• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.734 films
  • 12.538 series
  • 34.680 seizoenen
  • 654.659 acteurs
  • 200.281 gebruikers
  • 9.454.045 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Geen idee ik maak zaterdag ook mijn debuut, maar als je goed de regels leest zie je dat het gaat om de punten, daarmee krijg je weer meer geld.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ja, dat klopt. Maar het ingewikkelde zit hem er volgens mij vooral in dat je geen budgetbeperking hebt (met de duurste 9 renners krijg je je 50 miljoen namelijk niet op). Je kunt dus kopen wie je wilt, maar je verliest wel 5% van hun waarde aan startgeld. Bovendien zijn de punten niet het belangrijkste. Het gaat dus om rendement in plaats van punten.

Voorbeeld: Armstrong moet in de eerste tijdrit bij de eerste 5 eindigen, wil hij zijn stratgeld terugverdienen. Gontchar echter kost veel minder en verdient zijn startgeld al terug als hij veertiende wordt...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

tjah daarom moet je dus ook taktiek toepassen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

En ik maar denken dat je de top 9 moest voorspellen

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ai, ik heb de concurrentie al wijzer gemaakt dan nodig begrijp ik

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3304 stemmen

Dat vrouwentennis is echt mateloos irritant zeg. Krijsende viswijven dat het zijn, die Sharapova voorop. Daar zouden eens regels voor moeten komen want het wordt hoe langer hoe belachelijker.

Ik hoop dat Federer gaat winnen bij de mannen. Echt een fantastische (en stille) speler. Vandaag ook weer een prachtige partij tegen Gonzales, die ook erg goed tennis liet zien.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2271 stemmen

Federer

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Sharapova zou verbannen moeten worden van de tennisbanen. Ik snap ook niet wat men in haar uiterlijk ziet en de arrogantie straalt er bovendien van af. Haar onsportieve gedrag en haar diarreegeluiden complementeren het plaatje.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Pitbull schreef:

Sharapova zou verbannen moeten worden van de tennisbanen. Ik snap ook niet wat men in haar uiterlijk ziet en de arrogantie straalt er bovendien van af. Haar onsportieve gedrag en haar diarreegeluiden complementeren het plaatje.

we kunne ook overdrijven...

Sharapova is best een mooie vrouw als je het mij vraagt en ze kan wel goed een balletje slaan.

Of ze onsportief is kan ik niet over oordelen,heb niet veel wedstrijden van haar gezien, maar 3 ofzo en daar deed ze niet onsportief... Maar ach daar heb je ook geen reden tot toe als je met zoveel voorstaat

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Koekebakker schreef:

Heb eens even gekeken naar dat rondemaster, maar dat lijkt een complex spel, zeg! Hebben jullie dat vorig jaar ook gespeeld?

Het voornaamste (en interessantste) klassement gaat blijkbaar niet zozeer om zoveel mogelijk punten, maar om zoveel mogelijk budgetwinst. Was dat vorig jaar ook al zo? Wat was jullie ervaring daarmee?

Het gaat puur om geldwinst. Veel mensen hebben dit inderdaad niet door en als je dat wel door hebt heb je al een groot voordeel op minimaal 50 % van de mensen die medoet.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3304 stemmen

Pitbull schreef:

Haar onsportieve gedrag en haar diarreegeluiden complementeren het plaatje.

Geef eens wat voorbeelden van onsportief gedrag. Vind het namelijk wel meevallen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onsportief gedrag heb ik ook nog niet bij Maria gezien.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tenniskwaliteiten. Ik ga echt niet iemand supporten om het mooie uiterlijk.

Denk dat uiterlijk bij de meesten echt wel mee speelt. Anders hadden meer mensen Navratilova en Graf wel bij de beste tennisters ooit genoemd.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Voorbeeld:

5-3 voor tegen Petrova in 2e set, 30-40 bij opslag van Sjappie, 2 ongelooflijke netballen die Petrova kansloos laten en alleen maar zo'n Hewittvuistje, ik gruwel van dat mens. Ik ben nou niet bepaald een fan van Venus Williams, maar ik mag leien dat ze wint.

En dan die vergelijking met Kournikova elke keer, zucht ik blijf elke keer de ijdele hoop houden dat ze nog op een tennisbaan verschijnt. Qua niveau stelt dat hele vrouwentennis toch geen zak voor, dus laat ons dan tussen de mannenpartijen iig genieten van vrouwelijk schoon.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

Ook getuigde het ook niet van socialiteit om op een persconferentie te zeggen dat je iemand maar een game hebt gegeven omdat 6-0 6-0 ook zo zielig is.

kos

• 46797 berichten
  • 8933 stemmen

Dat meen je niet .

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Jeps, die was ik vergeten, tenenkrommend hoe ze zichzelf daar te kijk zette.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3304 stemmen

Ik vind het wel een goeie grap eigenlijk . Maar inderdaad, niet al te sportief.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

't Is bot, arrogant, maar niet onsportief.

Overigens is het gros der tennissers/sters onsportief. Ik heb nog maar 1 keer meegemaakt dat bij een foutieve beslissing van de umpire de bevoordeelde partij verklaarde dat de bal inderdaad 'in' was in plaats van 'uit'. En heel vaak zien die spelers dat echt wel.

Profsport die om veel geld draait, kent weinig sportiviteit.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2620 stemmen

Pitbull schreef:

Voorbeeld:

5-3 voor tegen Petrova in 2e set, 30-40 bij opslag van Sjappie, 2 ongelooflijke netballen die Petrova kansloos laten en alleen maar zo'n Hewittvuistje, ik gruwel van dat mens. Ik ben nou niet bepaald een fan van Venus Williams, maar ik mag leien dat ze wint.

Had ik ook gedaan, maar dan wel net even op een moment dat die Petrova het duidelijk ziet.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Gewoon een super tennisster, die Maria Sjarapova,

en ze ziet er ook beeldschoon uit.

En erg sympathiek

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Wie was dat laatst ook al weer op TV 3 die het zo'n nare ontwikkeling vond dat de huidige samenleving meer gestoeld was op cynisme en sarcasme ipv op naïviteit en enthousiasme?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

De zusjes Williams die zijn pas arrogant en onsportief

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Pitbull schreef:

Wie was dat laatst ook al weer op TV 3 die het zo'n nare ontwikkeling vond dat de huidige samenleving meer gestoeld was op cynisme en sarcasme ipv op naïviteit en enthousiasme?

Jan Mulder?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Johan??

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PartyMarty schreef:

Denk dat uiterlijk bij de meesten echt wel mee speelt. Anders hadden meer mensen Navratilova en Graf wel bij de beste tennisters ooit genoemd.

Tuurlijk speelt dat bij de meesten mee, ik denk zo 90% van de gevallen. Ik support ook niet iemand die echt de beste is maar die mij het meest aanspreekt en die is in mijn ogen dan de beste. Als ik zeg zij is de beste moet je dat als totaal subjectief ervaren.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Jan Mulder?

Hugo Borst ?

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Sharapova. Eerlijk gezegd kan ze qua schoonheid lang niet tippen aan een Kournikova.

En inderdaad viel me dat van die netbal van de week ook op. Niet echt netjes, ze toont wel wat nare trekjes.

Trouwens: hopelijke krijgen wij - Nederland - onze eigen Kournikova: Stephanie Herz

Mijn toppert weer ff zien schitteren in de regenpauze. Je kunt er uren naar kijken. De tiebreak 4e set McenRoe-Borg.

Dat is de mooiste tennisser aller tijden. McEnroe. Geweldig om hem ook weer op de BBC te horen ipv Eltingh/Siemerink. Heerlijk.

De Tour:

1. Lance 2. Basso 3. Popovych 4. Der Jan 5. Vino 6. Landis

Let ook op Corioni, de sprinter (doet ie mee?)

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Mijn ploeg is af intussen. Nu kan het eindelijk gaan beginnen... Oehh, morgen al

kos

• 46797 berichten
  • 8933 stemmen

Ja, ik heb er ook zin in .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.