- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Het was wel uit, he ? 
Altijd lastig, San Marino uit 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Feijenoord - AZ
Uw arbiter: Roelof Luinge
Bedankt KNVB!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hebben we de kans de eerste plek af te pakken van Serbia Montenegro, laten we die liggen. Laten we hopen dat we geen puntverlies meer lijden en Serbia gewoon in Madrid het echte "Espana" laten zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een geweldige wedstrijd van Feyenoord zeg. Zo imponeren tegen AZ en nog eens met geweldig voetbal ook. Daarbij komt ook nog eens dat we weer op 3 staan. Ajax onder ons, zoals het hoort.
Mijn trots gaat uit naar heel het elftal (ook als we verliezen, daar niet van) maar Kalou heeft laten zien dat het echt een ruwe diamant te zijn. Wat een prachtspeler. AZ scoorde wel maar wist echt geen druk te leggen op Feyenoord. Feyenoord was heer en meester in de Kuip. Mijn felicitaties gaan uit naar elke Feyenoord fans of die Feyenoord een warm hart toedragen. We zijn nog in de race voor de CL. We zijn weer terug.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Tom Boonen
De Ronde van Vlaanderen is gewonnen door een fantastische jonge Belg, Tom Boonen. Geweldig goed gekoerst en waar gaat dit ophouden?
Zo jong en dan al zo goed. Chapeau!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Wat zal Blind trouwens een spijt hebben dat hij heeft gekozen voor een tussentijdse aanstelling, in plaats van aan het begin van vorig seizoen.
Hij heeft nu 2 keer verloren en Feyenoord en AZ wachten...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tom Boonen
De Ronde van Vlaanderen is gewonnen door een fantastische jonge Belg, Tom Boonen. Geweldig goed gekoerst en waar gaat dit ophouden?
Zo jong en dan al zo goed. Chapeau!

Ik zeg het al een paar jaar, daar gaan we nog zeer veel plezier aan beleven. Een rasspurter en toch alleen binnen komen. Geweldig.
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
Schitterend gedaan van Tom Boonen, die overigens niet ver van mij woont. Misschien toch maar eens daar de sfeer gaan opsnuiven. Als er nog eens zo'n volksfeest is daar 
Maar ook chapeau voor Klier en Van Petegem.
De 3 besten, zijn de 3 eersten. Mooier kan toch niet? 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Hij had beter in juni kunnen aantreden, met Ruud Krol in het zadel ging het nog geeneens zo slecht.
'T Valt trouwens altijd op van de feyenoord aanhang dat ze er opeens weer bij zijn als het slecht met Ajax gaat en goed met hun. Wanneer feyenoord dan weer sukkelt zijn ze opeens in geen velden of wegen meer te bekennen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
'T Valt trouwens altijd op van de feyenoord aanhang dat ze er opeens weer bij zijn als het slecht met Ajax gaat en goed met hun. Wanneer feyenoord dan weer sukkelt zijn ze opeens in geen velden of wegen meer te bekennen...
Als je iemand direct wil aanvallen, zeg gewoon wat je denkt en richt je tot die persoon. Doe dat niet op zo een schijnheilige manier alsjeblieft. Alsof jij iets weet van iemand's liefde voor zijn club.
En die fans heb je altijd maar er zijn genoeg fans die hun club blijven steunen. Die heb je overal.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik ben wel een echte Feyenoord-fan, al vanaf het tijdperk van De Wolf en Fraser enzo. Ook daarna altijd gebleven, hoewel er veel magere jaren bijzaten.
Dit jaar is eigenlijk ook een mager jaar, ook doordat ik Gullit tactisch en qua aankoopbeleid nogal wat blunders vind maken.
Zag bijvoorbeeld vandaag de fout die Ostlund maakte bij de goal van Nelisse. Helemaal over de rechterflank mee naar voren en dus achterin foetsie. Gelukkig zijn er ook nog spelers als Kuijt en Kalou. Maar de uitschakeling door Lissabon in de UEFA Cup was natuurlijk een drama
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Ik stam ook nog af uit de Fraser, Maas, heus en de Wolf tijd.
Je hoeft je niet te rechtvaardigen voor de gefrustreerde ThaMovieVoter.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ach, ik begrijp zijn redenatie wel. Maar ik dacht juist dat Ajax zoveel nep-supporters had. Ten tijde van Van Gaal konden ze 3 ArenA´s vullen, zoveel supporters wilden een seizoenskaart. En nu kan je, bij wijzen van spreken want ik ben niet helemaal op de hoogte, makkelijk aan een seizoenskaart komen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat bedoel ik nou. En het wordt nu alleen op Feyenoord fans betrokken. Als het gericht is aan mij, richt je tot mij en niet met zo een laffe omweg.
Ik weet hoe de 'echte' feyenoord supporters in elkaar zitten, echt trouw dus kan behoorlijk heftig reageren als zulke dingen worden uitgesproken. Die fans blijf je hebben, niet alleen bij feyenoord. Overal. Wat minder kort door de bocht graag.
En nu keer ik terug naar mijn rustige zelf. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Het is niet alleen aan jou gericht, ik zie dit veel vaker om me heen. Ik meende trouwens dat je een diehard Madrilaan was toch?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Je hoeft je niet te rechtvaardigen voor de gefrustreerde ThaMovieVoter.
Je zou je eigen teksten eens moeten lezen..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het erg unfair, dat het op feyenoordfans betrokke nwordt terwijl die overal zijn. Ik be neen die hard Atletico Madrid Fan maar boven hun komt toch echt mijn Rotterdamse club.
Als het niet aan mij gericht is ben ik fair genoeg om te zeggen dat ik overgereageerd heb en biedt dan bij deze mijn excuses aan.
En ja, ik was ook gefrustreerd. Geef ik toe.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Ik word alleen gefrustreerd als sommige familieleden of vrienden (die toevallig dan ook Feyenoord fans zijn) weer zo irritant, laf en kinderachtig gaan zitten jennen en hameren als Ajax weer eens verloren heeft of in een slechte tijd zit. Wanneer de zaken dan weer omgedraaid zijn, dan hoor je ze opeens niet meer... En ik moet idd toegeven dat ik me irriteerde aan jouw bericht van de vorige pagina, vandaar ook mijn reactie. Excuses aanvaard, en excuses terug 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Inderdaad. Ik stam ook nog af uit de Fraser, Maas, heus en de Wolf tijd.
Dat is opzicht al wel bewonderenswaardig genoeg, met zulke spelers kan je tegenwoordig niet eens den bosch in de eredivisie houden
.
Doet me denken aan NEC 'spelers' als Goulooze, van Rijswijk, Romijn en Brookhuis ... allemaal een beetje van hetzelfde niveau 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik word alleen gefrustreerd als sommige familieleden of vrienden (die toevallig dan ook Feyenoord fans zijn) weer zo irritant, laf en kinderachtig gaan zitten jennen en hameren als Ajax weer eens verloren heeft of in een slechte tijd zit.
Da's toch juist de lol van dat hele Feyenoord-Ajax gedoe. Andersom is het precies hetzelfde.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zeg het al een paar jaar, daar gaan we nog zeer veel plezier aan beleven. Een rasspurter en toch alleen binnen komen. Geweldig.
Klasse van Boonen inderdaad. Jammer dat Dekker niet goed was vandaag, maar Boonen had hij vandaag toch niet kunnen kloppen denk ik. Nu moet Boonen alleen nog wel even bewijzen dat hij het ook buiten Belgie kan. Die Vlamingen denken wel altijd dat hun ronde alles is, maar er zijn toch opvallend weinig Vlaamse winnaars in koersen buiten Belgie. Maar van Boonen geloof ik wel dat hij ook andere koersen kan winnen (heeft ook al een touretappe gewonnen).
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Andersom is het precies hetzelfde.
Ja dat is natuurlijk ook weer zo, maar soms gaat het toch echt ff irriteren, als ajax weer heeft verloren (of andersom
) dan kan je van mijlen ver zien aankomen dat die plaaggeesten er weer over zullen beginnen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ik moet idd toegeven dat ik me irriteerde aan jouw bericht van de vorige pagina, vandaar ook mijn reactie. Excuses aanvaard, en excuses terug 
Aanvaard. En ik kan mij er iets bij voorstellen heb hetzelfde hoor, wat ben ik toch een hypocriet. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar van Boonen geloof ik wel dat hij ook andere koersen kan winnen (heeft ook al een touretappe gewonnen).
Twee ritten in de Tour. Als je in de Ronde van Vlaanderen als eerste en in Parijs-Roubaix 2004 derde eindigt, kan je verschrikkelijk veel koersen winnen. Dan is het geen toeval meer.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
In de krant las ik dat hij had gezegd dat Parijs-Roubaix hem veel beter ligt.
Maar ook chapeau voor Klier en Van Petegem.
De 3 besten, zijn de 3 eersten. Mooier kan toch niet? 
Van Petegem ben ik t wel mee eens maar die Klier was al veel te snel weg. Dan heb ik meer respect voor Zabel en Ballan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Inderdaad een geweldige prestatie van boonen. Die ballan is er een die eraan zit te komen. En die van Petegem die rijdt zo verdedigend dat ik juist veel meer respect heb voor klier dan voor van petegem. Zondag wacht roubaix op naar weer een mooie zondag.
GFM
-
- 1116 berichten
- 1537 stemmen
Lang gehoopt, toch gebeurd...
De supporters van Ajax kunnen opgelucht ademhalen, het AT5-programma FC Godenzonen meldde vanavond dat Arie van Eijden de wacht is aangezegd door de raad van commissarissen, wel moet er eerst een opvolger voor hem worden gevonden.
Vorige week al meldde Voetbalzone u dat het inkomen van de algemeen directeur van Ajax in twee jaar bijna verdubbeld was, ondanks de matige sportieve prestaties van de Amsterdammers. Afgelopen zaterdag in Heerenveen, lieten de meegereisde supporters van Ajax weten dat Arie van Eijden zo snel mogelijk moest vertrekken.
voetbalzone.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.