecte staat toe.
Van mij geen klachten.

Meestal gebruik ik de site voor opzoeken en bestellen van moeilijk te vinden oude filmklassiekers, nederlands ondertitelde import DVD's.

Blijft een beetje een achenebbis site. Wilde Borgman kopen aangezien ie voor 8,99 in de countdown sale zat. In mijn winkelwagentje kostte hij ineens het dubbele. Mail gestuurd, geen reactie op ontvangen en nu staat ie snel voor die dubbele prijs op de website. Zulke rare dingen hebben ze regelmatig. Sowieso is de site vaak traag en werkt de zoekfunctie regelmatig niet goed.

Ik heb er één keer wat besteld, al lang geleden trouwens.
Toen hadden ze namelijk een sale met goedkope prijzen, maar hoe ze dat hadden verzonden...
Doosjes die kapot waren, scheurtjes in de covers, een disc in zo'n plastic hoesje in de DVD gepropt, weinig in seal.
Nee, 't leek allemaal wel tweedehands. Zoiets nodigt niet bepaald uit om er vaker te bestellen...

En inderdaad, die website is echt tergend traag.

Ik heb in het verleden heel veel bij dvdoutlet besteld. Het voordeel is dat ze vaak de goedkoopste zijn en ze hebben een ruim aanbod. Het nadeel is inderdaad dat de site vaak erg traag is of werkt helemaal niet. Ook zou ik een dvd krijgen en na circa 3 maanden heb ik zelf moeten aangeven dat ik niet langer meer wilde wachten en wilde mijn geld terug. Het geld werd snel teruggestort maar kreeg dus zelf geen feedback over de stand van zaken, dus hoe lang het zou gaan duren voordat ik de dvd kreeg etc.
Ook valt het me op dat ze niet meer 'up-to-date' zijn wat betreft de nieuwe dvd's die zijn uitgebracht. Deze dvd's bieden ze niet meer vroeg aan.

Dvdoutlet is bergafwaarts gegaan en dat is jammer.

Ps ik denk dat de 'minder' werkende site een compensatie is voor de prijzen die ze hanteren.

Maar nogmaals, de prijzen die ze hanteren zijn vaak wel aantrekkelijk en dat is hun grote voordeel.

King Kong (2005) | BRUHD,BLU-RAY | DVDOutlet.nl

Voor €254,99 en het is nog een aanbieding ook. Grijp je kans zou ik zeggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:28 uur

geplaatst: vandaag om 14:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.