menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Action

zoeken in:
Ik kom er zelf namelijk ook nooit. Ik heb er dan ook niks te zoeken. Maar dan moest ik inderdaad morgen maar eens gaan kijken .

Ja ja bijdehandje. Bijna nooit dan. Ben er een keer geweest en toen had ik wel genoeg gezien daar, maar voor goedkope dvd's wil ik nog wel eens kijken.

Ik heb vandaag ook Snatch(nogmaals), the Wrestler en Das Leben Der Anderen meegepikt.

Spirou
De Action is vast heel blij met jullie.

Update:

Nog meer missende films?
-Defiance
-Slumdog millionaire
-Snatch
-Saw VI
-Saw III
-Felon
-Gomorra
-The shawshank redemption (?)
-The wrestler
-Gamer
-Das leben der anderen
-Hell ride
-The air i breathe
-Reader
-Flashbacks of a fool
-Hooligans 2
-Wedding crasher
-Domino

wyatt earp schreef:
Ik kom er zelf namelijk ook nooit. Ik heb er dan ook niks te zoeken. Maar dan moest ik inderdaad morgen maar eens gaan kijken .

Raar. Ik koop er altijd kleren.

Thom, kun je er niet beter zelf heen met een blocnote in je hand om te kijken wat er allemaal ligt?

Helemaal naar een uithoek van Maastricht gereisd waar ik nooit kom voor deze winkel, maar er lagen alleen maar troeptitels in het rek ... wat een pauper publiek trekt Action trouwens, nog een tikkeltje erger dan Blokker, Euroland etc.

Volgens mij is er gratis vis te vinden bij Action, zie er constant pinguins naar binnen lopen...

Quentin schreef:
Helemaal naar een uithoek van Maastricht gereisd waar ik nooit kom voor deze winkel, maar er lagen alleen maar troeptitels in het rek ... wat een pauper publiek trekt Action trouwens, nog een tikkeltje erger dan Blokker, Euroland etc.

Vooral daar in die wijk ja, wat je daar allemaal ziet rondlopen.. Plus parkeren is één grote frustratie.

jeroentjuhhhhh schreef:
Volgens mij is er gratis vis te vinden bij Action, zie er constant pinguins naar binnen lopen...

Elineloves schreef:
(quote)

Vooral daar in die wijk ja, wat je daar allemaal ziet rondlopen.. Plus parkeren is één grote frustratie.

Waren zelfs junks aan het shoppen ... naast de grote groep aanwezige tienermoeders en -vaders.

Thom1994 schreef:
Update:

Nog meer missende films?
-Defiance
-Slumdog millionaire
-Snatch
-Saw VI
-Saw III
-Felon
-Gomorra
-The wrestler
-Gamer
-Das leben der anderen
-Hell ride
-The air i breathe
-Reader
-Flashbacks of a fool
-Hooligans 2
-Wedding crasher
-Domino

88 minutes, Cleaner en the international in ieder geval ook nog.

Vandaag bij de Action geweest, alleen maar bagger...

Vind dat niet gek, de actie liep officieel maar tot zaterdag 19 juni.

Ik heb gister nog even The Wrestler en Das Leben Der Anderen eruit uitgeplukt . Verder zag ik niet veel bijzonders liggen.

13woutie13
Net even Defiance, Snatch en Felon gekocht.

Das Leben der Anderen en Slumdog Millionaire waren er niet meer.

-Defiance
-Slumdog millionaire
-Snatch
-Saw VI
-Saw III
-Felon
-Gomorra
-The wrestler
-Gamer
-Das leben der anderen
-Hell ride
-The air i breathe
-Reader
-Flashbacks of a fool
-Hooligans 2
-Wedding crasher
-Domino
-88 minutes
-Cleaner
-the international

en p.s.

@elineloves - Ik probeer alleen maar een overzicht te maken voor de mensen hier.

En ja, het publiek dat action trekt. Vreselijk. Het lijkt haast wel een afkickkliniek of een bijeenkomstplek voor dikke, asociale mensen.

Juist heerlijk dat er een winkel is waar je ongegeneerd je buik over je broekband kan laten hangen. En ik doe daar ook nooit een shirt aan anders zien ze m'n tattoos niet.

Wat is het probleem? Wil je DVD's kopen of ben je voor een winkelverbod voor bepaalde groeperingen?
Kan me niet herinneren dat ik ooit echt last (behalve indeweggemensen, maar die heb je overal) heb gehad van de cliëntiele van de Action. Wel ga ik tijdens de DolleDwazeDagen niet naar de Bijenkorf vanwege het agressieve gedrag van parelkettingen.

D.K
Vandaag heb ik zombieland en 50/50 voor 3,90 per stuk gekocht bij de action.
Verder zag ik de volgende dvd s voor de zelfde prijs
- Rise of the footsoldier
- The social network
- The mechanic
- The taking of pelham 1 2 3
- Agora

Een paar dagen geleden heb ik een Blu-ray Jack Reacher voor 4,99 meegenomen. Er liggen inmiddels vrij veel goede blu-ray titels voor deze prijs. Ik vond het het vermelden wel waard.

Andere titels die ik me nog herinner (in Blu-ray) waren: Inglorious Bastards, Contraband, All is Lost. Eerder waren dit o.a. World War Z en Planet of the Apes.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.