menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / DVDOutlet.nl

zoeken in:
Meneer Bungel
Heb eens geprobeerd te informeren via [email protected], maar krijg een failure notice van de almachtige [email protected], dus de mail komt niet eens aan; dat belooft niet veel goeds...

avatar van Brix
trebremmit schreef:
Grote kans dat ze failliet zijn.


Dat zou ik jammer vinden.
Altijd zeer correcte en snelle service gehad van hen.

avatar van trebremmit
Ik ook was wel een favoriete webshop van mij, de drie voor vijftien actie zaten altijd veel goed films in.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Er staat nu dit:



Welkom op DVDOutlet.nl



Door een grote hardware storing zijn we momenteel helaas noodgedwongen gesloten voor spoed-onderhoud.
Ons team technici werkt de klok rond om de door deze storing ontstane problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Indien u in de tussentijd vragen heeft over een lopende bestelling, dan vernemen we dit graag via het e-mailadres [email protected] - we doen ons uiterste best alle vragen zo snel mogelijk te behandelen.


Onze excuses voor het ongemak.

Meneer Bungel
Bij mij nog steeds dit: ''In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.'' Maar ik neem aan dat jouw bericht (ook) accuraat is. Dan zal ik ze even moeten mailen... of even afwachten.

Bericht van SB staat er nog steeds. Bizar.

Meneer Bungel
De site van is weer bereikbaar. Bij mijn lijst van bestellingen zijn wel ineens een aantal recente verdwenen. Contact via het eerder genoemde [email protected] lukt nog steeds niet, heb het net via [email protected] geprobeerd. To be continued...

Meneer Bungel
In antwoord (snel!) op mijn vragen over bestellingen info en mailadres:

''Beste Johan,

De ordergeschiedenis staat inderdaad nog niet op de site, deze zal in de komende periode weer worden aangevuld.

Uiteraard worden de openstaande bestellingen gewoon netjes afgehandeld.

De opmerking over het mailadres heb ik doorgezet naar onze technische dienst, hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
DVD Outlet Klantenservice''

Dick2008
10% korting het komende weekend

Het kan aan mij liggen. Maar die zoekfunctie op deze site werkt voor geen meter. De zoekfunctie rechtsboven werkt nu helemaal niet , doorklikken op aanbieden werkt niet en namen van regisseurs aanklikken ook niet. Andere mensen ook slechte ervaringen mee?

avatar van the hustler
Reeds enkele keren bij DVD-Outlet besteld vanuit België, via overschrijving (vooruit te betalen).
De leveringen laten steeds wat op zich wachten, maar komen altijd in perfecte staat toe.
Van mij geen klachten.

Meestal gebruik ik de site voor opzoeken en bestellen van moeilijk te vinden oude filmklassiekers, nederlands ondertitelde import DVD's.

Blijft een beetje een achenebbis site. Wilde Borgman kopen aangezien ie voor 8,99 in de countdown sale zat. In mijn winkelwagentje kostte hij ineens het dubbele. Mail gestuurd, geen reactie op ontvangen en nu staat ie snel voor die dubbele prijs op de website. Zulke rare dingen hebben ze regelmatig. Sowieso is de site vaak traag en werkt de zoekfunctie regelmatig niet goed.

avatar van j0enne
Ik heb er één keer wat besteld, al lang geleden trouwens.
Toen hadden ze namelijk een sale met goedkope prijzen, maar hoe ze dat hadden verzonden...
Doosjes die kapot waren, scheurtjes in de covers, een disc in zo'n plastic hoesje in de DVD gepropt, weinig in seal.
Nee, 't leek allemaal wel tweedehands. Zoiets nodigt niet bepaald uit om er vaker te bestellen...

En inderdaad, die website is echt tergend traag.

avatar van Alexander1900
Ik heb in het verleden heel veel bij dvdoutlet besteld. Het voordeel is dat ze vaak de goedkoopste zijn en ze hebben een ruim aanbod. Het nadeel is inderdaad dat de site vaak erg traag is of werkt helemaal niet. Ook zou ik een dvd krijgen en na circa 3 maanden heb ik zelf moeten aangeven dat ik niet langer meer wilde wachten en wilde mijn geld terug. Het geld werd snel teruggestort maar kreeg dus zelf geen feedback over de stand van zaken, dus hoe lang het zou gaan duren voordat ik de dvd kreeg etc.
Ook valt het me op dat ze niet meer 'up-to-date' zijn wat betreft de nieuwe dvd's die zijn uitgebracht. Deze dvd's bieden ze niet meer vroeg aan.

Dvdoutlet is bergafwaarts gegaan en dat is jammer.

Ps ik denk dat de 'minder' werkende site een compensatie is voor de prijzen die ze hanteren.

Maar nogmaals, de prijzen die ze hanteren zijn vaak wel aantrekkelijk en dat is hun grote voordeel.

avatar van Alexander1900
King Kong (2005) | BRUHD,BLU-RAY | DVDOutlet.nl

Voor €254,99 en het is nog een aanbieding ook. Grijp je kans zou ik zeggen.

avatar van Gang_Star
Iemand ooit wat retour gestuurd naar dvdoutlet?
Ik heb op 19 november een aantal films teruggestuurd welke volgens postnl op 20 november zijn bezorgd bij dvdoutlet. Echter heb ik nog steeds geen geld terug ervoor ontvangen, terwijl ik voor 6,95 hetgeen heb geretourneerd. Het aankoopbedrag was 40 euro, dus voor nu ben ik die films kwijt én ook 46,95. Het beleid is dat er zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 30 dagen geld wordt teruggestort, maar niet dus. Afgelopen maandagavond heb ik dus een mail gestuurd waarin ik dit aangekaart heb en een screenshot meegestuurd dat het is afgeleverd. Vervolgens krijg ik het bericht dat via klantenservice vanwege veiligheidsredenen geen afbeeldingen kunnen worden geopend (Waarom is die mogelijkheid er dan überhaupt). Het beantwoorden van de mail duurde onwijs lang (donderdag pas) en dus heb ik de nieuwe mail naar een ander gekregen adres gestuurd. Maar antwoorden zullen ze niet. Ben al lange tijd bang dat ik mijn geretourneerde films én mijn geld kwijt ben. Weinig hoop inmiddels. Ik ben inmiddels al bijna 14 jaar klant geloof ik bij deze webwinkel, maar ik denk dat ik inmiddels mijn laatste bestelling heb gedaan (of dit nou wel of niet goed komt) want de klantenservice mag je toch wel echt belachelijk noemen.

avatar van Alexander1900
Ik heb daar veel besteld, maar nog nooit iets retour gestuurd. Wanneer je bent ingelogd kun je daar toch ook een 'case' starten, bij je bestellingen?

Eigenlijk niet relevant maar waarom heb je de dvd's retour gestuurd?

avatar van Gang_Star
Alexander1900 schreef:
Ik heb daar veel besteld, maar nog nooit iets retour gestuurd. Wanneer je bent ingelogd kun je daar toch ook een 'case' starten, bij je bestellingen?

Eigenlijk niet relevant maar waarom heb je de dvd's retour gestuurd?


Omdat ik iemand een aantal dvd's cadeau had gedaan, maar een paar had hij er al.

Die case was al gestart, maar daar konden ze die screenshot dus niet bij openen.

avatar van Alexander1900
Ik had het bij de douane. Die wilde en konden mijn screenshots ook niet openen ivm veiligheid. Maar wel vragen naar de screenshots. Wat ik toen deed was, om de screenshots te slepen naar je mail ipv via de bijlage in de mail te doen. Toen wilde en konden ze het wel openen. Het wordt dan anders verzonden ofzo. Zo af en toe voel je je keihard genaaid want ze doen er alles aan om het je moeilijk te maken.

avatar van Gang_Star
Die screenshot had ik inmiddels al gestuurd naar dat andere email adres die ze me hebben doorgegeven.

Het is eigenlijk best een aparte webwinkel. Traag als een malle en vrij verouderd. Bestellingen gaan in het algemeen goed, totdat je iets wilt retourneren lijkt wel. Inmiddels een beetje op google rondgekeken en daar hebben meer mensen problemen met retourneren. Ik heb er nu helemaal geen vertrouwen meer in. Of ik mijn geld nog terug krijg of niet, als klant zijn ze mij al kwijt.

avatar van Gang_Star
Het vertrouwen was inmiddels volledig verdwenen, ook mede door een vrij gebrekkige klantenservice waarbij je e-mails nauwelijks gelezen werden en waar je vaak dagenlang moest wachten voor een tegenreactie. Uiteindelijk na het meesturen van het screenshot voor de 2e keer en daarbij ook mijn aankoopbon van de verzending is er eindelijk iemand geweest die deze retourzending heeft opgepakt. Het was wachten sinds 20 november en de nodige e-mails sturen, maar dvdoutlet heeft deze situatie toch nog netjes afgehandeld en het geld terug gestort.

avatar van Alexander1900
Dat is goed om te horen Gang_Star.

avatar van filmliefhebber92
Ik heb laatst dvd's besteld bij deze site. Bij een dvd zat het schijfje los in het hoesje met als gevolg krassen op het schijfje. Ik heb dit naar ze gemaild met een foto als bijlage. Kreeg vrij snel een mailtje dat ik een nieuw exemplaar zou ontvangen. Dat is ook zo gebeurd. Het kapotte schijfje heb ik niet hoeven retourneren.

In mijn geval dus een positieve ervaring (behalve dat de site erg traag is).

Gast
geplaatst: vandaag om 14:45 uur

geplaatst: vandaag om 14:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.