- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Man man, wat zie ik er weer naar uit.
Zoals elk jaar zijn alle 50 klassementsrenners, 50 sprinters, 50 vrijbuiters en 30 tijdrijders weer bekend.
Sprints worden ook zeer interessant denk ik, alhoewel het maar de vraag is of er zo heel veel zullen komen, aangezien het sprintersveld toch redelijk uitgedund is - qua namen dan. Ben benieuwd of Förster en Galvez na een goede Giro nog mee kunnen doen om de ereplaatsen en ik hou ook nog vertrouwen in Davis.
Popovych verwacht ik dit jaar nog niet veel van, 1e jaar tour en denk dat hij zeer goed zal knechten, maar niet voor een klassement zal gaan. Dan schat ik dit jaar Azevedo toch weer wat hoger in dit jaar - plaats 7 ongeveer.
1. Armstrong
gotti
-
- 14090 berichten
- 5942 stemmen
Heb ook een team samengesteld. Hopen dat het iets wordt...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Ik kijk er ook alweer naar uit. En dit jaar helemaal omdat ik verwacht dat het een erg spannende tour wordt met 4 grote kanshebbers. Al denk ik wel ieder jaar na de eerste week was dit het nou. Voor mij begint de echte tour dan ook altijd pas de tweede week.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Ik doe mee aan Tourmanager, zit ook leuk inelkaar.
Je mag op 3 tijdstippen wisselen in de Tour.
Ook hier worden je renners duurder naarmate ze meer punten pakken.
Tijdens het wisselen mag je je hele team vervangen en weer een nieuwe kopen.
Dus mijn tactiek is 1e week alleen maar sprinters. 2e Week verkopen met dikke winst en dan ws klimmers en/of klassementsrenners erin gooien. Laatste week zien wie eroverblijft......
Je moet dus eigenlijk 3 maal een nieuw team opstellen. Blijf je wel lekker bezig 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Trouwens: hopelijke krijgen wij - Nederland - onze eigen Kournikova: Stephanie Herz 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Het lijstje van de namen die bij mij bekend zijn bij Rondemaster:
Art
Freud
gemaster
gotti
Koekebakker
kos
Mik
moviefreak#1
NERD
petey
Redlop
starbright boy
stinissen
T.O.
timbo_
Timmy757
tovenaar
Er is echter nog iemand die zich in heeft geschreven, maar óf die heeft z'n naam hier nog niet genoemd, óf die heb ik over het hoofd gezien. Als je je dus aan hebt gemeld en je staat in bovenstaand lijstje, geef even je username en teamname door please!
Succes iedereen!
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Oh ja, dat zal ik dan wel zijn (verkapte underdogmodus).
Teamnaam: Mart Scheets
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Zijn er ook nog mensen hier die meedoen aan andere Tourpools? Die van wielerpools.com en die van Fok! doe ik aan mee. Dan zouden we een subleague aan kunnen maken.
(inschrijving van die van wielerpools sluit trouwens om 15:40, die van Fok! is al gesloten)
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Zo, ik heb mij ook aangemeld bij Rondemaster (ik ben Abdu), da's verdomde anders dan bij Wielerpools zeg! Stuk arbeidsintensiever vooral, elke dag opnieuw.. Weet niet of ik dat consequent volhoud, mede daarom en omdat ik weiger groot verlies te riskeren, heb ik voor de proloog een team opgesteld dat goedkoper is dan het startgeld van Armstrong
.
Bij Wielerpools zit ik nog steeds te dubben: van het drietal Hushovd/Basso/Vinokourov moet ik er ééntje laten vallen en dat is niet leuk.
(en toch was het vroegah charmanter, toen ik nog alles met pen en papier bijhield voor 30 man)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik heb nu zowel bij rondemaster al bij wielerpool mijn team af. suc6 iedereen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Bij wielerpool doe ik ook mee, is daar ook een subleage aangemaakt voor MM?
Ik doe ook mee met Rondemaster.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Wielerpool doe ik ook nog aan mee, maar geen idee wat m'n team is, dat krijg je als je 20 lijstjes invult natuurlijk.
De winnaar van Rondemaster mag zich uiteraard een jaar lang dé wielerkenner van MovieMeter noemen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zavo. 
Ik heb bij wielerpools.com ook een subleague aangemaakt voor moviemeter (wachtwoord ook tourmeter).
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Check, ook aan die league heb ik me toegevoegd, zijnde team Zwarte Trui.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Jan Ullrich is vanmiddag tijdens de laatste verkenning van de openingstijdrit ten val gekomen. De Duitser botste achterop op de ploegleiderswagen van T-Mobile, omdat hij te laat doorhad dat bestuurder Mario Kummer op de rem trapte.
Ullrich hield aan de valpartij alleen wat lichte snijwonden aan de hals over. Hiervan zou hij volgens zijn teamarts geen hinder van moeten ondervinden.
Overigens kwam ook Oscar Pereiro van Phonak Hearing Systems vandaag ten val. Hij liep kneuzingen op aan knie, elleboog en heup, maar kan morgen wel gewoon van start gaan.
Geen optimale voorbereiding hopelijk heeft hij er geen last meer van.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Jan Ullrich is vanmiddag tijdens de laatste verkenning van de openingstijdrit ten val gekomen.
Dat was toch gistermiddag al?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Ik ga bij die Rondemaster trouwens gewoon voor het puntenklassement. Ik vind dat systeem met die waarden en zo een beetje vaag
Ik voorspel wel gewoon de uitslag van de top 9 van vandaag en dan zie ik wel of ze in waarde stijgen of dalen 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hebben jullie een subleague bij Wielerpools? Dan ben ik te laat om mee te doen... Veel succes dan maar 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als je al een team hebt kun je je misschien nog wel toevoegen aan de subleague. Als dat niet meer kan wordt het een duel tussen mij en Menni, dus dat wordt een makkie. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het lijstje van de namen die bij mij bekend zijn bij Rondemaster:
Art
Freud
gemaster
gotti
Koekebakker
kos
Mik
moviefreak#1
NERD
petey
Redlop
starbright boy
stinissen
T.O.
timbo_
Timmy757
tovenaar
Er is echter nog iemand die zich in heeft geschreven, maar óf die heeft z'n naam hier nog niet genoemd, óf die heb ik over het hoofd gezien. Als je je dus aan hebt gemeld en je staat in bovenstaand lijstje, geef even je username en teamname door please!
Succes iedereen!
Speedy (Speedys topteam) Is er een league van MovieMeter? Zo ja, hoe kom ik er bij?
Net zoals vorig jaar speel ik ook op ploegleider.tourcompetitie.nl onder dezelde naam maar dit jaar telt er enkel de dagcompetitie.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Damn, Pereiro blijkbaar behoorlijk zwaar gevallen. Dat was mijn nog niet bekend. Daar gaat m'n tourtroef.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
duel tussen mij en Menni
Prijzengeld nu alvast afspreken te splitten? 
(Pereiro heb ik n.a.v. de valpartij geschrapt trouwens, daar loop ik geen risico mee)
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Heb hem bij Rondemaster maar weggehaald en een zoveelste potentiële verrassing ingevuld Kashechkin. Heb zeer wienig grote namen bij de proloog staan - qua klassementsrenners dan.
Op zich zou ik het wel leuk vinden als iedereen €0,50 of €1 inlegt en dat de winnaar daar dan een dvd ofzo voor krijgt, maar dat zal wel niet meer lukken om dat af te spreken en bovendien zal er wel geen behoefte aan zijn ben ik bang.
Ik wil me ook wel toevoegen bij Wielerpools maar weet mn wachtwoord niet meer en krijg het niet opgestuurd.
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Kashechkin is ook mijn vervanger
. Nog even zitten twijfelen over Voigt, maar ik hou 't zo goedkoop mogelijk.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Bij mij maakte één van mn favorieten me aan het twijfelen - Botero - maar was ook nog een stuk duurder, dus daarom maar voor de winnaar van de witte trui gegaan (of Karpets).
Zijn er trouwens meer mensen die Jacco Eltingh verschrikkelijk vinden?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op zich zou ik het wel leuk vinden als iedereen €0,50 of €1 inlegt en dat de winnaar daar dan een dvd ofzo voor krijgt, maar dat zal wel niet meer lukken om dat af te spreken en bovendien zal er wel geen behoefte aan zijn ben ik bang.
Nu is het inderdaad te laat denk ik, maar vorig jaar was er een MM-competitie aan € 5 per deelnemer. Ik heb nog nooit zo hard op mijn kl*ten gekregen. 
P.S. Wie was vorig jaar de winnaar?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik niet in ieder geval 
Pereiro gevallen? Shit, die moet natuurlijk weer in mijn ploeg zitten 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Patrick Lefevere razend op 'overloper' Patrick Sinkewitz
CHALLANS - De stemming sloeg gisteren in het kamp van Quick Step-Innergetic om toen bleek dat na Michael Rogers nu ook Patrik Sinkewitz de volgende drie jaar voor T-Mobile koerst.
,,Woordbreuk in de overtreffende trap is dat'', fulmineerde ploegmanager Patrick Lefevere. ,,Had ik Sinkewitz alsnog in de Tourploeg kunnen vervangen, dan deed ik het onmiddellijk. Die Duitser is een valsspeler pur sang . Ik had een akkoord met zijn manager Tony Rominger en e-mails van die Sinkewitz zelf waarin hij bevestigde dat hij tijdens de Tour een nieuw akkoord voor twee jaar zou tekenen. Hij heeft me gewoon misbruikt om in de Tourploeg te raken. Hij moet niet de minste steun in ons team verwachten. Sinkewitz is 25 jaar. Het wiel is rond en draait voort en dit is al bij al een kleine wereld. Ik kom hem dus wel nog tegen'', aldus een razende Lefevere.
Bron: De Standaard
Zo gaat mijn hele ploeg er nog aan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.