• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.754 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.207 gebruikers
  • 9.384.448 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

FX schreef op 4 november 2004:

...Dus Koeman en vooral machtswellusteling Van Der Eijden opzouten!!!

Hebben ze eindelijk naar me geluisterd

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Als ze nou ook nog eens naar mij zouden luisteren dan wordt het nog wat..!!!

PS Gefeliciteerd psv'ers. Goed voor het Nederlandse voetbal!!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Lucky PSV. Nul kansen en toch 1-1.

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

Zavo schreef:

Lucky PSV. Nul kansen en toch 1-1.

Lucky vind ik nu ook weer wat overdreven. Het was niet briljant, maar na het doelpunt van PSV kwam Lyon er ook niet meer aan te pas. En Gomes heeft wel een wereldbal tegengehouden, met 2-0 was het waarschijnlijk een heel ander verhaal geworden.

Het zal erg spannend worden volgende week.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Moest ook wel met een glimlach terug denken aan Edward Linskens in Madrid.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Gomes had idd een wereldredding maar daar stonden erg veel mindere momenten van hem tegenover. Ik heb m wel eens beter zien keepen.

En Marty, daar moest ik gister ook meteen aan denken. PSV haalde toen de finale door 2 keer 1-1 uit en 0-0 thuis te spelen.

O ja, er is echt maar één supportersgroep die weet hoe je You'll never walk alone moet zingen, kippenvel!

Eigenlijk zou het voor de rest verboden moeten zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Die tweede goal van Liverpool was wel een juweeltje zeg, García schoot m erin alsof het niets was.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Volgens Youri: Als op een trainingspartijtje.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ook nog wat opmerkelijk nieuws uit de voetbalwereld is dat Louis van Gaal (en Dick Scheringa) bezig zijn om Patrick Kluivert voor volgend jaar te contracteren. Lijkt me wel een lekkere aanwinst voor AZ en dan kan Patrick Kluivert alsnog Champions League spelen en zichzelf misschien wel in het Nederlands Elftal spelen. Als ik hem was zou ik hier toch echt serieus aan gaan denken !

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik denk dat Kluivert Oranje uit zijn hoofd kan zetten zolang Van Basten bondscoach is.

En die Davids is ook weer lekker bezig trouwens. Het maakt hem helemaal niets meer uit hoe zijn teamgenoten het doen. Lekkere teamspeler zeg.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik vind Kluivert eigenlijk totaal geen speler voor AZ. AZ is van de ijzerenn discipline, en dat is nou niet Patjes sterkste kant. Aan de andere kant denk ik dat Kluivert zeker nog een sterke spits is. Hij loopt alleen niet zo lekker bij Newcastle.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Kluivert is zeker een top spits… Ik snap ook niet waarom Ajax nog geen bod op hem heeft gedaan. Ze kunnen hem niet betalen maar dat geld voor AZ net zo….

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

AZ heeft een zeer rijke voorzitter die best bereid is om als beloning voor Champions League voetbal het salaris van Kluivert te betalen. En Kluivert heeft zowiezo niet ontzettend veel keuze want er is eigenlijk geen één topclub die hem wil hebben en daarmee is de kans dat hij CL speelt volgend seizoen heel klein. Als hij ECHT graag CL wil spelen gaat hij in op zo'n aanbod.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Blind ziet komst Davids wel zitten

AMSTERDAM - Danny Blind is voorzichtig begonnen met het samenstellen van de Ajax-selectie voor komend seizoen. De trainer wordt in De Telegraaf geconfronteerd met de naam van Edgar Davids, die in Italië bij Internazionale buiten beeld is geraakt. "Ik acht het zeker van belang dat we een dergelijke ervaren speler halen", reageerde Blind.

Dat bedoel ik maar.... dit is wat Ajax nodig heeft!!!

Wat een heerlijke krant is die Telegraaf toch

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

14 juni 1996: Deze dag betekende einde EK voor Edgar Davids. Na afloop van de wedstrijd tegen de Zwitsers had Davids een opmerking gemaakt tegenover journalisten die Guus Hiddink eenvoudig weg niet kon accepteren. Davids had gezegd: "De trainer moet ermee ophouden zijn hoofd in de reet van enkele spelers te steken". Hiddink kon in een onderling gesprek het conflict niet oplossen nadat Davids weigerde zijn uitspraken te verzachten. Om zijn gezag niet te laten ondermijnen kon Hiddink niet anders dan Davids huiswaarts te zenden.

bron: www.voetbalstats.nl

Blind was degene in wiens reet Hiddink volgens Davids niks te zoeken had, dus ik vraag me af of dat allemaal wel zo handig is.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Misschien was Blind juist wel blij met deze opmerking en deed Hiddink het niet meer…

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

En Inter zal hem ook niet voor niets laten gaan, hij heeft nog 2 jaar contract.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Zavo schreef:

En Inter zal hem ook niet voor niets laten gaan, hij heeft nog 2 jaar contract.

Ik zie een deal waarbij dikkop van de Vaart bij betrokken is in het verschiet ...

En wellicht heeft inter nog niet het hele transferbedrag voor vd Meyde overgeschreven (zoals bij bij chivu, die naar as roma ging)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Davids naar ajax..

hmmz dat lijkt me wel wat ..

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

AZ, knap hoor!

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Inderdaad, ik heb helemaal niets met die club maar ik kan ik kan hier alleen maar diep voor buigen .

Jorick

• 8776 berichten
  • 2337 stemmen

Een ontzettend goede prestatie idd!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldig AZ, laat het Villarreal maar lekker voelen.

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Naomi Watts schreef:

Geweldig AZ, laat het Villarreal maar lekker voelen.

Maar als het Athletico was geweest, nou, nou, nou, dan waren de rapen gaar (spreekwoordelijk dan hè)

AZ heeft werkelijkwaar een fantastische prestatie geleverd. Niets dan lof voor deze ploeg. Briljant

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Inderdaad prachtig, nu maar hopen dat ze het volgende week gewoon keihard afmaken.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2337 stemmen

Dat is inderdaad te hopen, ze hebben in ieder geval een goede uitgangspositie.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Niet zeuren, moet je maar gewoon kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

V schreef:

Maar als het Athletico was geweest, nou, nou, nou, dan waren de rapen gaar (spreekwoordelijk dan hè)

Dat maar zo kunnen zijn. Aangezien Atletico de intertoto finale verloor van Villarreal met penalties, waardoor Atletico geen UEFA cup haalde.

Je zat er nog helemaal niet zo ver vandaan. Ik denk dat ik dan wat minder enthousiast was geweest ja.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2337 stemmen

FisherKing schreef:

Waarom zegt niemand de uitslag? Daarom moet ik gaan surfen of zo ??? Volkomen overbodige bezigheid.....

Mocht je het nog willen weten: 1-2 voor AZ!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ik heb AZ helaas niet gezien, want ik was ergens anders Maar idd een fantastische uitslag die is neergezet, AZ heeft het opnieuw in eigen hand, als ze in en tegen Villareal nog zo glorieus weten te winnen, lijkt het me logisch dat ze stand weten te houden in eigen huis. Hulde aan Timmer, wat een wereldkeeper! Co kan zichzelf gaan klaarstomen voor Valencia Trouwens, Willem 2 was een leuk experimentje voor een slenterend Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.