• 144.896 films
  • 7.283 series
  • 22.085 seizoenen
  • 497.957 acteurs
  • 313.490 gebruikers
  • 8.300.789 stemmen

DVDOutlet.nl

zoeken in:

FisherKing

• 18697 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand ervaringen met DVDoutlet.nl ?

starbright boy (moderator films)

• 20355 berichten
  • 3901 stemmen

Eén keer besteld bij DVDoutlet. Bestelling kwam keurig binnen een dag of vier binnen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Een aantal keer besteld, altijd goed gegaan, meestal ook snel.

Art

• 13507 berichten
  • 3423 stemmen

Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel. Goede service en de bestellingen liggen vaak al snel op de deurmat

illMattie

• 93 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb er een keer een dvd besteld en die kwam de volgende dag al binnen.

PatrickL

• 1585 berichten
  • 2193 stemmen

Prima winkel inderdaad.

boerenpummel

• 1012 berichten
  • 3437 stemmen

Ja hoor, snelle leveringen en redelijk lage prijzen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Jullie bestellen zeker allemaal met een creditcard? De 'machtiging via automatische incasso'-manier duurt ontzettend lang en ik vind het niet duidelijk aangegeven of alles goed is aangekomen...

Ik maar wachten...

Moet ook maar aan de creditcard denk ik...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Je kunt daar dacht ik ook direct betalen als je internetbankieren hebt (iig via de Rabobank, maar ik dacht ook andere banken).

matthijs_013

• 3621 berichten
  • 4670 stemmen

Heb afgelopen zaterdag voor het eerst besteld. Moet nog komen

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Eerste deel van mijn bestelling van het weekend binnen gekregen. Heb vorige week geloof ik wel drie keer gebeld met vragen, ze vinden me vast een lastige klant!

Maar eh, de dvd's die ik nu binnen heb (vijf stuks) zijn van uitstekende kwaliteit. Nu wacht ik nog op drie andere films, komen waarschijnlijk ook wel binnenkort.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Opnieuw zeven dvd's besteld, op 27 juli. Een week later is in het besteloverzicht nog geen enkele status veranderd... Misschien ben ik te ongeduldig ofzo hoor, er staat natuurlijk 2-8 dagen voor de meeste dvd's en ik heb de optie 'zend alles tegelijk' gekozen, maar ik zou willen dat er wat meer duidelijkheid zou zijn over de status van mijn bestellingen.

Norma

• 3463 berichten
  • 5028 stemmen

Goede ervaringen. Heb al een paar keer gehad dat ik wel had gekozen voor zend alles tegelijk (ivm geen verzendkosten) maar toch twee van de drie dvd's eerder ontving zonder daarvoor te moeten betalen. Dat vind ik dan toch heel netjes! 2-8 dagen is een gemiddelde, geen garantie. Mijn ervaring tot nu toe is dat je eerder van 8 dan 2 dagen kunt uitgaan. Vragen mailen naar klantenservice werkt ook goed, snel en netjes antwoord.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb afgelopen zaterdag 3 dvd's besteld hier, maar ook ik heb nog niks binnen.

En de status op de site is nog steeds 'in bestelling'.

(Terwijl ik dezelfde avond bij Goedkoopstewinkel.nl een bestelling had gedaan en die dvd's al maandag thuiskreeg.)

Ik vrees dus dat het gewoon geduldig wachten is, bij deze site.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Anders mail ik wel even als het de achtste dag is (komende dinsdag).

Norma

• 3463 berichten
  • 5028 stemmen

Komt wel goed hoor, t duurt alleen soms wat langer daar. Heb een keer een maand moeten wachten op 1 dvd...maar goed, hij kwam wèl!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Norma schreef:

Komt wel goed hoor, t duurt alleen soms wat langer daar. Heb een keer een maand moeten wachten op 1 dvd...maar goed, hij kwam wèl!

Pff, een maand..

En ik had nog wel zo'n zin om die dvd's nog deze vakantie te kijken

Norma

• 3463 berichten
  • 5028 stemmen

Dat was een uitzondering hoor, keep up the spirit

Maar nogmaals, 2 tot 8 dagen is een gemiddelde. Als de status van je bestelling nog niet is bijgewerkt zijn ze er ook echt nog niet want ze zijn daar altijd wel heel actueel met de info heb ik het idee. Verder krijg je nog extra een mail als ze een of meerdere dvd's verzonden hebben. (best kans dat zodra bijvoorbeeld twee van de zoveel er zijn, je deze toch al krijgt)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Norma schreef:

Dat was een uitzondering hoor, keep up the spirit

Maar nogmaals, 2 tot 8 dagen is een gemiddelde. Als de status van je bestelling nog niet is bijgewerkt zijn ze er ook echt nog niet want ze zijn daar altijd wel heel actueel met de info heb ik het idee. Verder krijg je nog extra een mail als ze een of meerdere dvd's verzonden hebben. (best kans dat zodra bijvoorbeeld twee van de zoveel er zijn, je deze toch al krijgt)

Ja, dat had ik de vorige keer ook. Had ik voor de optie 'verzend alles in een keer' gekozen, maar werden de verschillende dvd's toch niet allemaal tegelijk verzonden. Wel handig op zich, zeker aangezien ze geen extra verzendkosten of iets dergelijks berekenen.

Gisteren toch maar even een mailtje gestuurd... Kon het niet laten. Ik dacht altijd dat ik heel geduldig was, maar nu blijkt toch van niet...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Gisteren toch maar even een mailtje gestuurd... Kon het niet laten. Ik dacht altijd dat ik heel geduldig was, maar nu blijkt toch van niet...

Ik kon het ook niet laten, maar het lijkt effect te hebben gehad.

Gisteren (na 12 dagen) stuurde ik hem en vandaag staat er bij de status 'verzonden'.

Toeval of niet, morgen heb ik ze in huis

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Ik kon het ook niet laten, maar het lijkt effect te hebben gehad.

Gisteren (na 12 dagen) stuurde ik hem en vandaag staat er bij de status 'verzonden'.

Toeval of niet, morgen heb ik ze in huis

Ik kreeg het volgende bericht terug: 'De door u bestelde dvd's zijn nog in bestelling bij de leverancier. Ze zullen op redelijke termijn naar u verzonden worden. Onze excuses voor het oponthoud.'

Lekker dan... Zijn álle zeven (!) door mij bestelde dvd's nog in bestelling? Vind ik best vreemd... Bij twee staat achter de status 'gereserveerd', sinds de datum dat ik ze besteld heb. Klik op de betekenis hiervan staat er 'deze dvd is bij ons op voorraad. Binnen enkele dagen zal de status worden gewijzingd in 'beschikbaar'. Nou, mooi niet dus, want ik heb ze op 27 juli al besteld!

Probeer ze nu steeds te bellen - direct contact vind ik toch prettiger - maar er wordt al twee dagen niet opgenomen!

Norma

• 3463 berichten
  • 5028 stemmen

Lekker dan... Zijn álle zeven (!) door mij bestelde dvd's nog in bestelling? Vind ik best vreemd...

Jouw bestelling begint een soort soap te worden

Zijn het dvd's die redelijkerwijs door een ander wel direct geleverd zouden kunnen worden?

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Twee ervan heb ik in de folder van de MediaMarkt gezien... Bij DVD Outlet zijn ze wel goedkoper. Scheelt € 2,50.

Ik heb het idee dat ze mijn bestelling vergeten waren ofzo en er pas achter kwamen nadat ik dat mailtje had verstuurd... En dat ik nu dus nóg langer moet wachten.

Norma

• 3463 berichten
  • 5028 stemmen

Zo zie je maar weer dat het moeilijk is om een duidelijk beeld van een bedrijf te krijgen. Mijn ervaringen zijn positief maar als ik dit nou zo hoor...tsja kan me voorstellen dat jij hierna minder reclame zult maken voor dit bedrijf!

Alastor

• 2633 berichten
  • 3018 stemmen

Ik heb vorige maand twee keer een bestelling gedaan via deze website en deze werden allebei enorm snel geleverd. (boxset binnen 2 dagen en losse dvd de volgende dag)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Ja, jij wel...

Sorrie hoor... maar ik voel me nu een beetje genaaid door DVD Outlet! Ik keek net of ik de boel nog kan annuleren, maar dat kan pas 30 dagen na de bestelling... Als ze het dán nog niet hebben kunnen leveren dus...

Ach, ik stuur vandaag nog maar weer een mailtje en hoop dit keer op een minder wazig antwoord dan de vorige keer. Ik vind het gewoon vreemd dat geen enkele van de zeven dvd's beschikbaar is, terwijl twee ervan al sinds dag één op 'gereserveerd' staan...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Ja, jij wel...

Sorrie hoor... maar ik voel me nu een beetje genaaid door DVD Outlet! Ik keek net of ik de boel nog kan annuleren, maar dat kan pas 30 dagen na de bestelling... Als ze het dán nog niet hebben kunnen leveren dus...

Ach, ik stuur vandaag nog maar weer een mailtje en hoop dit keer op een minder wazig antwoord dan de vorige keer. Ik vind het gewoon vreemd dat geen enkele van de zeven dvd's beschikbaar is, terwijl twee ervan al sinds dag één op 'gereserveerd' staan...

Dat is inderdaad erg vreemd. Zeker omdat ze al de hele tijd op 'gereserveerd' staan.

Bij mij stond er 11 dagen 'in bestelling', toen heb ik gemaild en op dag 13 stond er ineens 'verzonden'.

En toen kreeg ik ze dus ook.

Maar ik zou inderdaad ook gewoon nog mailen en anders proberen te bellen.

Of faxen als dat mogelijk is.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Dat is inderdaad erg vreemd. Zeker omdat ze al de hele tijd op 'gereserveerd' staan.

Bij mij stond er 11 dagen 'in bestelling', toen heb ik gemaild en op dag 13 stond er ineens 'verzonden'.

En toen kreeg ik ze dus ook.

Maar ik zou inderdaad ook gewoon nog mailen en anders proberen te bellen.

Of faxen als dat mogelijk is.

Ja, als ze lang op 'in bestelling' staan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Omdat ze natuurlijk ook van leveranciers afhankelijk zijn enzo. Maar die status 'gereserveerd' houdt toch eigenlijk in dat ze de dvd's op voorraad hebben?

Nou ja, hoe dan ook... Ik heb gisteren nog maar weer een uitgebreid mailtje gestuurd (omdat ze de telefoon nog steeds niet opnemen...) waarin ik alles nog maar eens uitgebreid uit de doeken doe en ze uitleg dat ik een en ander een beetje vreemd vind. Hopelijk sturen ze maandag al iets terug, minder vaag dan de vorige keer.

Bedankt voor het medeleven!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou ook zeggen dat 'gereserveerd' betekent dat de dvd er is. Schijnbaar is het toch anders (bij hen).

En dat ze de telefoon niet aannemen is ook wel een beetje vreemd, dan maar blijven bestoken met (dreig)mail

Succes ermee in ieder geval.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Gisteren mail terug gehad. Een van de dvd's die ik had besteld was een pre-order, en die liet blijkbaar iets langer op zich wachten. En aangezien ik gekozen had voor de optie 'zend alles tegelijk' is de rest - die blijkbaar allang binnen is - ook nog niet verstuurd. Dat verklaart overigens nog steeds niet waarom die statussen (is dat wel een woord?? ) niet zijn aangepast, maar goed.

Ze verwachten dat die dvd vandaag binnenkomt, zodat ze later vandaag alles tegelijk kunnen versturen. Mocht de dvd vandaag niet binnenkomen, dan versturen ze het in delen. Hoe dan ook wordt er vandaag iets verstuurd...

Ik ben benieuwd!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.