menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Action

zoeken in:
Bij de action zag ik een aantal goede films voor 2,95 per stuk :
-Defiance
-Slumdog millionaire
-Snatch
-Saw VI
-Saw III
-Felon
+ Nog vele andere, iets onbekendere titels.

Tja ik heb geen creditcard... Maar ik zou Defiance dolgraag voor 2,95 meenemen, de rest heb ik grotendeels al...

Bij de Action? Seriously? Ben er wel eens geweest, maar heb nog nooit een DVD gezien daar.

En wat heeft de action met een creditcard te maken?

Ooh sorry, ik dacht dat dit alleen een internetwinkel was? Foutje van mijn kant dan.

Nee, dat is zo'n ''rommel'' winkel waar ze alles zeer goedkoop verkopen. Van ondergoed tot tuingereedschap.

Maar dvd's heb ik nog nooit zien liggen, maarja.. het is ook een puinhoop daar. Hier in Maastricht in ieder geval wel.

Ooh oke, bedankt.

Ik zie nu dat ze ook The Wrestler en Gomorra verkopen voor 3 euro:O

Gomorra heb ik daar vorige week gekocht voor 3,79
Alle andere titels waren ook die prijs bij de Action in Putten

Ik kom al enkele jaren bij de action op verschillende plaatsen in Nederland maar ik heb nooit eerder dvd's daar zien liggen, meestal sta ik weer met ruitensproeivloeistof of een pak bubble-enveloppen in m'n handen bij de kassa in een lange rij

Das geen geld zeg. Morgen maar eens terug.

ace leader
Nog nooit DVD's in deze winkel gezien.

Action heeft al jarenlang DVD's te koop.
Daar liggen soms heel bekende titels tussen voor een ongelooflijk lage prijs.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat die DVD's in beide Action zaken in mijn omgeving nogal ' verstopt' liggen, in de buurt van de PC spullen.

Voor mij ook voor het eerst. Toch handig dit forum hè.
En ik kan jullie geruststellen, ik koop nooit iets bij de action, én zeker geen kleren!!

Brix schreef:

Maar ik moet er wel bij zeggen dat die DVD's in beide Action zaken in mijn omgeving nogal ' verstopt' liggen, in de buurt van de PC spullen.

Inderdaad, dat is bij "mijn" action ook het geval. Sowieso is het altijd een rommeltje daar, maar alles wat ze hebben is wel spotgoedkoop. Ik zal er vanmiddag uit mijn werk eens langsfietsen, want dit zijn wel interessante titels.

Ik heb daar gekocht:

The Wrestler
The Gamer
Das Leben der Anderen.
Flashbacks of a Fool (2008)
Slumdog Millionaire
Gomorra.
The Reader
The Air I Breathe.

2.95 p.st.

Deze Gamer?
Want dan zit er dus wél een interessante tussen en ga ik ook even .

Ja, was wel de laatste in Zoeterwoude.

Ja maar Jeroentjuhhhh vist in dezelfde vijver als ik.

Moet ik me zorgen maken spetie ?

Eerst maar eens zien te vinden in die rommel hier

Nee, ik vis op andere vissen dan jij

Gamer is toch geen horror?

Nee klopt, maar moet er niet aan denken om alleen horror te kijken .

Heb Gamer overigens al een behoorlijke tijd geleden gezien (4.5*), maar voor die paar euro staat hij hier toch mooi en komt er sneller een herziening Ben sowieso wel gek op hun werk, lekkere eigen stijl

Ben benieuwd of ze ook goedkope dvd's bij de Action in Eindhoven hebben. Ik woon er maar 5 à 10 minuutjes vanaf, dus misschien eens een keer kijken.

Erwinner schreef:
Ik heb daar gekocht:

The Wrestler
The Gamer
Das Leben der Anderen.
Flashbacks of a Fool (2008)
Slumdog Millionaire
Gomorra.
The Reader
The Air I Breathe.

2.95 p.st.

Fr3aK schreef:
Gomorra heb ik daar vorige week gekocht voor 3,79
Alle andere titels waren ook die prijs bij de Action in Putten

Ook nog prijsverschillen onderling tussen filialen van Action zie ik, ben benieuwd wat andere leden van moviemeter betaalden.

Spirou
Hebben ze daar films? Ik kom werkelijk waar nooit in dit soort winkels.

(afbeelding)

Blij!

Ik wil ook Maar ze hebben hier geen action...

Geen vrienden in andere steden waar wel een Action is, die je bepaalde titels kunnen kopen en opsturen?

Ik heb geen idee, dan zou ik alle fillialen even moeten bekijken. Ik hoop maar dat ik er binnenkort een keertje langskom...

Heeft iemand hier trouwens een volledige lijst van wat er nou allemaal ligt, want op de site staan maar 4-5 dvd's ofzo. Ik weet al dat ik deze films wil als ik er langs kom deze week en ze liggen er nog: Gomorra, Defiance, The Wrestler, Saw VI, Gamer, Felon, Das leben der anderen, snatch

Bij mij hadden ze: Shawshank (Al denk ik dat dat een fout was, meisje van de kassa herkende hem niet, zat ook geen sticker of niks op), Gomorra, Defiance, The Wrestler, Saw III, Saw VI, Gamer, Felon, Das Leben Der Anderen, Snatch, Gamer, Hell Ride..

Damn, moet ik misschien toch maar een keer naar de Action

Gast
geplaatst: vandaag om 02:26 uur

geplaatst: vandaag om 02:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.