• 143.847 films
  • 7.113 series
  • 21.629 seizoenen
  • 486.504 acteurs
  • 286.914 gebruikers
  • 8.251.842 stemmen

DVDOutlet.nl

zoeken in:

trebremmit

• 2749 berichten
  • 1229 stemmen

Ik maak het inderdaad gewoon over via internetbankieren.

Maar mischien heb je nog van die overschrijvingsformulieren van de bank liggen, daar kan het ook mee.

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

Ik geloof dat de iDeal optie bij dvd-outlet €0,50 eurocent extra kost (weet niet of dat nog steeds zo is, het staat namelijk niet bij de klantenservice--->betalen), kies dan: ''vooruit betalen per bank of giro'' en maak het over via internetbankieren.

Acceptgiro's kreeg ik ook heel vaak niet.

Norma

• 3463 berichten
  • 5006 stemmen

Die krijg je nooit. Als sinds jaar en dag de melding op de factuur dat deze er door onvoorziene omstandigheden niet bij zit

Le Edzel

• 878 berichten
  • 2428 stemmen

Ik betaal altijd via iDeal en er zitten geen extra kosten aan verbonden,

Tonypulp

• 21208 berichten
  • 4566 stemmen

Komt gewoon 0,50 cent bij

€ 0.99 verzendkosten per DVD, Geen verzendkosten bij 3 of meer DVD's + € 0.50 transactiekosten

Elineloves

• 23943 berichten
  • 3528 stemmen

Ik heb ze gisteren binnen gekregen, netjes hoor.

Le Edzel

• 878 berichten
  • 2428 stemmen

Tonypulp schreef:

Komt gewoon 0,50 cent bij

(quote)

Huh, wat is het verschil tussen internetbankieren en iDeal?

Want ik heb nog nooit 0,50 extra betaald voro zo ver ik weet.

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

@ Norma: Inderdaad, irritant was dat, hun manier van geld besparen, denk ik.

@ Jeroentjuhhhhh: Dat dacht ik ook, maar ik was niet helemaal zeker. Voor de zekerheid kies ik altijd voor 'vooruit betalen'...

@ Le Edzel: Bij iDeal ga je naar i-netbankieren via de dvd-outlet site en bij 'vooruit betalen' ga je ná bezoek aan dvd-outlet naar je eigen banksite om te betalen (oftewel: internetbankieren).

TragieStar.*

• 3187 berichten
  • 1255 stemmen

Nog maar 1 keer iets besteld daar, en misschien ook wel de laatste keer.

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

Waarom?

TragieStar.*

• 3187 berichten
  • 1255 stemmen

Nou, had The Fog besteld uit 2005, en dan is mijn pakketje (die te laat geleverd werd overigens) er en dan zie ik dat ze The Fog uit 1980 hadden verzonden . Dan ben je wel heel stom hoor. Als bedrijf moet je toch weten dat er meerdere titels heten met The Fog. Waarschijnlijk hadden ze die gewoon erbij gedaan ipv van de goede want dat was te veel werk. Sorry ik kan daar gewoon niet tegen . Al vind ik het nu niet meer zo erg, dus heel waarschijnlijk ga ik ooit nog eens iets bestellen bij Dvdoutlet

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

Ja, dat zijn domme fouten. Al lijkt mij die versie uit 1980 wel veel beter dan die ui 2005 ( ), maar goed. En natuurlijk kan je ze daarop aanspreken. Ik heb zelf ooit eens een verkeerde titel besteld (mijn fout dus!) en zo aardig mogelijk gevraagd of dat niet geruild kon worden. Dat was geen probleem en ik kon de dvd via 'retour afzender' gratis terugsturen. En in dit geval hebben zíj de fout gemaakt, dus dat zal geen probleem zijn. Wel eerst met hen mailen, natuurlijk.

Het ontbreken van de acceptgiro's was vervelender en bleek een hardnekkiger probleem. Nu kies voor 'vooruit betalen' en regel het via i-net bankieren, ook simpel verder.

trebremmit

• 2749 berichten
  • 1229 stemmen

Ze hebben de website vernieuwd bij dvdoutlet.

mister blonde

• 11939 berichten
  • 4741 stemmen

Kunnen beter de prijzen eens omlaag gooien. Zijn behoorlijk duur geworden. Weinig echt interessante aanbiedingen.

gorelover

• 487 berichten
  • 278 stemmen

Ik de rambo box grenade besteld.

Order verwerkt, krijg ik net een mailtje dat ie geannuleerd is omdat ik nog nooit eerder daar besteld heb en dat ze mijn gegevens niet kunnen vinden.

Moet ik vooruit gaan betalen.

Eerste en laatste keer dat ik daar geweest ben.

Voel me gewoon behandeld als de eerste de beste crimineel.

Heb ze ook een mailtje gestuurd dat ik nooit meer zal bestellen en dat ik hoop dat ze snel falliet zullen gaan.

Zo behandel je geen nieuwe klanten.

Klote site.

mister blonde

• 11939 berichten
  • 4741 stemmen

Het punt is dat je geen klant bent, maar zou worden. Het is heel gebruikelijk dat je vooraf moet betalen als je nog nooit iets besteld hebt. Snap het probleem ook niet zo heel erg. Wat is er nou precies zo erg en waarom geeft dit je het gevoel dat je een crimineel zou zijn? Prima en betrouwbare site, waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Het aanbod en de aanbiedingen vallen helaas wel wat tegen de laatste tijd.

gorelover

• 487 berichten
  • 278 stemmen

Simpelweg vanwege het feit dat BOL mij ook slecht behandeld heeft.

2 x is er een zending niet aangekomen en ik word op een zwarte lijst geplaatst.

Bij een andere zaak is er ook een keer iets niet aangekomen.

Maar ik moest wel gewoon betalen, want we hebben het verstuurd..

Ik word bij elk bedrijf waar ik iets bestel en er komt een keer iets niet aan voor LEUGENAAR uitgemaakt.

BOL heeft me daadwerkelijk gemaild dat ze het niet vertrouwen, dat ze er van uitgaan dat ik ze maar wat op de mouw spelt.

Met andere woorden : ik ben gewoon een smerige kutoplichter.

En nu dit dus weer.

Vandaar dat dvdoutlet.nl, bol.com etc vanaf nu wat mij betreft zo snel mogelijk falliet mogen gaan.

Brix

• 18539 berichten
  • 4263 stemmen

Heb je al eens een klacht ingediend bij de post in verband met die verdwenen pakjes?

Heb ik zelf al een paar keer gedaan, en soms met resultaat dat het toch nog boven water kwam, weken later.

Een keer zelfs met een telefonisch excuus, betreffende een postbode die zijn werk niet goed had gedaan, en ontslagen zou zijn

gorelover

• 487 berichten
  • 278 stemmen

Werk zelf op een postkamer, weet dat dat geen nut heeft.

Het is bij mij altijd hetzelfde.

Ik heb nog nooit van mijn leven iets gejat.

Ik ben uit een boekhandel gezet vanwege het feit dat de eigenaar vond dat ik niet te vertrouwen was. Kwam er regelmatig, kocht er af en toe wat, maar in zijn ogen te weinig.

Ik nam ook het beveiligingspoortje verkeerd en het personeel was doodsbang voor me.

Vuile hufter.

In een horlogewinkel mag ik ook niet meer komen, omdat ik te vaak om informatie vroeg en te weinig kocht.

Zo gaat het mijn hele leven al.

Ik ben altijd gepest, maar kreeg van sommige leraren te horen dat ze blij waren dat ik weg was en dat ze het niet vreemd vonden dat ik altijd gepest werd.

Voor mij mag iedereen die mij dus voor leugenaar uitmaakt in de *** zakken.

Elineloves

• 23943 berichten
  • 3528 stemmen

Jeetje. Toch maar naar de MediaMarkt of FRS dan? Postordergedoe is dus duidelijk niet goed voor je.

mister blonde

• 11939 berichten
  • 4741 stemmen

gorelover schreef:

Simpelweg vanwege het feit dat BOL mij ook slecht behandeld heeft.

2 x is er een zending niet aangekomen en ik word op een zwarte lijst geplaatst.

Bij een andere zaak is er ook een keer iets niet aangekomen.

Bij Bol.com heb ik ook iets soortgelijks gehad, lees mijn berichten daar maar. Ik snap het op zich wat beter nu, maar alleen kan dvdoutlet daar niets aan doen.

gorelover

• 487 berichten
  • 278 stemmen

Koop de laaste tijd eigenlijk alleen maar in winkels en niet meer online.

Word er gewoon moe van dat de klant vaak niet geloofd word.

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

Veel moois @ hier.

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

Hebben er meer mensen problemen om de website te bereiken? Gister en vandaag is het me nog niet gelukt...

TragieStar.*

• 3187 berichten
  • 1255 stemmen

Ik kan er op dit moment ook niet op. Misschien onderhoud?

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

Zoiets zal het wel zijn, ja, bedankt!

Rame

• 70 berichten
  • 26 stemmen

Ik krijg dit in beeld:

In verband met onderhoud tijdelijk offline. Excuses hiervoor.

Brix

• 18539 berichten
  • 4263 stemmen

Idem

trebremmit

• 2749 berichten
  • 1229 stemmen

Grote kans dat ze failliet zijn.

Meneer Bungel

• 13166 berichten
  • 0 stemmen

Zou maar zo kunnen, het duurt nu wel erg lang...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.