- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En Ewerthon gaat naar Benfica voor 4 miljoen, die had Ajax dan ook wel kunnen kopen ipv Charisteas..
Laat Ajax nou maar eerst eens een goede Scout zoeken ..
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2620 stemmen
Kalou naar Paris saint Germain dacht ik.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2620 stemmen
Lees net zelf ook in VI dat Kalou weg mag naar PSV van Feyenoord. Zal dus idd wel die broer van hem geweest zijn. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Timmy Simons eindelijk binnen voor PSV. Nu Kalou nog maar hoorde dat ze daar Lucius voor in ruil wouden hebben. Ik hoop niet dat we dat doen want dat is een ras PSv-er.
kos
-
- 46797 berichten
- 8933 stemmen
Als ik PSV-fan was zou ik een mooi papiertje en een dikke strik om Theo doen en hem zelf afleveren als we Kalou kregen
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Ik ben ook een psv fan en het scheelt dat lucius zelf ook graag wil maar ik vind het toch jammer dat we zo'n ras psv-er wegdoen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
kos sorry ik zie dat je helemaal niet voor de beste ploeg van nederland bent. Ik dacht dat er stond ik als psv fan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De directie van Feyenoord begint mij steeds meer te irriteren.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2620 stemmen
Ik kan er wel om lachen hoe PSV ze allemaal wegpikt bij de Nederlandse 'topclubs'. Ben benieuwd op wat voor een afstand de nr. 2 volgend jaar van PSV eindigt.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2620 stemmen
En even over tennis; wat is de voorspelling? Ik zeg Federer en Sharapova.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Die Sharapova moet wel de meest verschrikkelijke tennister ooit zijn. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2620 stemmen
Hoe bedoel je?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Dat constante gillen irriteert mij mateloos, misschien dat Pitbull dat ook bedoelt..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Behalve gillen schijnt ze ook goed te kunnen tennissen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Meest geweldige tennister ooit, samen met Golovin de enigste vrouwen die het voor elkaar krijgen mij zo fanatiek een tenniswedstrijdje laten kijken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
ik denk federer eigenlijk niet. Ik gok op Hewitt.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Dat constante gillen irriteert mij mateloos, misschien dat Pitbull dat ook bedoelt..
.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Als zij zo gilt als tijdens het tennis zou dat weinig complimenteus zijn 
kos
-
- 46797 berichten
- 8933 stemmen
]
Meest geweldige tennister ooit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is een puur een persoonlijke kwestie. Tennisters hebben mij persoonlijk nooit wat kunnen doen maar zij en haar collega Golovin kunnen dat wel.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Vanwege het uiterlijk of vanwege de tenniskwaliteiten ?
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hmm ik zou trouwens best wel eens eenpartijtje gemixt dubbel willen spelen met een van die twee
of allebei.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
wat vind men van die kutmarrokanen die weer eens gisteren en ook de voorgaande werdstrijden van het jeugdwk zich weer eens zolas normaal associaal gedragen , wat een kuttuig !!!
de nederlands linkse pers hoor je er weer eens niet over, stel je voor de marokaanse gemeesnchap komt weer eens negatief in het nieuws ! dat kan natuurlijk niet he !
nee als het van ajax of feyenoord geweest was, nee dan hoorde je er maanden later nog wat over. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanwege het uiterlijk of vanwege de tenniskwaliteiten ?
Tenniskwaliteiten. Ik ga echt niet iemand supporten om het mooie uiterlijk.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Je bent een beetje generaliserend bezig, roda. Maar wat ik heb gelezen (Spits en Gelderlander) werd er genoeg gezegd over het gedrag van de Marokkaanse aanhang!
kos
-
- 46797 berichten
- 8933 stemmen
wat vind men van die kutmarrokanen die weer eens gisteren en ook de voorgaande werdstrijden van het jeugdwk zich weer eens zolas normaal associaal gedragen , wat een kuttuig !!!
de nederlands linkse pers hoor je er weer eens niet over, stel je voor de marokaanse gemeesnchap komt weer eens negatief in het nieuws ! dat kan natuurlijk niet he !
nee als het van ajax of feyenoord geweest was, nee dan hoorde je er maanden later nog wat over. 
. Ik hoor er anders meer over dan welke hooliganactie dan ook.Snap ook niet wat er zo bijzonder aan is eigenlijk. Tuig natuurlijk, maar om dit iets speciaal iets Marokkaans te noemen lijkt me wel erg dom met ons hooliganverleden.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Heb eens even gekeken naar dat rondemaster, maar dat lijkt een complex spel, zeg! Hebben jullie dat vorig jaar ook gespeeld?
Het voornaamste (en interessantste) klassement gaat blijkbaar niet zozeer om zoveel mogelijk punten, maar om zoveel mogelijk budgetwinst. Was dat vorig jaar ook al zo? Wat was jullie ervaring daarmee?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.