menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Action

zoeken in:
Ik baal echt dat wij hier niet binne een paar kilometer een Action hebben..

Even de onduidelijkheid wegnemen:

Prijsverschillen zijn er NIET. Er is momenteel een aanbieding van 3,79 voor 2,95.
En als ik even een overzicht maak zie ik dat de volgende films verkocht worden:
-Defiance
-Slumdog millionaire
-Snatch
-Saw VI
-Saw III
-Felon
-Gomorra
-The shawshank redemption (?)
-The wrestler
-Gamer
-Das leben der anderen
-Hell ride
-The air i breathe
-Reader
-Flashbacks of a fool

Nog meer?

* P.S. ik open een topic, en gelijk is het hier een gekkenhuis!

Spirou
Als ik dat lijstje zie dan bespaart mij dat weer een ritje langs de Action. Wat een slappe films! En Snatch, Shawshank en Das Leben der Anderen heb ik al een tijdje in mijn collectie.

Slappe films? Ik dacht het niet

Snuffel ook eens tussen de 'verjaardagskaarten' bij Action.
Als je wat om oldies geeft kun je daar soms voor een eurootje of twee dvd's tussen vinden die bij sommige kaarten horen.
Zo vond ik er de originele 'Junglebook' (met Sabu) in prima beeldkwaliteit.
Had ik wel al, maar voor dat weinige geld kon ik er weer iemand een pleziertje mee doen.

Ik vind o.a. Gomorra, Slumdog Millionaire, Defiance en The Wrestler toch echt wel hele sterke films.

En voor die prijs, ach...

Ondanks dat ze allemaal voldoende hebben gescored bij mij vind ik het toch allemaal commerciële semi-drama's. Leuk tussendoor maar verder compleet eens met Spirou.

Tja voor drie euro per stuk neem ik ze graag mee, ookal heb ik ze bijna allemaal al gezien, om een keer te herzien en om mijn collectie uit te breiden met een paar (volgens mij) erg goede films.

Ik was een week te vroeg bij de action ha ha, was net die week voor de aanbiedingen.
Vandaar dat ik 3,79 betaalde voor Gomorra(zie eerdere berichten), deze week 2,95 alle dvd's heb ik vernomen.

Maar ja, heb geen glazen bol en ik kom bijna nooit bij de action en er lagen er maar 2 van Gomorra....
Meestal op=op bij dit soort winkels, dus nog een koopje eigenlijk en anders had ik waarschijnlijk deze dvd niet zo goedkoop...

Jaaaa hoorrr!!! Een vriend van The-Terminator (mn neef) heeft ze gehaald voor ons! Het hele lijstje dat ik wilde keer 2!

Jij blij!

Super!

Ik heb zelf vandaag bij de action gekocht: Felon, Snatch, The Wrestler, 88 minutes, Cleaner, Gamer, Defiance en The International.

Enige die ik hiervan al heb gezien is Snatch. Voor 3 euro kan ik ze bij mij in de buurt niet eens huren.

Poepgezicht schreef:
Enige die ik hiervan al heb gezien is Snatch. Voor 3 euro kan ik ze bij mij in de buurt niet eens huren.

Dan kun je beter kopen ja voor deze relaxte prijzen, paar mooie titels heb je nu.
Ik heb zelf nog nooit een dvd gehuurd, weet niet eens wat zoiets kost en ben ook niet lid van zoiets. Vroeger huurde ik wel videobanden.

Fr3aK schreef:
(quote)

Dan kun je beter kopen ja voor deze relaxte prijzen, paar mooie titels heb je nu.
Ik heb zelf nog nooit een dvd gehuurd, weet niet eens wat zoiets kost en ben ook niet lid van zoiets. Vroeger huurde ik wel videobanden.

Bij mij in de buurt rond de 3,5 euro. Moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd ook geen films meer heb gehuurd. Ga ik liever naar de bioscoop of koop ik dvd's.

wij hadden 2 videotheken. Naar die zijn beide binnen een half jaar verdwenen...

Heh, hoe komt dat toch

Bij ons 3 videotheken in de buurt, volgens mij lopen ze gewoon hoor. Ga er zelf soms naartoe, ik prefereer kopen, dan heb je de DVD.

Ik ga morgen ook maar eens een kijkje nemen in de Almeerse Action. Snatch en Gomorra wilde ik altijd al hebben en het wordt wel eens tijd om mijn saw-collectie compleet te maken!

Ik heb net Felon gekeken. Als je van een goede gevangenisfilm houdt zou ik die ook meenemen

Jammer genoeg hadden ze maar 2 delen van Saw. Spijtig, anders had ik hem daar compleet gekocht.

Ik heb er al een paar, ik mis alleen 3,4 en 6. Free Record Shop verkocht 1 en 2 voor 2,50 (per stuk).

Nog wat titels die ik zag liggen

Domino (2005)
Wedding Crashers
The Reader

Zelf heb ik alleen Snatch meegenomen =)

Na het werk maar even snel richting het centrum en eens zien of ze ook hier wat hebben wat mij blij maakt.

Edit: Ik zag ook nog Hooligans 2 liggen

Sinds wanneer hebben ze bij de Action films? Volgens mij mis ik iets.

Wisten wij ook niet (nouja, ik en wat anderen als ik dat hier lees), maar bij ons ligt het ergens in een of andere rij ver weggestopt, onderaan, waardoor je er zo langs zou lopen.

Ik heb ze ook nog nooit zien liggen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nooit in de Action kom. Misschien toch maar eens kijken dan, als iedereen er zoveel films scoort

Rianneke_Dan schreef:
Ik heb ze ook nog nooit zien liggen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nooit in de Action kom. Misschien toch maar eens kijken dan, als iedereen er zoveel films scoort

Nee, als je nooit in de Action komt, zie je ze ook niet liggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.